[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ja hiero, kreeg vandaag 2 exact dezelfde brieven, stond ook in dat ze het leuk vonden dat ik bleef blablabla. De gegevens van mijn komende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ja hiero, kreeg vandaag 2 exact dezelfde brieven, stond ook in dat ze het leuk vonden dat ik bleef blablabla. De gegevens van mijn komende iPhone abbonement, de eenmalige kosten die ik moest voldoen aan de koerier. Maar er stond geen woord in mijn brief dat ik de telefoon binnen XXX dagen zou krijgen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ook niet in de 2e alinea??.. bij deze brief ontvangt u uw contractbevestiging die hoort bij uw abonnement. Het toestel dat u heeft gekozen heeft voor EUR 19,95 zal binnen 10 werkdagen bij u thuis bezorgd worden. blablabla
Ik neem aan dat iedereen toch dezelfde brief krijgt..zeker met dezelfde inhoud? Kan ik me niet voorstellen dat ik gematst ben haha oh ja..stond ook in dat ik geen aansluitkosten hoef te betalen..ik vrees dat meneer gewoon de verkeerde brief heeft uitgedraaid..grrr
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2 Laatst gewijzigd door marcoryn; 26-07-08 om 01:51. |
|
|||
|
|||
Sorry sorry sorry ik heb er met mijn dikke kop overheen gelezen. Ik kreeg 2x dezelfde brief van 2 pagina's lang, op de 2e pagina staat het op de 3e alinea. Dus ook hier nog 10 days to go
|
|
||||
|
||||
lets hope so m8!!
|
|
|||
|
|||
Toch wel gek dat ik vanmiddag nog op status 1 stond. Ik probeer nu te kijken maar er komt een foutmelding :"er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het genereren van deze pagina."
Laatst gewijzigd door Duivenman; 26-07-08 om 01:58. Reden: typfout |
|
|||
|
|||
en heb vandaag netjes mail gehad dat ze alsnog mijn abo hebben geupgrade met directe ingang. En exuses voor het ongemak, moest alleen mijn iPhone overnieuw. Aan en uit zetten.
Het viel me wel op dat mijn maps een stuk accurater is geworden. Toch weer een plus puntje voor tmobile. Datze ondanks de top drukte toch hun best doen voor de bestaande klanten, alblijft de klantenservice erg slecht op de hoogte. Via mail krijg je betere anwoorden en wordt er direct actie ondenomen. |
|
||||
|
||||
ik heb ook een klacht gestuurd mij werd beloofd dat ik het toestel binnen 3 werkdagen zou krijgen dat zou dan afgelopen donderdag zijn , dus je snapt wel dat ik hem ook wil hebben dan kreeg donderdag alleen een brief dat ik binnen 10 dagen me toestel kreeg?? ik heb een leen toestel nu tot dinsdag want dan komt me zwager terug en ik moet dan een mobiel hebben voor me werk.
ook bleek dat die kutten kop van de klantenservice me kaart niet geblokkeerd te hebben ben namelijk zaterdag echt me toestel verloren. dlie man in de t-mobile shop zij dat. lekker beidehand? |
|
||||
|
||||
de laatste lijst staat op pag. 12
Laatst gewijzigd door wouter1981; 26-07-08 om 18:50. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Thanks TL5!!!! Laatst gewijzigd door marcoryn; 26-07-08 om 12:35. |
|
|||
|
|||
Klantenservice bellen en vragen of ze je status checken is de enige optie.
|
|
|||
|
|||
Op welke dagen levert TNT eigenlijk? Kan het nergens vinden, neem aan de ze niet op zaterdag leveren.
|
|
|||
|
|||
Jawel ik ziehier het busje door de straat scheuren
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
de mensen dien telefonisch besteld hebben kregen die ook 2x dezelfde brieven thuisgestuurd dat het toestel binnen 10 werkdagen komt en dat je dan 1 euro moet betalen??
|
|
||||
|
||||
de te betalen prijs hangt uiteraard af van het toestel icm met het abbo. En van een eventuele klantwaardering. En ik heb de bevestigingsbrief ook dubbel ontvangen. Maar ik wist dit. Had voor extra bevestiging nog een keer gebeld met de klantenservice en toen is er nog een kopie op de post gegaan.
Laatst gewijzigd door wouter1981; 26-07-08 om 13:09. |
|
||||
|
||||
ja maar bedoel waarom ik 2x dezelfde brieven krijg ook de bevestiging van het contract zit er bij?
eerst kreeg ik ze donderdag en vandaag krijg ik weer precies dezelfde brief? Allemaal met de datum 19 juli? |
|
|||
|
|||
Ik kreeg ze ergens vorige week (had ook telefonisch besteld) ook 2x dezelfde ja. die van mij waren getekend 11 juli
|
|
|||
|
|||
TNT-busje is hier net ook voorbij komen spuiten, helaas nog niet met mijn foontje.
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat de mensen waar de status gister naar 4 is gegaan moet rekenen op maandag of dinsdag bij contract vernieuwing. Ik geef vandaag weinig kans is namelijk wel erg kort dag.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen | wouter2190 | Koopinformatie Nederland | 1021 | 22-08-10 18:08 |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
|
|