[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren avond 8GB besteld om 22.00 besteld...en staat op 4....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gisteren avond 8GB besteld om 22.00 besteld...en staat op 4.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dit ga je toch niet menen? zit al bijna 2 weken te wachten en andere al langer!
Rolex wat is jouw ordernummer? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
SieteNL balen he
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Even over de V-Moda Vibe Duo.. Ik heb hem beluisterd op mijn telefoon, mengpaneel en me oude iPod, maar ben er niet zo over te spreken. |
|
|||
|
|||
Mijn bestelling 99****9030 van 9 aug (8gb N) is sinds vandaag status 4!
Nu maar ff wachten op een telefoontje... |
|
|||
|
|||
Ik heb goed nieuws voor mezelf muwahaha
gistermiddag besteld, hij word maandag geleverd!! joepie |
|
|||
|
|||
je kan op Aflevertijd.nl | AMP logistics ook je postcode + huisnummer invoeren. Staat misschien ook nog wat meer info
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zit gewoon al 3,5 week te wachten op me witte iphone waar de minste vraag naar is.... Ik wordt er echt moedeloos van. overal hier in de shops ligt ie gewoon op vooraad.
|
|
|||
|
|||
Ik wacht al bijna 6 weken op de witte... Bar slechte service bij TM. Echt HEEL slecht. Heb nieteens zin om het te vertellen, dan word ik er ter plekke weer depri van.
|
|
|||
|
|||
de 16 GB wit
maar dat is dan vet naaiend voor jullie miss moeten jullie dan maar even naar de klantenservice bellen ofzo? |
|
|||
|
|||
Heeft geen enkel nut. Dit blijven maar zeggen dat ie zeer binnenkort dan wel geleverd zal worden. Ik zei gisteren nog dat ik anders de bestelling wel wilde annuleren en m dan wel in de shop ging halen. Maar dat ging niet zomaar want als de levering dan bezirgd werd moest er allemaal weer een moeilijk retour procedure gedaan worden en blablabla.... dus blijf ik maar weer wachten
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Net gebeld door AMP en afspraak gemaakt. Krijg hem volgende week donderdag binnen.
In het kort: Woensdag 20 Augustus avond besteld Donderdag 21 Augustus op status 4 Vrijdag 22 Augustus afspraak gemaakt. |
|
|||
|
|||
Als je een bestelling hebt gedaan bij de T-Mobile Shop en je staat op status 2, kun je dan geen abbo meer afsluiten in de winkel?
Dit omdat ik net bij t for telecom ben geweest die een iphone hadden liggen maar daar kon het niet op basis van mijn gegevens. |
|
|||
|
|||
Ik ben ook net gebeld door AMP en er is een afleverafspraak gemaakt. Krijg hem volgende week donderdag 28 augustus binnen.
In het kort: Zondagavond 3 augustus besteld Donderdag 21 augustus op status 4 Vrijdag 22 augustus afspraak gemaakt. Do 28 aug - ik heb em lekker spelen nu . Laatst gewijzigd door Lempke; 28-08-08 om 15:44. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen | wouter2190 | Koopinformatie Nederland | 1021 | 22-08-10 18:08 |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
|
|