Verzekering Aanvragen, paar vraagjes. discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iedereen, ik heb een iPhone 3G en ik kan er verzekering voor aanvragen bij de T-Mobile shop maar het is AL beschadigd! Is het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Verzekering Aanvragen, paar vraagjes.
Hey iedereen, ik heb een iPhone 3G en ik kan er verzekering voor aanvragen bij de T-Mobile shop maar het is AL beschadigd! Is het mogelijk om dan TOCH nog een verzekering aan te vragen?
Moet je je toestel laten zien of niet? ik kan het wel aanvragen en er zit een deuk in het sherm.... Groetjes - Tico
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een verzekering dekt geen cosmetische schade. Dus je zou het kunnen proberen. Ik denk alleen dat je flink je best moet doen in de shop wil je je iphone verzekeren.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Is het dan verplicht om je iPhone mee te hebben? Want dit gaat wel om een iPhone Verzekering AANVRAGEN.. Ik heb net van de Klantenservice van T-Mobile dat ik naar de shop moest gaan van T-Mobile en daar een Pro-Assist verzekering moest aanvragen. Dus om zo'n verzekering aantevragen moet je dan je toestel laten zien? Of alleen maar de bon van je iPhone als bewijs.. En hoe bedoel je met " Ik denk alleen dat je flink je best moet doen in de shop wil je je iphone verzekeren" ?? moet ik schattig gaan kijken? |
|
|||
|
|||
Je moet je iphone laten zien & aankoopbon. En dan mag er geen schade op/aan zitten.. Maar misschien heb je geluk.
|
|
||||
|
||||
ok dan bedankt, ik hoop echt dat ik geluk heb
|
|
|||
|
|||
Hoezo geen "cosmetische schade"??
|
|||
|
|||
hey in de shop kijken ze alleen naar imei nummer van je iphone, en verder maakt het personeel niet veel uit of schade heeft tenminste hebben ze bij mij niet gekeken
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Die gasten werken op provisie zo te zien. Goed dat je je iphone nog hebt kunnen verzekeren!
|
|
||||
|
||||
Afgelopen Zaterdag mijn iPhone laten opsturen voor reparatie bij T-Mobile shop (software-probleem) duurt 2 weken.
Op mijn vraag of ik nog een verzekering kon afsluiten voor de iPhone, werd mij medegedeeld dat dit niet meer kon (waarschijnlijk de verzekering van ong 6 euro p/mnd). Het apparaat apart verzekeren heb ik geen ervaring mee, je kan wel je laptop, mp3 verzekeren elders dus waarschijnlijk ook de iPhone.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Paar vraagjes | longneck | iPhone algemeen | 5 | 01-01-11 21:19 |
paar vraagjes | Overlord | iPhone algemeen | 2 | 18-06-09 14:04 |
Een paar vraagjes.. | Pleurat | Archief | 3 | 23-08-08 21:06 |
Paar vraagjes = ) | killerspons | Archief | 10 | 01-04-08 16:37 |
Paar vraagjes | Bomans | iPhone algemeen | 14 | 20-02-08 20:23 |
|
|