geblokeerde beller:S discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb sinds drie dagen ook last van geblokkeerde beller. Als ik opneem dan meteen een "in gesprek" toon... Vreemd, alsof er geprobeerd wordt te hacken......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb sinds drie dagen ook last van geblokkeerde beller. Als ik opneem dan meteen een "in gesprek" toon... Vreemd, alsof er geprobeerd wordt te hacken...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik neem nooit meer een geblokeerd nr op ook ivm een eerdere stalker. Mensen die me echt willen spreken, spreken maar mijn antwoord apparaat in, en dan bel ik ze gelijk terug, dit geld ook voor thuis op mijn vaste telefoon.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het vandaag 4 keer gehad
Na hallo te zeggen een computerstem met welkom bij tmobile U wordt doorverbonden met een medewerker Daarna altijd in gesprek toon |
|
|||
|
|||
voor het verdere verloop omdat mijn verhaal toch anders is dan topic starter lijkt mij, ben ik hier maar mijn eigen draadje begonnen: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-t-mobile.html
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geweigerde beller | hommerke | iPhone algemeen | 6 | 03-01-11 14:11 |
Beller naam aankondigen? | Sterke-Jerke | Jailbreak apps en thema's | 7 | 05-10-10 15:31 |
Foto beller kleiner | Raggamannn | Jailbreak apps en thema's | 4 | 26-04-10 20:18 |
Geblokeerde iphone | Axx88 | Archief | 3 | 21-01-10 23:50 |
geblokeerde geluidsknop | Gilles | iPhone algemeen | 4 | 16-10-08 19:49 |
|
|