Het weer en geluid vraagje discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Dit is mijn eerste bezoekje aan het forum, want heb sinds 1 week een Iphone (vanuit New York) versie 1.1.3 en het is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het weer en geluid vraagje
Hallo iedereen,
Dit is mijn eerste bezoekje aan het forum, want heb sinds 1 week een Iphone (vanuit New York) versie 1.1.3 en het is een prachtig apparaat. 2 dingen vallen me op in het gebruik en dat is ten eerste dat de belvolumes vrij zacht zijn, terwijl ik rechtsboven het volume op max. heb gezet. Kan ik op een andere manier het geluidsvolume hoger krijgen?. Als ik op het weericoontje klik krijg ik de temperaturen van Cupertino en dat is best interessant, maar had graag van mijn eigen stad de gegevens, maar ik kan niets wijzigen op het schermpje. Iemand een idee hoe je dat kan veranderen? Van beide vragen heb ik ook met de zoekfunctie niets gevonden, dus daarom mijn vraag.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met welke tool heb je de iphone geunlockt?
|
|
|||
|
|||
druk op de 'i' (rechtsonder ' bij het weer. Dan kan je nieuwe locaties toevoegen
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb dat verschillende keren gedaan, maar hij reageert daar niet op (i)
wel op het Yahoo tekentje links onder, dus misschien is er iets mis met het progje? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het zou kunnen, maar inmiddels werkt wel het (i) tekentje rechtsonder
bij weer en kan nu wel elke stad kiezen die ik wil. Kwestie van volume van het geluid blijft een raadsel, want sommige Nokia telefoons gaan gewoon veeeel harder. Kan ook nergens in het forum lezen of je iets aan het volume verder kunt veranderen.. |
|
|||
|
|||
misschien eens proberen met de zoekterm "volume"?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
graag gedaan
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Hersteld, "het apperaat moet hersteld worden" weer herteld, weer die fout | NoWayOut | iPhone algemeen | 0 | 02-03-11 22:11 |
Vraagje over het updaten | Selenator | iPhone algemeen | 2 | 26-12-10 15:57 |
Vraagje over het Abbonement | Jakiie | Odido (T-Mobile) | 3 | 31-08-08 11:47 |
Geluid Iphone werkt (weer) niet meer | belle_3500 | Unlock [archief] | 1 | 29-06-08 09:09 |
|
|