3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo juist teruggebeld door TMO. Mag ook wel na bijna 35 dagen.... Conclusie: geen bereik op uw huisadres want het netwerk is niet toereikend. Er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zo juist teruggebeld door TMO. Mag ook wel na bijna 35 dagen.... Conclusie: geen bereik op uw huisadres want het netwerk is niet toereikend. Er wordt ook geen verbetering verwacht. Dus ontbinden en alle kosten worden vergoed. Nummer mag ik meenemen. Dit is netjes geregeld. Maar als ik wil blijven krijg ik maximaal 20% korting voor 6 maanden. Ik twijfel want ik vind het wel een super toestel maar deze korting vind ik absoluut te weinig. Daarom bedenktijd aangevraagd.... Iemand een advies voor mij?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als je écht geen 3g bereik hebt, zou ik lekker ontbinden, ff sparen en de eerste iPhone halen. Bij geen van de 2 iPhones heb jij namelijk 3G. Als je GPS wilt kan je eventueel nog over xGPS denken.
Trouwens, waarom zit iedereen te zeiken over dat er geen 3G is op het huisadres, meeste mensen hebben daar Wi-Fi... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Eigenlijk is dit wel een bizarre situatie. T-mobile heeft het monopoliemacht met de iphone in Nederland maar het bereik is knudde. Zaterdag kocht ik mij iphone eenmaal thuis, helaas pindakaas geen bereik. Gebeld, wordt onderzoek gestart, maar wat heb ik aan die ongein. Moet toch gewoon kunnen bellen????? Ben erg nieuwsgierig naar hun reactie. Misschien met heel veel gebruikers maar is kieskeurig inschakelen of zo, misschien hept dat om snel landelijke dekking te realiseren.
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of dit ooit is gepost. Als dat zo is mijn excuses.
Maar misschien hebben jullie hier wat aan? T-Mobile Netherlands B.V (T-Mobile NL) - Interactive Coverage Map |
|
|||
|
|||
Rosmalen zou binnen en buiten 3G moeten hebben... Nou in het centrum wel, buiten dan. maar bij mij thuis (halve kilometer buiten het centrum, en nog steeds onder de dekking volgens het kaartje) binnen en buiten niks...
Op school in amsterdam Bijlmer, buiten wel maar in school niet eens GSM gewoon geen service. :S |
|
||||
|
||||
Na waar ik gek van woord is dat ik sinds FW 2.1 een te
positiefe 3G bereik heb al helemaal in m'n slaapkamer. Ik vind dat bloed iritant, want als ik nu gebeld woord gaat m'n iphone maar 1 keer over en dan houd die er mee op Moet nu dus elke keer 3G uitzetten voor het slapen anders kan niemand mij bellen Ik vind het zeer slechte zaken van T-Mobile en apple.... Voor de rest pracht ding, maar de positiefe bereikweergave nekt me wel. |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds een aantal dagen mijn Ihpone en verbaas me over het goede bereik. Ik woon in een klein dorp en heb vol 3G bereik. Had ik niet verwacht. Nu nog even wachten totdat mijn Orange overgezet wordt naat T-Mobile en ik vol kan gaan internetten.
|
|
|||
|
|||
Bij mij is het nog steeds waardeloos. Ik hoef maar een paar stappen een gebouw of een winkel binnen te stappen en het is weer tekst "geen service" in scherm. En dat in een gebied waar goed bereik binnen en buiten moet zijn. (Haarlem) Ikea Haarlem staat paar 100 meter van de zendmast. Maar alleen de mensen met KPN of Vodafone kunnen daar bellen. Ik moet eerst naar buiten.
