[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Krijg je ook een mailtje van Tmobile wanneer de status veranderd? P.S. ik zou mijn iphone 16w deze week nog ontvangen maar tot op heden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Krijg je ook een mailtje van Tmobile wanneer de status veranderd?
P.S. ik zou mijn iphone 16w deze week nog ontvangen maar tot op heden nog niks van een busje gezien. TMOBILE GA EENS DOOD!! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb geen mail gehad, gewoon vaak op de site gekeken
|
|
|||
|
|||
Charlotte is er bij jou al een busje langs geweest dan?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mazzelpikkk!!
|
|
|||
|
|||
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!!! 16GB Zwart verlenging op status 4
13 augustus besteld. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nee klopt, dat kan dan niet meer |
|
|||
|
|||
Zojuist ben ik gebeld door T-Mobile. Ik had via de website een klacht ingediend over de lange levertijd. Medewerkster meldde mij dat er iets fout was gegaan met de bestellingen en dat het daarom zo lang duurde.
Ik heb gevraagd of ze voor mij de bestelling kon annuleren omdat de T-Mobile shops ze op voorraad hebben liggen en ik er daar dan graag een ga halen. Dit vond ze redelijk en mijn bestelling is direct geannuleerd. Als vergoeding voor het wachten kreeg ik voor de wachttijdtermijn (4 weken) een abonnementsgeld vergoeding, dus een maand voor niks en een bos bloemen. Misschien loont het voor de anderen die al lang wachten dit ook te doen! |
|
|||
|
|||
Oke, gisteravond besteld, gelijk naar status 2. Vandaag naar 4, net gebeld, donderdag de 28e komt de iPhone aan.
Zwarte 16gb nieuw abbo. Damn dat is snel... |
|
|||
|
|||
JAAAAAA ik ben ook op status 4 whoehoe. Hahaha. maar het is contract verlening, komt TNT ook op zaterdag bezorgen?
Laatst gewijzigd door SieteNL; 22-08-08 om 19:59. |
|
|||
|
|||
bij mij nog steeds status 1
|
|
|||
|
|||
Ik sta gewoon nog op status 1! Heb de 16GB Wit op dinsdag 12 Augustus om 21.02 met contractverlenging besteld en nog steeds niets... Ik heb alleen een brief van T-mobile gekregen met de melding dat het toestel binnen 10 dagen door TNT word afgeleverd... Ik was vandaag even de stad in en het verbaast mij echt hoor! De Media Markt heeft de iPhone ruim op voorraad, T for Telecom heeft het ruim op voorraad en de Belcompany helemaal en T-mobile niet? Naja we wachten rustig af...
|
|
|||
|
|||
Meld ook een klacht aan net als ik een paar posts terug. Ik heb kunnen annuleren en er zo een in de shop kunnen halen. Ik ben nu ook een trotse bezitter van een witte iPhone
|
|
|||
|
|||
Yeeahaaa 14 augustus online besteld en vandaag status 4
Iphone 16 gb zwart (contractverlenging) ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hij nu wordt bezorgd |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hallo allemaal, Ik heb 6 augustus telefonisch verlengd (16gb zwart). Ik zou bevestiging krijgen binnen 10 dagen duss na 2 weken geen bevestiging. Ik bellen. Nee meneer u heeft op 10 augustus besteld. Ik denk zal wel maar waar blijft die bevestiging. Die komt er nu aan, gelijk bevestiging (dat vind ik nou wel service).
Ik later op de kalender kijken, 10 augustus is een zondag.(Daar zakt toch je broek van af) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gisteren is m'n iPhone verstuurd. Maar zaterdag wordt niet onder rembours bezorgd. Volgende week weer 40 uur werken. Moet ik weer een uur vrij nemen op woensdag om voor 17.30 bij het postkantoor te zijn, of wachten tot zaterdag en dan in alle vroegte m'n nest uit. Echt een kansloze organisatie is het! |
|
||||
|
||||
@ knuppel.. Helemaal met je
eens, logge organisatie dat TNT!! Ik heb het ook paar x gehad. Oplossing, tmob stuurt jou een code, jij vertelt op moment van verzenden waar je de volgende dag bent, want TNT ziet op een uur nauwkeurig wanneer ze komen. Jij krijgt pakketje als je code geeft voila |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen | wouter2190 | Koopinformatie Nederland | 1021 | 22-08-10 18:08 |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
|
|