Een aantal vragen. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphone users, Sinds een paar dagen ben ik een blije bezitter van de 3G. Nu wil ik graag wat programma's hebben om mee te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een aantal vragen.
Beste Iphone users,
Sinds een paar dagen ben ik een blije bezitter van de 3G. Nu wil ik graag wat programma's hebben om mee te werken. Heb al een beetje zitten bladeren op dit forum maar ik kom er niet echt uit. Misschien zouden jullie mij kunnen helpen met de volgende vragen. 1. Wat is het beste programma om mee te MSN'en op de Iphone. 2. Wat is het beste programma om Divx films om te zetten voor de iphone waar ik teven ook ondertitels onder kan zetten? 3. Is er een programma zodat ik de foto's die in mijn Fotobibliotheek staan handmatig kan verwijderen. Of is het mogelijk in de map Fotoalbums extra mappen te creëren? 4. Is het mogelijk om je SMS MAIL en/of andere applicaties te beveiligen met een wachtwoord? Ik hoop dat jullie mij op deze vragen een antwoord kunnen geven. Groetjes! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iphone 3g msn client?
Simpele vraag: Hoe kan ik op msn met de iphone 3g?
|
|
||||
|
||||
Naar vraag 1 en 2 ben ik ook op zoek (A)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vraag 1: AgileMessenger 1.0.16: de beste instant messenger tot op heden? > Nieuws > iPhoneclub.nl
Vraag 2: Ik gebruik zelf Videora iPod Converter, alleen je kan geen ondertiteling toevoegen, dat schijnt een hele klus te zijn. Ik heb het wel eens geprobeerd, alleen ik weet niet meer hoe dat programma heet. (Dat lukte btw wel!) Gegroet, Doblie.
|
||||
|
||||
Het gaat hier om een 3G model geen idee of dit al via de appstore te vinden is
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. Laatst gewijzigd door ArB; 14-07-08 om 00:17. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Klopt, dat betekent dus: wachten! Op het internet zijn ook wel iPhone customized MSN webpages hoor
|
|
||||
|
||||
-- 2 draadjes samengevoegd --
|
|
|||
|
|||
Om dvd's om te zetten naar iPod/iPhone formaat gebruik ik ImTOO Dvd Ripper platinum. Je kunt hiermee films omzetten naar mp4 formaat, met elke optie die je wilt. Ondertitels, Angels (hoek waarvanuit gefilmd is), videokwaliteit, geluidskwaliteit.
Voor divx'jes wordt het wat moeilijker, hiervoor moet je eerst goed gesynchroniseerde ondertitels hebben, die je daarna onder de divx moet zetten, en omvormen naar dvd. Dan kan je bovenstaande uitvoeren. Ik denk dat er ook wel een programma is waarmee je divx makkelijker om kan zetten, maar aangezien ik alleen maar hele dvd's download backup, gebruik ik die niet... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aantal vragen. | IceFollow | Jailbreak apps en thema's | 0 | 05-05-11 16:23 |
Aantal vragen | russel80 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-10-10 14:52 |
Aantal vragen | Fabian0299 | Jailbreak | 5 | 09-06-10 20:41 |
Een aantal vragen!! ;) | peter1107 | Archief | 1 | 26-05-10 13:29 |
aantal vragen | Giudonio | Koopinformatie Nederland | 21 | 24-03-08 15:09 |
|
|