Ik heb nog de tijd tot december om te beslissen om contract te ontbinden. Geloof helemaal niet meer dat de koppeling met Orange de zaak gaat verbeteren. Beiden werken op 1900 netwerk en dat werkt vaak niet binnen gebouwen. Ik krijg alleen maar klachten van mensen dat ze mij niet kunnen bereiken en alleen maar een voicemail kunnen inspreken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder geen klachten. |
|
|||
|
|||
Houdt moed mannen! ik geloofde er ook nauwelijks meer in maar ik kan nu (tot mijn vreugde!) constateren dat de ontvangst hier (Hillegom, Lisse e.o.) beduidend beter is geworden. Sinds een week of twee staan de blokjes hier vol en kan ik ook binnen normaal (zonder afgebroken gesprekken!) telefoneren. Ook het teruglopen en verbreken van ontvangst bij verkeerd vasthouden van de Iphone (vol in de handpalm!) lijkt verleden tijd hier! Dit fenomeen gebeurt dus duidelijk op plekken waar de ontvangst slecht is.....In ieder geval hier sinds kort een duidelijke verbetering.
|
|
|||
|
|||
Gisteren mijn iPhone legaal unlocked. Bel nu met een Vodafone SIM (zakelijk abonnement). Heb nu Vodafone 3G bereik op plaatsen waar ik zelfs geen T-Mobile GPRS bereik had!
Groet, Frank |
|
|||
|
|||
Citaat:
Of heb je het T-Mobile abo opgezegd zonder je iPhone te hoeven inleveren? |
|
||||
|
||||
Na vier weken is het technische onderzoek afgerond.... helaas geen bereik en beter bereik zit ook niet in de planning. Ik mag ontbinden, 6 maanden 20% korting of mijn contract nog 23 maanden betalen en dan is de iphone voor mij, ze denken zeker dat ik een gaatje in mijn hoofd heb. Ik ben klaar met Tmobile, ga zeker ontbinden maar nu eerst uitzoeken hoe ik het beste een iphone kan aanschaffen met een sim only, kopen in Belgie oid. Wie heeft een idee???
|
|
|||
|
|||
Citaat:
T-mobile abbo aan mijn vrouw kado gedaan (gebruikte nog steeds prepaid). Vodafone abbo is van mijn werkgever dus daar geen kosten aan. Gebruikte hiervoor een BlackBerry 8800 met het Vodafone abbo en Enterprise software. Groet, Frank |
|
||||
|
||||
Hoe zit het eigenlijk met die werkzaamheden aan het newerk? Volgens de mededeling op de site van TMO worden die voor het eind van het jaar afgerond. Betekent dat het dan in 1 keer voor iedereen beter wordt? Of is het zo dat ze het per regio doen en mijn regio misschien al aan de beurt is geweest zonder dat ik merkbare verbetering heb geconstateerd?
|
|
|||
|
|||
wat ik merk bij de lijst aanbieder in menu instellingen dat er nog wel Orange tussen staat maar geen Orange 3G meer. Wel T-mobile en T-mobile 3G. Misschien dat er mijn gebied Hoofddorp al wat is veranderd. Maar binnen kan ik nog steeds niet bellen. ik heb nog tot december om contract te ontbinden. Ik geef T-Mobile dus nog een paar weken een kans.
|
|
|||
|
|||
Orange 3G
Orange heeft geen 3G netwerk meer, dit is drie weken geleden ontmanteld (aldus Orange helpdesk). Ik ontdekte het zelf op mijn Nokia N95: plotseling was het 3G icoontje pleite. Nu is ook Orange pleite. Kan alleen nog verbinding maken met TMO, en die heeft geen ontvangst hier!
Nu mag ik het Orange abo zonder kosten ontbinden.... En nee, de Orange GSM mast wordt niet vervangen voor TMO GSM mast..... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Labels |
3g dekking |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile dekking in.. | 1337roller | Odido (T-Mobile) | 10 | 18-07-10 12:36 |
Dekking T-Mobile | eneef | Odido (T-Mobile) | 54 | 19-01-10 00:51 |
T-mobile 3g dekking in de omgeving Leiderdorp | Roerbakei | Odido (T-Mobile) | 0 | 02-05-09 19:34 |
T- Mobile Dekking in Emmen (Drenthe) | MartinK | Odido (T-Mobile) | 1 | 30-04-09 17:13 |
|
|