[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop dat ik volgende week ook een berichtje krijg dat ie geleverd wordt....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik hoop dat ik volgende week ook een berichtje krijg dat ie geleverd wordt.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tenminste kunnen jullie nog hopen hem begin volgende week te krijgen. Ik weet zeker dat ik tot vrijdag moet wachten 8(. Veeeeeeeeel te lang.
|
|
|||
|
|||
HEB EEN PAKKETJE ONTVANGEN VAN DE TNT!!!!
... is het mijn Sena UltraSlim Pouch ... Helaas ben ik er doordeweeks niet, dus het wordt weer volgende week zaterdag. Laatst gewijzigd door svenssonn; 26-07-08 om 17:23. |
|
||||
|
||||
oei anticlimax....
Niemand heeft vandaag z'n iPhone ontvangen lijkt het... |
|
|||
|
|||
Besteld op 11 juli 9.30 uur Nieuwe abo - bestelnr 999900091X - ordernr 113133X - Status 1. Order Ontvangen Bestelling is ontvangen. De verwachte levertijd is langer dan voorzien. - 8gbzw
Alleen 2 bevestigingsmails, geen schriftelijke. Als ik 'm maar voor 1 sept krijg, dan heb ik 'm echt nodig...dat zal toch wel? (maar eerder is ook zeer gewenst) By the way: misschien kan iemand me hier helpen: ik heb nu prepaid van T-mobile, maar kon met geen mogelijkheid online aangeven dat ik nummerbehoud wilde. moest via een formulier...ik hoop dat dat goed gaat...iemand ervaring mee? |
|
|||
|
|||
Nope... geen iphone vandaag. Wel een factuur van t-mobile en tevens garantiebewijs. Da's al iets, toch?
|
|
||||
|
||||
Heb op 11 juli rond 12.00u een online bestelling geplaatst voor contractverlenging icm een 8Gb model. Tot dusver alleen twee bevestiginsemails gehad en mijn bestelstatus staat nog steeds op "1". Oh ja, mijn contract is natuurlijk wel veranderd op 11 juli. Slimmerikken
Ik blijf het toch een beetje raar vinden dat nieuwe klanten meer voorrang krijgen dan bestaande. Kennelijk speelt korte termijn commercie een grotere rol dan klantbehoud... Of ik heb gewoon vette pech |
|
||||
|
||||
nieuwste lijstje op pagina 13.
Laatst gewijzigd door wouter1981; 27-07-08 om 21:52. |
|
|||
|
|||
Volgens mij is het nu de beurt aan de 16GB vernieuwingen (en wat nieuwe abbo's) volgens mij is de voorraad 8 GBs gering
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ja heb ook gekozen voor de 8gb ik zet er toch niet zoveel op heb ik zo'n idee want heb nu ook aan 1 gb wel genoeg maar ik had ook de 16gb kunnen kiezen maar mijn idee was dat deze sneller uitverkocht zou zijn?
|
|
||||
|
||||
EDIT: Na samenvoeging topic, bericht niet meer van toepassing
Groetjes! Laatst gewijzigd door Jakiie; 27-07-08 om 10:12. |
|
|||
|
|||
Exactly my thoughts, helaas dacht Apple dat ook geloof ik en hebben ze ervoor gezorgd dat de 8GB sneller uitverkocht was.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Inmiddels al 4 dagen vrolijk binnen, maar bellen of activeren, ho maar..
Binnenkrijgen is feest, maar dan is de weg nog steeds lang. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En ik krijg nou ook niet de indruk dat T-Mobile haast heeft met het activeren, waarschijnlijk kan ik donderdag pas weer bellen.. Ga morgen nog wel even stampij maken daar op de Klantenservice en langs de winkel waar ik de 3G vandaan heb. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen | wouter2190 | Koopinformatie Nederland | 1021 | 22-08-10 18:08 |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
|
|