Voortijdig overstappen discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een abonnement bij T-Mobile tot en met 1 juli.. Nou zag ik een aanbieding bij de KPN en ik wil nu graag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voortijdig overstappen
Hallo,
Ik heb een abonnement bij T-Mobile tot en met 1 juli.. Nou zag ik een aanbieding bij de KPN en ik wil nu graag overstappen. Is het ook mogelijk om eerder dan 1 juli te switchen van T-Mobile naar KPN? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk als je blijft betalen dat het geen probleem is. Vraag anders bij KPN of je van hun huidige aanbieding gebruik kan gaan maken vanaf 01 juli. Nee heb je ja kan je krijgen.
Oké KPN heeft een betere dekking dan T-Mobile, maar hou je wel rekening met het data abonnement? Bij T-Mobile is dit onbeperkt. |
|
||||
|
||||
!Let op! Niet meer onbeperkt sinds begin deze maand! Niet voor lopende contracten uiteraard.
|
|||
|
|||
Citaat:
En is het niet mogelijk om een andere startdatum van het contract te kiezen bij KPN? Bijv. dat ik het nu aanschaf maar dat het abonnement per juli pas in gaat. |
|
||||
|
||||
Volgens mij maximaal 3 maand in de toekomst.
|
|
|||
|
|||
je kan je contract uitstellen bij kpn. Je kan aangeven dat ze je contract laten ingaan op het moment van nummer behoud. Dus als je bij kpn aangeeft dat je wilt dat je nr per 1 juli over gaat naar kpn kunnen zij je abo uitstellen tot die dag.
Ook hoef je dan niet meer op te zeggen.. En volgens mij kan dat tot 4 maanden in te toekomst. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
overstappen | soof | Odido (T-Mobile) | 2 | 23-03-10 19:41 |
overstappen | soof | Koopinformatie Nederland | 0 | 23-03-10 17:35 |
Contract voortijdig beeindigen | Mindfield | Odido (T-Mobile) | 6 | 06-07-09 12:43 |
Oplossing: 2 jarig abo voortijdig beëindigen. | forum.bericht | Overige providers Nederland | 20 | 17-11-08 10:58 |
Orange abo voortijdig stopzetten is nu mogelijk! | sredlums | Overige providers Nederland | 17 | 22-08-08 16:22 |
|
|