Aal aan mijn 4e Iphone 7+ toe, maar geen oplossing discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) denk dat de verschillen in netwerk minimaal zijn kpn of vodafone is niet zo veel beter als t-mobile dat was 15 jaar geleden anders je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
denk dat de verschillen in netwerk minimaal zijn kpn of vodafone is niet zo veel beter als t-mobile dat was 15 jaar geleden anders je hebt ook diversen plekken waar kpn slechter is als t-mobile en andersom komt bijna niet voor dat ik geen bereik heb met t-mobile in nederland
ik heb wel eens vodafone gehad via het werk en dat was echt ruk dus denk ook niet dat het probleem bij t-mobile ligt maar aan iets anders |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Apple store adam aan de lijn gehad, mijnheer ik kan u niet verstaan!
Haal aub uw toestel even uit het hoesje, wij weten dat dit soms een issue is nml. BOEM, perfect te verstaan mijnheer. Is dus ook al mijn 2e fliptop van verschillende merken. Iemand een suggestie voor een lederen fliptop zonder metaal? |
|
||||
|
||||
denk dus het magneetje wat in het hoesje zit wat de boosdoener is geweest heb zelf altijd covers van tech 21 geen metaal in
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je niks probeert weet je het nooit, ik zelf heb wel degelijk ontvangst ervaring met Vodafoon vs KPN. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 March 2017 om 09:11 ---------- Shimay, welk merk hoesjes heb je gebruikt? Ik heb zelf om mijn 7 een simpel Chinees ding, en het verbaasd me dat de 7 zo gevoelig is, een kennis heeft een soort hoesje om de 6 waarvan de achterkant bijna één groot magneet is |
|
|||
|
|||
Tech 21 gehad als 1e en nu een Be Hello met piepklein magneetje in dat flipje!
Gezien mijn zware werk en ook wel vaak krassende voorwerpen in mijn zakken voel ik mij genoodzaakt om een wallet cover te gebruiken zodat mijn iphone goed beschermd is. Maar wat nu? Geen idee welk hoesje te gaan gebruiken. |
|
||||
|
||||
Las elders een hoesje met glasprotector gebruiken, en iphone apart van scherpe voorwerpen houden.
Zelf houd ik de autosleutels ver van de foon. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel 3G verbinding maar geen internet oplossing! | anthonyo007 | iPhone algemeen | 2 | 30-03-16 21:19 |
Mijn iphone geeft geen beeld, maar maakt wel contact met itunes en mijn computer.. | Noat | iPhone algemeen | 3 | 20-04-14 16:18 |
Ik heb geen backup op mijn iphone 4s maar wil nu niet meer aan | jaspermaaijen | iPhone algemeen | 7 | 17-09-12 11:36 |
iPhone: iedereen met geen 3g verbinding maar wel jailbreak - oplossing hier. | borgqueenx | Jailbreak | 4 | 01-07-10 10:55 |
|
|