Een paar vraagjes.. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Een paar vraagjes over de jailbreak: Is er een mogelijkheid om de icoontjes op m'n springboard te veranderen, zonder m'n iPhone te jailbreaken? Ook nog: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een paar vraagjes..
Een paar vraagjes over de jailbreak:
Is er een mogelijkheid om de icoontjes op m'n springboard te veranderen, zonder m'n iPhone te jailbreaken? Ook nog: Als ik m'n iPhone niet zou jailbreaken, wat mis ik dan eigenlijk?(qua apps, leuke dingen die zonder jailbreak niet mogelijk zijn..) De reden dat ik dit vraag is omdat ik twijfel of ik nu wel m'n iPhone zou jailbreaken of niet, hij is tenslotte legaal aangekocht geweest, en er is nog nooit mee geprutst geweest. Laatst gewijzigd door Pleurat; 23-08-08 om 17:44. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voor je 2e vraag kan je heel goed in het cydia/installer forumgedeelte kijken. Daarin staat namelijk precies wat je kan downloaden als je cydia en installer installeert via je jailbreak.
Wat wil je veranderen aan je dock icoontjes? Wil je echt het icoontje zelf aanpassen, dus bijvoorbeeld een andere kleur? Ja dan moet je jailbreaken. Of wil je de posities aanpassen? Dan kan je namelijk gewoon zo'n icoontje ingedrukt houden tot ze wiebelen en slepen.
|
|||
|
|||
Ik zou graag de kleur van de icoontjes willen veranderen, of gewoon een ander icoontje gebruiken, dat ik liever zie dan die standaard icoontjes.
|
|
||||
|
||||
Dan is het dus duidelijk. Dan moet je jailbreaken.
Daarvoor moet je dus even kijken naar winterboard. Je andere vraag had ik ook al beantwoord dus dan kan dit topic dicht.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Even een paar vraagjes over Iphone 3G | Ip0d | Overige providers Nederland | 15 | 19-03-11 13:30 |
Paar vraagjes | longneck | iPhone algemeen | 5 | 01-01-11 21:19 |
Een paar korte vraagjes | Destiny | Chat en geruchten | 14 | 26-08-09 14:45 |
Een paar vraagjes over mn net nieuwe iPhone | ~boi | iPhone algemeen | 12 | 12-12-08 11:02 |
Een paar iPhone vraagjes | Ceaty | Archief | 1 | 04-12-07 14:07 |
|
|