[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja goed, ik baal er ook van dat ik nog steeds aan het wachten ben op de iPhone, en ik twijfel nu zelfs of ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja goed, ik baal er ook van dat ik nog steeds aan het wachten ben op de iPhone, en ik twijfel nu zelfs of ik uberhaubt de witte wel wil hebben, dus dan zou hij nog retour moeten ook.
Maar goed, T-Mobile heeft natuurlijk gewoon duizenden orders uitstaan, terwijl zo'n shop gewoon levert wat voorradig is. Dat is natuurlijk niet vergelijkbaar. Het is dat ik bij T-Mobile 110 euro korting op mijn toestel kreeg, anders had ik hem ook allang geannuleerd. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hier ook een toevoeging. Besteld via internet op zondagavond 3 augustus 22:15, 22:19u bevestiging van de bestelling 9999008188, ordernummer 1200902
nieuw abbo, Iphone 8GB zwart, status 1, (Bestelling is ontvangen. De verwachte levertijd is langer dan voorzien) |
|
|||
|
|||
Vanmiddag is mijn status gewijzigd naar status 4 en is op weg met de koerier!
5 augustus besteld 16Z verlenging. ff afwachten.... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ff gebeld met t-mobile, nu gelijk bevestiging. Hoop dat ie snel komt. Heb 10 augustus blijkbaar (volgens die t-mobile man) telefonisch besteld. Was toch egt 6 maarja.
Laatst gewijzigd door splatz; 20-08-08 om 17:37. |
|
|||
|
|||
En ik blijf maar wachten. Wordt echt moe van die klantenservice, ze blijven maar zeggen 6 weken wachttijd... en dat terwijl iedereen die eind juli besteld hebben hun iphone inmiddels al hebben...
|
|
|||
|
|||
Reservering
Citaat:
Komt wel aardig in de buurt zo tenminste als ze bij tmobile op ordernummer afleveren. |
|
|||
|
|||
Tmobile gebeld
Net even tmobile gebeld. Op de website staat orderstatus 1 en de medewerkster zei dat ik hem deze week nog binnenkrijg. Ze kon namelijk de orderstatus niet bekijken maar zag wel dat ik 8 augustus had besteld.
Schijnt dat de database niet goed werkt. Ik laat het jullie weten. Had trouwens 8 augustus besteld. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Stef4fun22 heeft ordernummer: 8382. Dus 500 telefoons moet wel lukken deze week toch? |
|
|||
|
|||
SieteNL als je wilt kun je tmobile klantenservice bellen om te vragen hoe het zit met jou bestelling. Waarschijnlijk krijg je hetzelfde antwoord. Ben wel benieuwd eigenlijk!
1200 bellen en dan nr 2 intoetsen daarna orderstatus weet niet meer welk nr dat is. DOEII |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik werk ook in n callcenter en klant vertellen dat het allemaal goed is, wordt vanaf het begin meegegeven Dus ik hoop dat het deze week nog wel binnen komt |
|
|||
|
|||
Naja vind het dan wel prutswerk van tmobile(of apple kan niet op tijd leveren aan tmobile). Als ik het deze week niet krijg ga ik net zolang bellen tot ze gek worden
|
|
|||
|
|||
Ik vind de hele service gewoon slecht geregeld. Apple is een rare hoor, er zijn namelijk zat iPhones leverbaar, maar ze kopen er met opzet zo weinig in voor NL. Ik ben van plan de iPhone voor zowel zakelijk als privé te gebruiken en sta nog steeds op status 1. Ik had allang op 3 moeten staan na ontvangst van de brief van T-mobile. Als je de brief eenmaal binnen hebt wil dit zeggen dat de order is verwerkt en dus ook de order is ontvangen. Ik vind het allemaal maar vreemd... Bij de Belcompany hebben ze er zat op voorraad, waar ik het ook vraag! Ik wacht het wel af... Van zeuren gaat het niet sneller.
-EDIT- Heb inmiddels mijn V-Moda Vibe Duo Nero besteld en een hoesje bij Apple, komt volgende week dinsdag of woensdag binnen. Laatst gewijzigd door DJ-Xtremer; 20-08-08 om 20:48. |
|
|||
|
|||
Net T-mobile maar weer gebeld hoe het nou zit met mijn order... maar als het goed is heb ik hem over 2 weken. De reden dat het zolang duurde was omdat er veel handwerk gedaan moet worden door de klantenservice.. en daarom duurt het vaak langer???
Maar ze zeggen dat ze nu binnen 4 weken leveren.. ipv 6 weken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog antwoord op een vraag hierboven, het gaat om een verlenging. Nog geen tnt gezien vandaag helaas.... |
|
||||
|
||||
Ik sta op status 4
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem binnen gekregen vanmiddag!
|
|
|||
|
|||
Ze beginnen al op te schieten. Charlotte ik haat jou jij hebt later dan mij besteld en jou status staat al op 4 nee grapje ik haat TMOBILE!!
|
|
||||
|
||||
ik dacht eindelijk iemand die me haat
|
|
|||
|
|||
Ik heb net een iPhone 16g zwart besteld met een nieuw abbo. De status is gelijkt naar 2 gegaan... Is dat normaal of gaat het nu opeens heel snel?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen | wouter2190 | Koopinformatie Nederland | 1021 | 22-08-10 18:08 |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
|
|