3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door antonp Ik was in het weekend even in Hengelo en had daar een pracht van een 3G netwerk. Om jaloers op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#321
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#322
|
|||
|
|||
Dat kan ik ook bevestigen zolang je niet binnenshuis bent...
...want dan zakt het 3G netwerk weer volledig in de poep |
#323
|
|||
|
|||
Ontvangst in Hoogeveen?
Heeft er iemand ook info over de ontvangst in Hoogeveen (en dan met name in het centrum en/of Erflanden?)
|
#324
|
||||
|
||||
Ik heb gisteren en vandaag 'ns rondgereden\gefietst in de buurt, in een regio die volgens de tool tenminste bereik buiten heeft (oost achterhoek regio doetinchem - Groenlo - Ruurlo). Ik praat dan over en gebied van tientallen vierkante kilometers!!!!! dus het op gaan noemen van postcodes met slecht bereik zou tientallen pagina's in beslag nemen
In dit gebied heb ik GEEN 3G ontvangst, dus niet af en toe wel, of af en toe een streepje, gewoon helemaal NIETS. Continue alleen (goede) GSM ontvangst. Standaardprocedure van uit en inschakelen hielp niets. maandag terug naar TM. Ik vind het niet erg indien er af en toe geen of slechte 3G ontvangst is maar helemaal niets in een groot deel van mijn werkgebied......Ook in mijn woonplaats waar de dekking ook binnen voldoende zou moeten zijn is dit niet aan de orde. Pas op een paar honderd meter van mijn huis komt er weer voorzichtig 3G ontvangst, het overgrote deel van het dorp heeft gewoon geen 3G bereik. |
#325
|
|||
|
|||
Jij hebt tenminste nog goede GSM ontvangst. Dat heb ik niet eens in de Randstad. Alleen buiten goede ontvangst.
|
#326
|
|||
|
|||
Ik werd vandaag gebeld door TMO. Ik kon kiezen of 50% korting de komende 2 maand, of contract ontbinden en telefoon inleveren. Ik heb dus nu voor 2 maand 50% gekozen, is het in december nog niet beter gaat de telefoon en tmobile eruit.
|
#327
|
|||
|
|||
Ik hoor maar niets van TMO. Heeel slecht want is nu bijna 30 dagen geleden dat ik geklaagd heb.......
|
#328
|
|||
|
|||
Ik heb hier een N95 8gb en de Iphone naast elkaar liggen. De Iphone vindt wel T-Mobile NL (3g) en de N95 alleen T-Mobile zonder 3G. Ik kan op de Iphone ook 3G niet selecteren want dan is het netwerk niet meer beschikbaar. Word er gek van hier.
Dat terwijl Orange 3G er altijd tussen staan. Al zit je in de kelder. Hoezo de dekkingskaart van t-Mobile klopt niet. Dat is gewoon valse informatie die verstrekt word op de website. En we gaan er toch mee in zee, belachelijk eigenlijk. Iemand anders zouden we een oplichter noemen. |
#329
|
||||
|
||||
Zojuist, enkele uren na het insturen van een klacht via e-mail, contact gehad met iemand van T-Mobile. Zeer snel, correct en ter zake kundig mag ik wel zeggen.
Ik had contact opgenomen omdat de dekkingskaart absoluut niet in overeenstemming is met de realiteit. Men gaf aan dat er verbetering aan zat te komen in de vorm van de Orange masten, maar dat was voornamelijk voor het standaard GSM gedeelte. In het kader van de 3G problemen kon en mocht men niets zeggen omdat dit een landelijk probleem was. Men kon mij ook niet aangeven hoe lang deze problemen gaan duren. Ik kreeg wel het voorstel voor een korting op de abonnementsprijs voor de duur van enkele maanden maar dat is, en nu vertaal ik het even in eigen woorden, een "schikking" om het probleem "af te kopen". Je accepteert de korting en daarmee verlies je het recht van een kosteloze ontbinding van de overeenkomst indien er over enkele maanden geen verbetering in de situatie is gekomen. Omdat ik meer geïnteresseerd ben in goede 3G dekking heb ik voor het laatste gekozen....geen korting maar wel het recht om over enkele maanden het contract te beëindigen indien het nog niet goed gaat met 3G. Laatst gewijzigd door Celf; 30-08-08 om 14:13. |
#330
|
|||
|
|||
Zojuist ben ik gebeld door de netwerk mannetjes van T-Mobile. Ze hebben geconstateerd dat het bereik belabberd is in mijn omgeving (nergens 3G en amper GPRS).
Mij is een korting van 50% per maand tot het einde van het jaar aangeboden, ivm het samenvoegen van de Orange/T-Mobile masten, of het kosteloos ontbinden van het contract. Nu heb ik natuurlijk voor het ontbinden gekozen aangezien ik thuis helemaal niet bereikbaar ben.... Toch moet ik zeggen dat ik zeer vriendelijk te woord ben gestaan in deze periode van problemen en ze alle begrip hadden voor mijn situatie. Ondanks alle klachten mag dit ook wel eens gezegd worden! |
#331
|
|||
|
|||
|
#332
|
||||
|
||||
|
#333
|
|||
|
|||
Bij mij niet. Ik heb donderdag gemailed en vandaag kreeg ik al reactie.
|
#334
|
|||
|
|||
Net weer gebeld met alleraardigste dame van de helpdesk. Ze begrijpt er niets van. Naar aanleiding van mijn telefoontjes is de klacht meerdere malen door gestuurd naar de afdeling die dekkings problemen behandeld. Ik moet ze tot woensdag de tijd geven en dan weer gaan bellen gaf ze zelf aan.
|
#335
|
|||
|
|||
Vandaag 31 augustus, 13:30u. weer geen 3G hier bij Utrecht CS !!!! Word er gek van, soms komt ie op, maar meestal nie. Sinds afgelopen vrijdag. Wie nog meer?
|
#336
|
|||
|
|||
Ok eindelijk kan ik jullie een update geven...
