[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga ook naar Status 5, ga nu de box open maken.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik ga ook naar Status 5, ga nu de box open maken..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Statuslijst
nieuwste lijst staat op pagina 20
Laatst gewijzigd door wouter1981; 29-07-08 om 16:11. |
|
||||
|
||||
Kan helaas mijn iphone vandaag niet in ontvangst nemen. zit op m'n werk. wanneer kun je de iphone ophalen vanaf het postkantoor? stel hij wordt vandaag aan de deur geleverd.
|
|
||||
|
||||
morgen volgt 2e aanbieding. Overmorgen postkantoor. Dit geldt uiteraard voor de TNT.
Laatst gewijzigd door wouter1981; 28-07-08 om 14:37. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
status 5 ;-) aan het synchroniseren
|
|
|||
|
|||
In Safari (op windows) sta ik nog op status 1.
Echter net even met FireFox gekeken (dus waarschijnlijk pagina niet in cache) en inmiddels status 2. 'Bestelling is aangemaakt en wordt doorgestuurd naar het magazijn om uitgeleverd te worden. ' Ben benieuwd. |
|
|||
|
|||
hier ook status 5! Eerst problemen door ben simkaart, naar tm shop gegaan en binnen 5 min weer buiten met nieuwe sim! Nu alles ok! Tnt was hier rond 11uur in groningen.
|
|
|||
|
|||
Update: Status overgegaan naar 2.
|
|
|||
|
|||
Update: eindelijk naar status 4 (een contractverlenging / 8gb nog wel).
|
|
|||
|
|||
11-7-2008 14:08 #1856 4 01/08 n 16Z Blueorange
Vet gedrukt zijn veranderingen ;0) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn kaart is nog wat ouder dan dat, ik meen dat in 2003 er al T-mobile kost. Als je een nieuwe sim wil kost dat 5 euro, aangezien de mijne niet werkte was het gratis (nou, hoera...). Het enige kutte is dat mijn zwarte 16G dus Dead On Arrival is, gewoon een kapot toestel. Zelfs na levering van het toestel nog gezeik, echt mijn mazzel weer! Ik heb even een week vrij genomen om de helpdesk te bellen. Damn, wat ben ik chagerijnig! |
|
|||
|
|||
14-7-2008 20:43#4342 2 n 16Z Giphone
|
|
||||
|
||||
@sirtalis, wat is ermee dan?
|
|
|||
|
|||
Sirtalis: STATUS X6X - Toestel Dead On Arrival (DOA) retour naar T-Mobile
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
zojuist overgesprongen op status 2
hoelang duurt het meestal voordat op 4 springt of dat het pakket afgeleverd wordt? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het toestel ziet geen simkaart. In eerste instantie klopte dat, want ik had een antieke Ben-simkaart, echter deze is vervangen door een splinternieuwe simkaart. Die wordt ook niet gezien. 2 simkaarten uit 2 verschillende T-Mobile shops werden ook niet gezien door het toestel, terwijl mijn nieuwe simkaart wel wordt geaccepteerd door een winkelmodel van de iPhone. Nu ben ik aan het bekvechten met de helpdesk (zucht) om ze te laten inzien dat dit toestel niet gerepareerd dient te worden (dat accepteer ik niet, ik wil niet een splinternieuw toestel direct laten omruilen, ik wil gewoon een verse, gesealde werkende iPhone. Als die er met 3 maanden mee kapt, DAN mag hij gerepareerd worden, maar niet als ik hem net uit de doos trek). Dat dus Wouter!
|
Er zijn 6 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 6 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen | wouter2190 | Koopinformatie Nederland | 1021 | 22-08-10 18:08 |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
|
|