Aantal abonnementen op een naam. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik kon het met de zoek functie niet vinden. Weet iemand hoeveel (iPhone)abonnementen je mag afsluiten op een naam. Mijn vader en ik willen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aantal abonnementen op een naam.
Hoi,
Ik kon het met de zoek functie niet vinden. Weet iemand hoeveel (iPhone)abonnementen je mag afsluiten op een naam. Mijn vader en ik willen allebei een iPhone maar ik ben geen 18. (mijn moeder kan niet IvM privé zaken) Alvast bedankt! Z |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je mag er 4 op 1 naam hebben mist je netjes betaald,je kan er alleen 1 per keer aanvragen met een tussenperiode van 2 factuurbetalingen.
|
|
|||
|
|||
Hoi, bedankt voor de snelle reactie!
Maar er is geen regel van T-mobile of zo? Mooi tnx! |
|
|||
|
|||
Om dit even te boosten.
LETOP: je mag maar een iphone abbo per persoon! Na wat zeuren lukte het via een omweg! |
|
|||
|
|||
Wie jou die beperking ("1 iPhone per persoon") verteld heeft is toch niet echt goed op de hoogte. Want ik heb hier 3 abonnementen die allemaal op dezelfde persoon/adres/bankrekening staan.
|
|
|||
|
|||
Eén factuurbetaling is voldoende is mijn uitgebreide ervaring. Ik heb er op dit moment 4 op mijn naam staan, geen idee of ik er nog één kan krijgen. Op dit moment ook geen behoefte aan
|
|
|||
|
|||
Er moet 2 maanden tussen zitten volgens de verkoper...
Toen hebben ze allebei precies gelijk op enter gedrukt en toen lukte het. Hoe dan ook ik heb nu mijn iPhone 16 GB |
|
|||
|
|||
topic weer even even refreshen ;p
Op dit moment druk bezig met het zoeken van een iPhone abonnement. Moet op me vaders naam aangezien het een Zakelijk-abonnement is, en daarvoor heb je een bedrijf nodig of iets dergelijks. Mijn vader heeft alleen zelf al een abonnement op zijn naam (maar geen iPhone-abonnement. Zou ik dus nog een abonnement kunnen afsluiten zonder dat ik iets fout doe bij de belastingdienst (''Meneer, hoe zit dat. U heeft 2 abonnementen. Klopt niet hè''). |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Een aantal problemen | evadevos1988 | iTunes | 1 | 19-08-10 11:01 |
Een aantal vragen!! ;) | peter1107 | Archief | 1 | 26-05-10 13:29 |
Geen 2 abonnementen op één naam? | sophie170 | Odido (T-Mobile) | 10 | 14-05-10 18:18 |
een naam van een app claimen? | mathijs b | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 16-04-10 21:21 |
Een aantal vragen. | Pl4y0r | iPhone Apps | 9 | 14-07-08 00:27 |
|
|