Ik heb 6 augustus een case bij T-Mobile aan laten maken omdat ik in mijn huis Geen Service heb. ik zou na 2weken maximaal worden terug gebeld. Dit is niet gebeurt. Vervolgens heb ik Zaterdag 30 augustus wederom contact gehad met T-Mobile , met een hele leuke dame gesproken die het voor mij ging navragen waarom het zolang duurde bij haar Supervisor. deze wist het ook niet en verzocht vervolgens om dinsdag terug te bellen omdat dan pas de desbtreffende afdeling aanwezig is. Vanaag gebeld. en werd naar hun zeggen tegen de normale procudure doorverbonden naar de afdeling die over bereik gaat. hier wederom mijn verhaal aan uitgelegt en deze boden mij contract ontbinding aan. Heb deze aanvaard en moet daarna opnieuw de klantenservice bellen en me doorlaten verbinden met de afdeling aftersales. Wederom 14min in de wacht gestaan en ben doorgeschakeld. hier nam een dame op die netjes alle gegevens opnam en een adres gaf om de telefoon naar toe te zenden. Teverns heb ik aangegeven dat ze 13dagen te laat waren met reageren. Hiervoor heb ik een vergoeding van 20 euro gekregen. Voor de rest word alles vergoed. Totziens iphone en T-Mobile! Helloooooooooo Telfort |
#337
|
|||
|
|||
Citaat:
Net weer gebeld en voor de zoveelste maal wordt er beloofd dat ik vandaag wordt teruggebeld. En zo zijn we al bijna 6 weken bezig. Op het vernieuwde blog van T-Mobile staat zelfs een link naar Iphoneclub. Als ze meelezen moeten ze toch wel concluderen dat er iets mis is met de service. Of geven ze dat al aan op mijn Iphone met de tekst "geen service" die steeds op scherm staat. Ja hoor net gebeld. Helaas met slecht nieuws. Omdat ik niet op mijn huisadres het probleem heb, wordt het contract niet ontbonden. Ook krijg ik geen korting. Dus op mijn huisadres waar ik de Iphone niet nodig heb en ook niet gebruik, (we gebruiken dan onze vaste lijn) heb ik dekking. Op het adres waar ik werk en de mobiele telefoon nodig heb heeft T-Mobile geen dekking. Het idee van mobiele telefoon is toch bereikbaarheid als je niet thuis bent? T-Mobiel vindt dus geen enkele aanleiding om een korting te geven of het contract te ontbinden. Orange heeft wel dekking op mijn werkadres. T-Mobile kan niet aangeven of op die plek de orange mast gekoppeld gaat worden aan T-Mobile. Namelijk niet alle Orange masten gaan gebruikt worden door T-Mobile. Een werkplek waar 2500 mensen werken is misschien niet interessant genoeg. Laatst gewijzigd door wil; 03-09-08 om 13:38. |
#338
|
||||
|
||||
Ik heb geklaagd over de 3G dekking.
Vervolgens heb ik om een oplossing gevraagd, ze boden me 2 maanden contract voor half geld. Ze zijn hard aan het werk om de 3G dekking te verbeteren. Het schijnt dat half december de 3G dekking klaar moet zijn voor landelijk gebruik. Dus heb er 4 maanden lang 50 % korting uit mijn contract uit weten te kletsen. Hahaha en terecht, ik betaal voor 3G. Nu hopen dat inderdaad half december alles verbeterd is. Overigens is het ook een gedeeltelijk probleem van de iPhone zelf. Volgens de klantenservice van T-Mobile is Apple ook nog met een oplossing bezig. |
#339
|
|||
|
|||
Ik heb ook nog een update... Thuis heb ik bijna geen 3G meer, terwijl dat eerst wel was. Op mijn werk, aan de andere kant van Utrecht, heb ik de hele dag 100% 3G dekking en bereik. Mijn conclusie; iPhone is in orde, dekking van T-Mobile sucks... Maar dat hadden anderen ook al ondervonden. Ga morgen eens langs de T-shop, wil ook geld zien. Ha,ha. Nee, tis toch om te janken!
|
#340
|
|||
|
|||
Zal ik het nog eens proberen korting te krijgen? Totaal geen bereik (gsm en 3G) op mijn werk pikte T-Mobile dus niet, omdat het mijn huisadres niet is. Maar thuis in de keuken valt 3G weg.
Maar eigenlijk ga ik niet meer in discussie met ze. Ook al worden ze perfect, over 2 jaar weer terug naar mijn oude liefde Vodafone. Hebben ze aan hun huidige opstelling te danken. Laatst gewijzigd door wil; 04-09-08 om 12:36. |
Labels |
3g dekking |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile dekking in.. | 1337roller | Odido (T-Mobile) | 10 | 18-07-10 12:36 |
Dekking T-Mobile | eneef | Odido (T-Mobile) | 54 | 19-01-10 00:51 |
T-mobile 3g dekking in de omgeving Leiderdorp | Roerbakei | Odido (T-Mobile) | 0 | 02-05-09 19:34 |
T- Mobile Dekking in Emmen (Drenthe) | MartinK | Odido (T-Mobile) | 1 | 30-04-09 17:13 |
|
|