[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) nieuwste lijst(en)!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Statuslijst
nieuwste lijst(en)!
Laatst gewijzigd door wouter1981; 06-08-08 om 23:24. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zou gewoon proberen door te vragen, het is ten slotte jouw order dus heb je recht om dat nummer te krijgen. Mijn iphone is inmiddels binnen... |
|
|||
|
|||
Weet iemand wat er gebeurt als ze je proberen te bereiken maar het lukt ze niet? Ik ga namelijk vanaf vrijdag weg en ben dan niet meer te bereiken op mijn mobiel voor een week. Kans is groot dat ze volgende week een afspraak willen maken.
Laatst gewijzigd door swmd88; 29-07-08 om 17:01. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja heb hem inderdaad maar ff geprobeerd en hij doet het tevens ff een check gedaan bij de "bezorgdienst ' en ik word wederom zeer binnenkort gebeld Heb enkel nog maar een sms en mail gehad geen enkel telefoontje maar ja het zal vanzelf goedkomen |
|
||||
|
||||
BTW: nog even een update van mijn bestelnr, had ik nl. nog niet doorgegeven: #1269
Oh ja: nog steeds status 1... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: Ik ben even snel langs het postkantoor gereden. Helaas hadden ze de iphone nog niet liggen. (koerier is terug naar distributiepunt.) Morgen wordt deze naar het postkantoor gebracht. vanaf 13:00 mag ik hem ophalen. Laatst gewijzigd door Denman1985; 29-07-08 om 18:23. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Fijnzo, ik heb ook een briefje in de brievenbus, dus status kan op 5 worden gezet. Kan hem echter pas donderdag eind van de middag ophalen bij het postkantoor....
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zojuist hebben wij met u een afspraak gemaakt voor het afleveren van uw bestelling, die u heeft gedaan via de Online Shop van T-Mobile. Uw bestelling voor een MB501DN/A Apple iPhone 3G 16GB WT heeft het ordernummer 008136xxxx. Wij komen op 30-07-08 uw bestelling afleveren op het door u opgegeven adres. Mooiste is: Ik heb vandaag niemand van AMP gesproken, maar mij hoor je niet klagen.... Nu eens kijken of ze er niet wéér op terug gaan komen |
|
|||
|
|||
Mijn op 12 juli om ±15.00 uur gereserveerde 8G bij de TM-shop in Zwolle is vandaag binnen gekomen. Dus na 17 dagen.
|
|
|||
|
|||
Aangezien de meeste mensen nu richting status 5 gaan, ook de 8gb mensen, hoop ik morgen ook die richting op te gaan. Het handigste is toch zelf AMP bellen om een afspraak te maken hè?
|
|
|||
|
|||
Een vriend van me die niet op dit forum zit heeft zn Iphone ook op vrijdag 11 juli rond een uurtje of 2 's middags telefonish besteld (contract vernieuwing). 16 GBZ
Tot op dit moment heeft hij niks ontvangen lijkt me een kwalijke zaak dat T-mobile nieuwe abbonee's die later hebben besteld en vernieuwende abbonee's die later besteld hebben voor laat gaan. Again T-mobile you guys can f*ck up everything |
|
|||
|
|||
is amp echt heel strikt met id? ik heb me paspoort nog op me thuisadres laten liggen.
zou een rijbewijs voldoen of ben ik nu echt de sigaar? |
|
|||
|
|||
Je rijbewijs is een officieel nederlands identiteitsbewijs. Dus die zullen ze ook wel accepteren.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
volgens mij moet je je ID laten zien die bij bestellen hebt ingevuld...
|
|
|||
|
|||
JA bij mij is ook zelfde 'TL5' ik heb 11 juli 13.15 ongeveer besteld ook met contractverlenging 16GB White, maar heb ook tot vandaag nog niks binnen gekregen terwijl dus zoals je zelf al zegt mensen die later dan mij besteld hebben wel binnen hebben gekregen. Ik had vandaag nog met ze gebeld maar ze zeggen steeds dat ze geen concreete data kunnen zeggen ik snap echt niet veel van ze maar goed.
|
|
|||
|
|||
Die van mij is binnen, althans, op het postkantoor. Maar mij mag je op 5 zetten
|
|
|||
|
|||
de iphone 3g 16gb zwart besteld op 11 juni dit koste mij 19,96 ivm met het oude contract dat in oktober afgelopen is. gister werd die afgeleverd maar toen was ik niet thuis vandaag heb ik hem ontvangen. alleen heb ik er geen simkaart bij zitten en mijn huidige t-mobile simkaart kom ik niet verder dan een usb kabeltje met itunes logotje erbij.
edit: besteld via de t-mobile site ordernummer was 1192814 Laatst gewijzigd door BP65; 29-07-08 om 22:33. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen | wouter2190 | Koopinformatie Nederland | 1021 | 22-08-10 18:08 |
T-mobile en reserveringen | Daantjuhh14 | Odido (T-Mobile) | 39 | 21-07-10 19:29 |
|
|