3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool) discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zat vanmiddag in Enschede in de benedenverdieping van het ziekenhuis (oude gedeelte). Naast me zat een jongen die vertwijfeld naar zijn Iphone 3G zatte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik zat vanmiddag in Enschede in de benedenverdieping van het ziekenhuis (oude gedeelte). Naast me zat een jongen die vertwijfeld naar zijn Iphone 3G zatte kijken terwijl hij naar zijn moeder opmerkte "hij werkt niet". Toen ik met hem in gesprek kwam bleek dat hij géén 3G verbinding had.
Ik pakte mijn Nokia N73 bij de hand waar een Orange/T-Mobile abonnement op zit. En ja hoor, Ik had volledige 3G verbinding. Nou is een Nokia N73 totaal niet te vergelijken met een iphone maar hetzegt wel wat dat waar de Iphone vaak een slechte verbinding heeft toestellen van andere merken vaak nog een retegoede verbinding hebben. Is toch een aandachtspuntje voor Apple, net als de gps verbinding die ook beter kan. De Iphone is een mooi toestel, maar laten we de negatieve punten niet bagatelliseren. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Op menig internationale fora heb ik vernomen dat de nieuwe firm dit aan zou moeten pakken. De baseband wordt ook geupgrade waardoor de verbinding beter zou moeten zijn.
We zullen het binnenkort gaan zien Greetz |
|
||||
|
||||
ik moet nog een week wachten voor ik kan ontdekken hoe de dekking is van T mobile
|
|
|||
|
|||
dekking t-mobile...hun stelling
Ik had een emailtje gestuurd naar T-Mobile met de vraag of op mijn huisadres, (mijn mailtje heb ik ivm alle genoemde gegevens niet bijgevoegd) een goede dekking is voor HDSPA.
Ik begrijp dat je niet overal dekking kan hebben maar ik wil toch graag van tevoren weten of ik thuis een goede ontvangst heb. Dit om latere discussies te voorkomen. Ook heb ik gemailed dat ik niet naar het dekkingskaartje wil worden verwezen omdat ik daar geen rechten aan kan ontlenen. Vandaag kreeg ik antwoord. Geachte heer XXXXXXX, Allereerst excuseert T-Mobile zich voor de late beantwoording van uw e-mailbericht. Graag geven wij u alsnog de volgende reactie. U wilt graag informatie ontvangen over de dekking van het T-Mobile netwerk. Graag geven wij u hier meer informatie over. Een gsm-netwerk werkt door het verspreiden van radiosignalen. Omgevingsfactoren, zoals staal- en betonconstructies, hoge gebouwen, tunnels, dichte bebossing en atmosferische omstandigheden kunnen deze radiosignalen verstoren. T-Mobile heeft geen directe invloed op deze fysieke obstakels en atmosferische omstandigheden en kan daarom niet garanderen dat u overal optimaal kunt bellen en/of gebruik maken van Mobiel Internet. Ook binnenshuis kan daarom geen dekking gegarandeerd worden. Wij vertrouwen erop u van voldoende informatie te hebben voorzien. Met vriendelijke groet, T-Mobile Klantenservice BV Herman Sibon Tsja....das lekker makkelijk. Zelfs als je je adresgegevens doorgeeft durven ze nog niet te zeggen of je verbinding hebt terwijl zij toch weten waar de masten staan. In principe teken je een contract voor 2 jaar en moet je achteraf maar zien of je dekking hebt. Als je slechte ontvangst ben je bij de afhandeling van het probleem van hun grillen afhankelijk. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het technisch onderzoek van mijn 3G klachten is afgerond. Volgends de beste man ligt het aan het spoor en de snelweg. Die veroorzaken storingen. De mast staat dichterbij dan het spoor en de snelweg maar hij kon even geen andere smoes verzinnen. Morgen aangetekende brief sturen om tmobile gedag te zeggen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Woon in Tiel, waar ik dus geen 3G bereik heb. Ook op het werk in Deil geen bereik. In Geldermalsen heb ik soms 3G maar valt ontzettend snel weg.
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog geen iPhone (al wel gereserveerd voor de iPhone 3G S), maar volgens die kaart moet ik zowel binnen als buiten goed bereik hebben maar dat stuk is zeg maar 'ingesloten' door het lichtere roze (alleen buiten ) dus da's wel vaag.
|
|
||||
|
||||
Volgens de kaart hebben we hier binnen en buiten ook 3g Echter de praktijk is toch net wat anders Hebben trouwes prima bereik van gsm hier, volle bak. Geen wegvallende gesprekken. Alleen geen 3g
|
||||
|
||||
Citaat:
wordt vervogt dus Oh en ik woon omg Eindhoven |
|
|||
|
|||
Ik heb geen 3G bereik in Groningen (de stad, de wijk: Oosterpoort). Meer mensen hier last van?
|
|
|||
|
|||
waarom nou meteen denigrerend mensen kinderen noemen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand al ervaringen met T-Mobile en de 3Gs, of dat misschien beter zou zijn door de firmware/baseband?
|
|
||||
|
||||
Geen verschil hier. Geven precies dezelfde aantal streepjes. Gister een testje gedaan door de "ouwe" 3g en 3gs naast elkaar.. En geen verschil..
Geen 3g |
|
|||
|
|||
T-Mobile heeft lang geen 3G dekking in het hele land.
Dat is iets wat ze wel beweren!! Grote delen van o.a: Valkenburg, Loenen a/d Vecht, Ermelo zelfs geen service, dus helemaal geen gsm dekking. Laat staan 3G. |
|
|||
|
|||
Klopt, ook hier op de dellen (veluwe) 't harde / epe val je gewoon weg, totaal geen verbinding, helemaal niks noppes nada.
|
|
|||
|
|||
regio rotterdam ook hoor, zelfs telefoon valt op diverse plekken uit op de snelweg
|
|
|||
|
|||
Bij de tmobile shop in Tiel geven ze toe dat de dekking heel slecht is. Iets wat ze wel beweerden toen ik mijn abbo daar afsloot. Alleen zeggen de medewerkers niets te kunnen doen aan mijn contract. Kan alleen binnen een bepaalde tijd ofzo. Vage gasten.
|
Labels |
3g dekking |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile dekking in.. | 1337roller | Odido (T-Mobile) | 10 | 18-07-10 12:36 |
Dekking T-Mobile | eneef | Odido (T-Mobile) | 54 | 19-01-10 00:51 |
T-mobile 3g dekking in de omgeving Leiderdorp | Roerbakei | Odido (T-Mobile) | 0 | 02-05-09 19:34 |
T- Mobile Dekking in Emmen (Drenthe) | MartinK | Odido (T-Mobile) | 1 | 30-04-09 17:13 |
|
|