Vraagje over het Abbonement discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen! Goedenmorgen, en fijn weekend nog! haha! Zeg, ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar heb niet echt een antwoord gekregen op mijn vraag, dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Vraagje over het Abbonement
Hey iedereen! Goedenmorgen, en fijn weekend nog! haha!
Zeg, ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar heb niet echt een antwoord gekregen op mijn vraag, dus vandaar dat ik nu een nieuw topic start. Ik ga nu voor het eerst overstappen naar een abbonement. (T-Mobile iPhone abbonement: €29,95 per maand) Maar mijn vraag is nu, ik krijg mijn iPhone 3 September, maar moet ik dan zeg maar 3 September ook gelijk de abbonementskosten + aansluitkosten + telefoonkosten betalen? Of is het alleen maar dan aansluitkosten + telefoonkosten? Dus dat ik dan zeg maar 1 Oktober/31 September mijn abbokosten pas hoef te betalen? Alvast heel erg bedankt! groetjes, - Jake |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb bij de levering,op de 6e, alleen de kosten voor het toestel (in mijn geval 79 euro oid) moeten betalen. De abokosten en aansluitkosten zijn de 25e van mijn rekening afgeschreven.
|
||||
|
||||
Citaat:
Maarrrrr.. nu heb ik nog één vraagje, als er geen Wi-Fi netwerken in de buurt zijn, en je gaat op het T-Mobile internet, is dat dan altijd gratis? ik hoorde zoiets namelijk. Groetjes! |
|
||||
|
||||
Ja is gratis evenals Visual Voicemail
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraagje over het updaten | Selenator | iPhone algemeen | 2 | 26-12-10 15:57 |
Belcompany en abbonement? | Quintenajax | Odido (T-Mobile) | 5 | 29-07-10 20:38 |
Is het mogelijk bij een I-500 een sms abbonement te nemen | daaf | Odido (T-Mobile) | 9 | 25-05-09 17:34 |
abbonement nummer? | Quintenajax | Odido (T-Mobile) | 4 | 11-09-08 23:18 |
Het weer en geluid vraagje | CorryFitz | iPhone algemeen | 9 | 04-05-08 10:08 |
|
|