iphone in het water en dan discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Iphone 3G gekocht bij de Mediamarkt, hier kreeg ik dus wel te horen dat ik een verzekering kon afsluiten. En ik had ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Iphone 3G gekocht bij de Mediamarkt, hier kreeg ik dus wel te horen dat ik een verzekering kon afsluiten.
En ik had twee keuzes, als het goed is was het reparatie en waterschade en een verzekering reparatie, waterschade, val schade, diefstal. Ik heb dus het laatste genomen. Wel weet ik dat, mocht je een verzekering willen afsluiten je je telefoon mee zal moeten nemen en moet kunnen aantonen dat jou telefoon goed functioneert. In ieder geval, veel succes ermee! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
jah de verzekering is mogelijk. in de t-mobile winkel waar ik heen ging was er een bordje anders had ik het ook niet geweten. Ik ben na een paar dagen terug geweest om de verzekering af te sluiten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone in het water gevallen, doet het nog wel maar zonder lader valt hij uit. | kevinzbg | iPhone algemeen | 12 | 15-11-14 21:23 |
Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit | Excellence | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 09-12-08 16:23 |
Water en zeep onder het scherm | Drinkyoghurt | iPhone algemeen | 1 | 15-07-08 01:18 |
|
|