[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door brabo1 25-7 geaccepteerd, bestelnummer 1179257 status 1 nog steeds........8Gb ik ook nog steeds niets en ook de 8gb , 25-7 telefonisch ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Graag bij vermelding van bestel nummer niet het 11xxxxx nummer maar het 999xxx7347 nummer.
|
|
|||
|
|||
Statuslijst
Hoi iedereen,
Hier de nieuwe statuslijst. Veel succes iedereen, en hopen dat je Iphone toch sneller komt dan 6 weken wachten. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb woensdag 6 augustus telefonisch verlengd. Krijg een 16 gb zwart versie!. Nog geen bevestiging gekregen
|
|
|||
|
|||
Besteld 02-08 - verlenging - 16GbW- status 1.
Bevestiging digitaal ontvangen Prijs 1€ voor een 1-300 abo 2 jr Ordernr 8044 |
|
|||
|
|||
t-mobile
|
|
|||
|
|||
Right.
Ik word net uit bed gebelt, staat de postbode voor de deur met een pakje. Ik helemaal happy, want ik had een iphone via ebay uit de VS besteld. Vreemd genoeg moest ik wel rembours betalen van 1,-. Ik dacht eerst dat het een of andere tax was (vond het allang prima dat ik geen 20% moest betalen over de aankoopwaarde). Enfin, ik maak het pakketje open en wat vind ik tot mijn stomme verbazing: Een iphone 3g van T-Mobile!! Dit moet toch wel het toppunt zijn van slechte communicatie bij die prutsers. Ik had namelijk twee weken geleden telefonisch een abo afgesloten, maar de dag daarna deze al geannulleerd omdat ze mn contract niet meteen kondenlaten ingaan. De annulering is bevestigd door de klantenservice en het staat ook niet meer bij My-Tmobile. Bovendien kan ik nu ook weer online verlengen. Dus nu zit ik hier dus met een nieuwe iphone 3g..... zonder contract |
|
|||
|
|||
28-7 besteld via internet, bevestiging zowel digitaal als per brief gekregen, binnen 10 werkdag levering stond erin... sta nog op status 1 8GB zwarte versie
|
|
|||
|
|||
Misschien heb ik die van jou wel per ongeluk gekregen (datum van bestelling was overigens 2 augustus, 4 augustus geannuleerd)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Even bellen doet wonderen! vanochtend stond ik nog op 1, na mijn telefoongesprek op 4 : Order op transport Je bestelling is op dit moment bij de koerier. Ben je een nieuwe klant, dan is er een afleverafspraak gemaakt. Heb je je contract verlengd, dan krijg je de bestelling zonder afspraak toegezonden. Kickass ! Laatst gewijzigd door iScorpio; 12-08-08 om 00:55. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bellen naar T-mobile
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb alleen gevraagd wanneer het toestel geleverd word, ze zei: binnen 3 tot 6 weken. Daarop zei ik; ik heb een brief gekregen waarin staat dat het toestel binnen 10 dagen geleverd word. Toen ging ze overleggen, duurde 5 minuten, en toen zei ze dat ik er een toegestuurd kreeg. Even later keek ik op de site, en mijn order staat nu op 4. Dus hopelijk krijg ik 'm morgen al!
|
|
|||
|
|||
Hehe , eindelijk hij is gearriveerd , superrr , nu maar speule
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Statuslijst
Hoi, hier de nieuwe statuslijsten in word en PDF.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
On-line besteld
Afgelopen vrijdag, 8 augustus besteld on-line. Nu maar afwachten, status nog 1.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen | wouter2190 | Koopinformatie Nederland | 1021 | 22-08-10 18:08 |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
|
|