[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Mochten de L&S klanten nog mooie nieuwe anekdotes van de T-Mobile klantenservice te horen krijgen dan hoor ik ze graag. In een tijd waar L&S ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mochten de L&S klanten nog mooie nieuwe anekdotes van de T-Mobile klantenservice te horen krijgen dan hoor ik ze graag. In een tijd waar L&S verlengers als allerlaatste de iPhone zullen krijgen, wil in elk geval kunnen lachen om de totale onduidelijkheid bij de T-Mobile klantenservice.
Ik begin overigens wel met een mooie one liner: "Nee meneer, het is absoluut niet mogelijk dat bestellingen via de website eerder verwerkt worden" Laatst gewijzigd door Ibrahimovic24; 31-07-08 om 17:44. Reden: Klantenservice quote |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
KS: Sorry maar wij kunnen niet doorverbinden Ik: Laat me dan maar terugbellen KS: Dat is goed, ik laat u terugbellen ... 1 dag later, niet teruggebeld, dus ik bel weer terug KS: wij bellen niet terug en ik heb er ook geen notitie van staan u heeft dus pech (letterlijk gezegd) |
|
|||
|
|||
Oke mijn update: status 4, online besteld verlenging 16 GB zwart (staat nu nog in de lijst status 1)
Heb online verlengt op 18 juli rond 20:00 niceee |
|
|||
|
|||
Heb op 19 juli 22:05 uur besteld, online, nieuw abo, iphone zwart 8G ordernummer xxx5784 status 1
tevens op 19 juli 22:15 uur besteld, online, nieuw abo, iphone zwart 8G ordernummer xxx5793 status 1 Heb dus 2 x dat ding besteld met 2x nieuw abbo. Is misschien iets voor de status lijst. de oude info van mij (josp) kan gewist worden en door deze vervangen worden. bedankt en groet Jos |
|
||||
|
||||
Ik telefonisch besteld zoals eerder gezegd op de 21ste, alleen telefonisch, dus heb geen ordernr en weet ook niet wanneer ik status 4 heb!!
KS gesproken. Nee meneer, iedereen die telefonisch besteld krijgt geen ordernummer, rustig afwachten, dan komt alles in orde!! Geen bezwaar om op DE lijst te komen
|
|||
|
|||
Ik durf het bijna niet te zeggen. Het is een beetje sneu voor de mensen die (al dan niet langer) aan het wachten zijn.
Maar ik heb een status 4 aan m´n broek. Al met al gaat het toch wel redelijk voorspelbaar (helaas op wat uitzonderingen na). |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Net op tijd
Net op tijd in de lijst gekomen.
Perfect dat je die lijst (DE lijst) steeds bijwerkt. Ik denk dat ik namens velen op dit forum je wil bedanken! Thumbs up for wegkwijt!!!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Owja nu ben ik benieuwd wie hem eerder heeft jij of ik... Aangezien wij beide vandaag naar status 4 gegaan zijn maar ik heb op de 18e heb besteld.. |
|
|||
|
|||
Update: De Iphone is binnen!
Postbode had hem bij de buren afgeleverd! |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag mn iphone eindelijk binnen gekregen dus mijn status kan nar 5
Ik had hem rond 5 uur gekregen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
hier idem dito, 12 juli om 10:05 uur verlengd met 16 gb zwart via Lost & Stolen.. 2 brieven en klantenservice is waardeloos. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Naar mijn idee is Lost & Stolen dubbel zo interressant voor hun, aangezien je gewoon uitgesteld verlengd en mijn geval betekend dat ik niet 2 jaar, maar 2 jaar en 9 maanden aan ze vast zit |
|
|||
|
|||
1 ding valt natuurlijk wel erg op aan de lijst, mochten er weer 8gb's uitgeleverd gaan worden, vandaag, morgen in de volgende 10 weken. Dan ben ik natuurlijk wel als eerste aan de beurt, positief blijven denken.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor thumbs up maar de echte credits gaan volgens mij uit naar Wouter1981. Ik heb de lijst alleen maar van hem overgenomen en hou hem een beetje up tot date
Bij deze dus Wouter1981 |
|
|||
|
|||
het werkt!
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijn status kan hoogstwaarschijnlijk as zaterdag naar 5. Ik had T-Mobile afgelopen dinsdag expres gebeld om het afleveradres te wijzigen (aangezien ik mijn pakketje de komende weken niet meer zou kunnen aannemen) en toen ik net in mijn brievenbus keek, zag ik twee TNT briefjes met op één briefje de mededeling dat ik mijn pakket (waar een bedrag van 1 euro verschuldigd voor is) morgen vanaf 13.00 uur op het postkantoor kan ophalen. DANK JE WEL T-MOBILE, voor het verstrekken van de informatie dat mijn iPhone WEL naar TNT is verzonden en dat het wijzigen van een afleveradres dus NUTTELOOS is. Dacht het allemaal goed ingedekt te hebben zodat ik gelijk bij de eerste levering met mijn iPhone zou kunnen spelen maar moet nu helaas tot zaterdag wachten. In elk geval goed nieuws dat de L/S leveringen ook eindelijk beginnen.
Edit: Ik vergeet er eigenlijk bij te vermelden dat ik afgelopen dinsdag naar T-Mobile heb gebeld en dat volgens hen mijn iPhone nog niet naar TNT was verstuurd dus zij kon mij geen verdere gegevens verstrekken. Nu zie ik dus bij het Track and Trace nummer dat mijn iPhone op het moment van bellen al bij TNT lag. Laatst gewijzigd door Ibrahimovic24; 31-07-08 om 20:24. |
|
||||
|
||||
maak bij mij ook maar l/s van op de lijst.
iemand nog iets gehoord over leveringen van 8 gb of klantenservice? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik had van de week ook gebeld om aflever adres te wijzigen, dit was niet mogelijk volgens de klantenservice... :S maargoed...
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen | wouter2190 | Koopinformatie Nederland | 1021 | 22-08-10 18:08 |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
|
|