//

Dekking T-Mobile

Dekking T-Mobile discussie in Odido (T-Mobile) forum; Ik ben overgestapt van Vodafone naar T-Mobile. Wat een ramp en ik wist het eigenlijk van tevoren omdat ik ook beroepsmatig betrokken ben geweest bij de frequentieveilingen voor GSM/UMTS. Het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Providers Nederland > Odido (T-Mobile)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 22-08-08, 21:02
eneef eneef is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 2
Standaard Dekking T-Mobile

Ik ben overgestapt van Vodafone naar T-Mobile. Wat een ramp en ik wist het eigenlijk van tevoren omdat ik ook beroepsmatig betrokken ben geweest bij de frequentieveilingen voor GSM/UMTS.
Het netwerk van T-Mobile (BEN), Orange en Telfort is gebouwd op de frequentiebanden DCS1800 MHz. Deze frequenties hebben aanzienlijk minder dekking binnenshuis tenzij er voldoende cellen (opstelpunten) zijn gebouwd. Dit zal meestal in Amsterdam wel het geval zijn, maar in het merendeel van Nederland niet. De vereiste veldsterkte van de T-Mobile signalen op GSM voldoen aan een buitenshuis dekking. Omdat UMTS/HSDPA een nog hogere celdichting met antenneopstelpunten vragen voor een goede werking en in-huis verzorging en T-Mobile al niet genoeg opstelpunten heeft, is de dekking hiervan binnenshuis en in de auto in de meeste gevallen nog slechter. KPN en Libertel hebben destijds als eerste beslag gelegd op de betere 900MHz frequenties (hoe lager de frequentie hoe beter binnenshuis) en hebben een voldoende celdekking met antennemasten. Wat een ramp, T-Mobile, doe er wat aan want je raakt zo weer snel je klanten kwijt. En geloof me, dit soort storingen in de verzorging liggen nou net niet aan de i-Phone. Ik wist het eigenlijk vooraf, maar ja, die i-Phone is zo vreselijk goed....

E. Neef
Antenne3
Rotterdam
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
T-mobile dekking in.. 1337roller Odido (T-Mobile) 10 18-07-10 11:36
3G dekking van T-Mobile (T-Mobile Coverage Tool) Grample Odido (T-Mobile) 543 05-09-09 06:56
T- Mobile Dekking in Emmen (Drenthe) MartinK Odido (T-Mobile) 1 30-04-09 16:13
Vraagje over T-Mobile dekking m.b.t. internet ronald89 Odido (T-Mobile) 6 08-07-08 22:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:35.