[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Sirtalis ook op status 4! @123456 : Ja, verlenging is gewoon pakketpost van TNT, mijn bezorger houdt er al rekening mee en komt speciaal eerst ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sirtalis ook op status 4!
@123456 : Ja, verlenging is gewoon pakketpost van TNT, mijn bezorger houdt er al rekening mee en komt speciaal eerst naar mij! Wat een babbeltje en kop koffie al niet kan doen! Ik ben BLIJ! Zo even naar de pin om 50 € te pinnen, echt iets voor mij om dan geen geld in huis te hebben (en waarom kan je gvd nog niet pinnen bij TNT aan de deur?). |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
mijn status is ook 4.
|
|
|||
|
|||
Goaf! Ik moet 1 euro betalen. Kijken of ik dat nog ergens heb liggen
Zo te zien hebben ze vandaag flink wat orders afgehandeld |
|
||||
|
||||
Heb de lijst weer geupdate en verplaatst naar pagina 11. anderen zijn natuurlijk ook vrij de lijst te updaten.
Mensen, ik wil eigenlijk ook de data toevoegen dat men de iPhone ontvangt. Dus wanneer je m (eindelijk) hebt, geef de datum dan ff door. Laatst gewijzigd door wouter1981; 26-07-08 om 10:31. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog steeds status 1, komt vast omdat ze door de 8gb versies heen zijn .
Laatst gewijzigd door El Bautista; 25-07-08 om 20:22. |
|
|||
|
|||
Hier ook status 4
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoop dat je gelijk hebt. In de brief staat bezorgd binnen 10 dagen (los van de 4/6 weken levertijd), dus daar ging ik vanuit.
Laatst gewijzigd door svenssonn; 26-07-08 om 02:31. |
|
|||
|
|||
In dat geval hoop ik niet dat JIJ gelijk hebt . Ik zal mijn status morgen doorgeven indien gewijzigd!
|
|
|||
|
|||
Bij deze mijn eerste bericht!!!
Mijn bestelling 999900325X. Besteld 12-7 15:50. Contract verlenging voor witte 16Gb Vandaag de status omgesprongen naar 4: "Je bestelling is op dit moment bij de koerier. Ben je een nieuwe klant, dan is er een afleverafspraak gemaakt. Heb je je contract verlengd, dan krijg je de bestelling zonder afspraak toegezonden. " Dus, ik ga er even vanuit dat de IPhone door TNT wordt geleverd, een dezer dagen. Mooi man |
|
|||
|
|||
Ik heb 11 juli contract verlengd. Bij verlenging geen order/bestelnummer. Ik kan status levering niet controleren, wel brief van 10 dagen gekregen.
|
|
|||
|
|||
Zo te zien hebben ze vandaag alleen contractverlengingen behandeld...
Mijn status is nog steeds 1... |
|
|||
|
|||
nee ; 11 Juli 9.15 tel verlengd, zwart 8gb. Heb brief van 10 dagen al 12 dagen in huis. bij servicecenter heb ik nog geen ordernummer en dus ook geen status
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Iedereen die hier vandaag meldt dat zijn status is veranderd had een contractverlenging aangevraagd, zelfs mensen die later dan mij waren met bestellen... Lijkt er dus verdacht sterk op dat vandaag voornamelijk contractverlengingen behandeld zijn... |
|
|||
|
|||
Sorry, toch vreemd dat ik nog geen reactie heb? of zijn de 8 gb niet op voorraad?
|
|
||||
|
||||
11-07-2008 11:30 11325xx nog niks ontvangen
kan nog steeds niet de orderstatus opvragen ( onverwachte fout) Laatst gewijzigd door vaagventje; 26-07-08 om 01:35. |
|
|||
|
|||
Bij mij gaat het btw ook om een verlenging, alleen valt het me op dat ik savonds laat mijn status niet kan checken?!
|
|
||||
|
||||
Kreeg vandaag mijn brief in de bus. De 21ste verlengd en in de brief vind ik geen ordernummer zoals jullie terug.
Gewoon een simpele brief...bedankt dat je bij ons blijft. Iphone, kost je 20 euro blabla binnen 10 werkdagen heb je hem. Nou zei die medewerker al dat het even kon duren, maar zouden ze gewoon een verkeerde brief hebben gestuurd? Zit wel netjes een contractbevestiging bij en alle gegevens kloppen gewoon. Nog meer mensen die een brief hebben gehad zonder ordernr e.d.??
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen | wouter2190 | Koopinformatie Nederland | 1021 | 22-08-10 18:08 |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
|
|