[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 @mathijs, das goed nieuws. Maar ik vermoed dat jij niet hebt verlengd maar een nieuw abonnement hebt? Ik heb namelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb alleen een mail gehad zonder ordernummer, maar omdat ik deze wel wilde hebben, heb ik de KS gebeld en ernaar gevraagd. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Eindelijk status 4
op 12-07-2008 16g zwart besteld ordernr 11396** Jammer genoeg bij AMP logistics (www.aflevertijd.nl) nog niks bekend Weet ook niet of ik als oud Orange klant nog bij ontvangst moet tekenen of dat ik hem gewoon mee krijg als ik hem op het postkantoor ophaal. Iemand ervaring? |
|
||||
|
||||
moeten klanten die van Orange overstappen naar TM een contract tekenen? Oftewel, komt de iPhone via AMP?
|
|
|||
|
|||
Nee het gaat om Orange. Toen ik mijn toestel telefonisch bestelde kreeg ik te horen dat mijn beltegoed zou vervallen aangezien het een ander pakket is. Daarom vraag ik mij af of ik opnieuw moet tekenen voor een contract of dat ze dit toch als een verlenging zien.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb ook na moeten bellen voor een ordernummer. Ik heb dit gewoon zonder problemen gekregen van ze. |
|
|||
|
|||
Ja, ik ook eindelijk naar status 4.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hier ook naar status 4!!!!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik vind het echt heel vaag allemaal, sommige mensen die veel later dan mij hebben besteld hebben al binnen en sommie die eerder hebben besteld of rond die tijd hebben nog steeds niet binnen, ik snap niet hoe t-mobile die volgordes allemaal bepaald hoor maar is allemaal heel vaagjes snap niet veel van je kan echt geen echt conclusies van trekken over wie wanneer wat krijgt.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hieperdepiep, MetalBM ook op status 4 sinds vandaag... Go Go Koerier.... Gillende banden svp.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone 3G 16GB (zwart) is binnen! Bestelling 2570!
|
|
|||
|
|||
Ja ze kunnen wel zeggen 6 weken of wat dan ook maar dan moeten ze wel die volgordes juist hanteren neem ik aan dus ja ik ben al 2 jaar klant bij hun dan gaan ze zo met hun klanten om enzo vind heel vaagjes allemaal maar goed kennelijk werken ze zo.
|
|
|||
|
|||
nou...das ook mooi..krijg net een sms en mail binnen dat het toch niet op voorraad is..:
"In de T-Mobile.nl shop heeft u uw bestelling met ordernummer [ander order nummer dan eerder] voor een MB490DN/A Apple iPhone 3G 8GB BK opgegeven. Helaas is dit product momenteel niet op voorraad. Wij zullen spoedig contact met u opnemen, voor het maken van een nieuwe afspraak. Met vriendelijke groeten namens T-Mobile, AMP Logistics" Wat is dat dan voor status? En hoezo "nieuwe" afspraak? Ik heb nooit een afspraak met ze gemaakt... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen | wouter2190 | Koopinformatie Nederland | 1021 | 22-08-10 18:08 |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
|
|