[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Er was al een draadje over vandaar de samenvoeging...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
samengevoegd
Er was al een draadje over vandaar de samenvoeging
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zal hem vanavond mailen, staat thuis op m'n PC
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mij is verteld dat ik alleen maar hoefde te bellen als hij binnen is naar de KS, om het internet aan te laten passen.. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Normaal gesproken zou je een abonnement alleen kunnen upgraden lijkt mij maar ik heb verschillende verhalen gehoord dat ze niet op vijf euro meer of minder kijken. Ik moest mijn abonnement sowieso upgraden naar het hoogst mogelijke iPhone prijsplan aangezien ik anders nog eerder door mijn belminuten heen ben en ik wilde de eerste maanden in elk geval wel gebruik maken van het snelle internet. Ik hoop overigens dat T-Mobile binnen een aantal maanden met een hoger prijsplan komt anders ben ik bang dat dit abonnement een duur grapje gaat worden, maar dat is weer een andere discussie.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
de 15e telefonisch besteld en de 29ste ontvangen 2 weken vindt dit aardig snel
|
|
|||
|
|||
Het lijkt erop dat er nu wat vaart in begint te komen? Ik ben ook al 2 weken onderweg, ben benieuwd!
|
|
|||
|
|||
Heb net mijn iPhone ontvangen (dus status 5). Ik pak hem nu uit xD.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
voeg mij ook maar toe:
11/7 22:40 #2815 1 "nog lang nog niet" n 8 |
|
|||
|
|||
heb gezocht kan niet het niet vinden, heb je misschien een url voor me ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
BINGO!!!!!
Net gekeken, ik heb inmiddels status 2!!! Jippie, eindelijk schot in de zaak. Dit is goed nieuws voor de mensen die ook een 8GB hebben besteld. |
|
|||
|
|||
Yippie...
Ook 8 GB. Ook status 2 bereikt. |
|
|||
|
|||
ok thanks,
trouwens in dat bestand staat AMP als bezorgers, is dat niet A&P? ik googlede dit namelijk zo en kreeg ook daadwerkelijk iemand met mijn pakketje aan de lijn met het nummer op hun site. ik heb net m'n nummer opgezocht via de site uit die word file, postcode met en zonder spatie geprobeerd, maar ik blijf krijgen order niet gevonden. erg vreemd dus ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu is die twijfelachtige eer overigens voor Bachus |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nieuw abonnement met 16GB zwart, online besteld op 15-7 (10:01). Nu net op status 2 gezet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
@ Silver Ook goed nieuws! Dan kunnen we nu (op Bachus na) de statuslijst gaan volgen. Superdutch en roodglas zouden dan nu de volgende moeten zijn waar de status veranderd. |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen | wouter2190 | Koopinformatie Nederland | 1021 | 22-08-10 18:08 |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
|
|