[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Pretender Anders kun je de barcode ook opvragen bij de KS van T-Mobile, maar die kunnen ze dus alleen geven wanneer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik had 'm bijna in handen...12 euro te kort aan saldo om te pinnen (ik had het nog zo gecheckt vanochtend) ...nou ja, morgen komen ze weer langs... Ik hang dus ergens tussen status 4 en 5 ;-)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar is het niet vreemd dat ik krijg ' order niet gevonden ' als ik mijn bestelnummer enzo invoer bij dat zoeken bij tmobile? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het kost even wat moeite maar dan krijg je ook wel een voorkeursbehandeling |
|
|||
|
|||
Volg je bestelling!
Leek me wel handig:
T-mobile > Bestelstatus AMP > Aflevertijd.nl | AMP logistics TNT > Track & Trace |
|
|||
|
|||
WHOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA eindelijk!
8GB op 18-07 besteld, verlenging, vandaag eindelijk op status 4!!! |
|
|||
|
|||
oeps....... heb zojuist voor beide iphones status 4 bereikt.
Ik ga maar alvast voor het raam zitten wachten. |
|
|||
|
|||
Statuslijst
laatste update 13:29
Omdat de vaart er nu echt in lijkt te komen (en omdat mijn eigen status is veranderd ) een update van de statuslijst |
|
|||
|
|||
Goed werk T-mobile, ga zo door!
(voor het geval ze meekijken) |
|
|||
|
|||
Ik heb inmiddels ook status 4, ben erg blij want dan heb ik m eindelijk volgende week!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Moeten we eerst mail/foon van AMP afwachten om hen te bellen wanneer ze hem komen afleveren?
|
|
|||
|
|||
Ben net naar status 2 gegaan, had hem op 17-7 wie het web besteld
16g/z 2 uur later en ik sta op 4 Laatst gewijzigd door roodglas; 01-08-08 om 16:16. |
|
|||
|
|||
nu al status 4
Dat is lachen. Ik heb pas 25 juli besteld en sta nu al op status 4!(sinds vanmiddag)
(order###8996 16GB Zw online contract vernieuwing, voor de statistieken ) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En hier ook status 4!
Wat kan ik nu het beste doen? Wachten tot ik een telefoontje / mailtje krijg? Hoe lang duurt dat meestal, paar dagen? Of zelf contact opnemen met AMP? Laatst gewijzigd door Wegottaknow; 01-08-08 om 14:47. |
|
|||
|
|||
Citaat:
moet zoiets zijn 999900006400 |
|
|||
|
|||
Voor alle AMP bestellers...
ik zou gewoon bellen. De vorige lichting die dit deed, nadat ze net op status 4 waren gezet, konden direct een afspraak maken voor de volgende dag! (kan je dit weekend misschien nog met je nieuwe phone aan de slag) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen | wouter2190 | Koopinformatie Nederland | 1021 | 22-08-10 18:08 |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
|
|