iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Welke compensatie deal hebben jullie ? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/21571-welke-compensatie-deal-hebben-jullie.html)

Kaaslan 20-10-08 13:16

Ben pas verhuisd en op mijn nieuwe adres helemaal geen 3G bereik. Zowel binnen als buiten niets

Heb gebeld en mij werd het volgende verteld:
- Wordt binnen 5 werkdagen terug gebeld
- Case is aangemaakt

Compensatie regelingen:
- De rest van mijn contractsperiode 50% korting op de bubdel
- Ontbinding van mijn contract

Vind het enigszins schappelijk, moet daarbij wel nog maar gaan zien of ze terug gaan bellen en of ik het daadwerkelijk zal gaan krijgen...

We wachten af, hou jullie op de hoogte.

midego 20-10-08 14:53

Ik heb zojuist gebeld over slecht bereik en ben keurig netjes geholpen! Binnen 7 dagen word ik gebeld door afdeling die gaat over het bereik en ze zei meteen dat als er geen oplossing komt mogelijk ik vroegtijdig me contract kan ontbinden... Betekend dat ook dat me iPhone terug genomen word ? ik wil namelijk wel me iPhone houden. ideaal speeltje!

Ik houd jullie op de hoogte!

r21 22-10-08 21:52

je hele contractperiode 50% korting. haha, geloof je dat zelf? Maximaal 3 maanden 50% korting geven ze je! of in extremus 6 x 50% korting.

Binnen 5 dagen terug bellen? Voor een klacht staat 35 dagen werd me verteld. ondanks alle pietpraat bij trosradar.

Succes...iphone is leuk zonder t-mobile!

mattmcmike 23-10-08 08:56

Ik was hem 5 weken kwijt en nadat ik de derde iPhone binnen had was deze goed!! Heb ik gebeld en ze hebben m'm eerste maand vergoed :rolleyes:

casfs 27-10-08 20:46

ik heb juist andersom een compensatiedeal... Ik zit al maanden te wachten tot mn abbo is afgelopen bij KPN, zodat ik eindelijk een iPhone kon kopen...

In november loopt mijn oude 20euro p/maand 2-jarige abbonement af bij KPN. Dus ik bellen naar KPN, om mn abbonement op te zeggen, zodat ie niet nog 2 jaar doorloopt. Die man vroeg; "Waarom wil je je abbonement opzeggen, was je niet tevreden ofzo?". Ik zei: "Nee, het was goed, maar ik wil een iPhone bij T-Mobile gaan kopen." Dus hij zegt: "Wil je PER SE een iPhone, ik bedoel, wij hebben Samsung Omnia en Nokia N96, die zijn ook heel mooi!". Ik zeg weer: "Ja die vind ik ook mooi maar voor iets meer geld heb ik wel een iPhone". Zegt hij weer: "Maar, je hebt veel klantwaarde, dus ik kan je korting geven op een mooi toestel zoals de N96..." Toen ging ie effe wat opzoeken, komt ie terug: "Jaa, ik kan hem je zelfs GRATIS geven! Inclusief Mobiele TV en onbeperkt internetten en e-mailen!!!" Dus ik vroeg; "ECHT??? Voor 20 euro p/maand!!!???" Hij zegt: "Jaja dat kan ja, met je klantwaarde enzo, lukt makkelijk... Hij wordt binnen 3 - 5 werkdagen bezorgd".....

Dus, ik heb voor 20 euries per maand een N96, met mobiele TV, en obeperkt internet, volledig gratis! Ik betaal alleen de abbo-kosten; 20 euro p/maand dus... Chill!

Nu heb ik een vraag... Zouden jullie dit ook hebben geaccepteerd en de iPhone laten schieten? Of zouden jullie hebben gezegd; Nee ik ga toch voor de iPhone... :)

midego 27-10-08 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door midego (Bericht 207612)
Ik heb zojuist gebeld over slecht bereik en ben keurig netjes geholpen! Binnen 7 dagen word ik gebeld door afdeling die gaat over het bereik en ze zei meteen dat als er geen oplossing komt mogelijk ik vroegtijdig me contract kan ontbinden... Betekend dat ook dat me iPhone terug genomen word ? ik wil namelijk wel me iPhone houden. ideaal speeltje!

Ik houd jullie op de hoogte!

Ben vanmiddag terug gebeld door T-Mobile met het antwoord dat ik bij een T-Mobile Shop langs moet gaan en dat ik opnieuw binnen 5 dagen word terug gebeld door de technische afdeling...

Netjes maar de vraag is meer of ze me dit niet eerder hadden kunnen vertellen...Heb ik daarvoor 5 dagen moeten wachten ?

joblamie 27-10-08 22:04

@casfs:
Doen, n96 verkopen, iPhone voor terughalen in belgie, je kpn sim erin en lekker goedkoop gebruiken.

M1ch3l 27-10-08 22:46

Je weet niet wat je mist joh :)

The Quote 27-10-08 23:02

@casfs
iPhone owned alles ;)

sjoran 27-10-08 23:08

@ midego
Ik kan j vast verklappen dat als j j abbo laat ontbinden, j j iphone in moet leveren...... en ze j contract pas beeindigen als ze hem binnen hebben en geloof me: dat duurt even! Bij mij duurde het bijna een maand voordat ze hem in het systeem "ontvangen" hadden.

midego 27-10-08 23:34

Nouja het is nou niet dat ik hem wil ontbinden...want ik wil niet voor niets de iPhone...Dus laat ze maar met een betere oplossing komen...

UtregCity 29-10-08 17:09

Ben van de week ook (eindelijk) gebeld n.a.v. mijn brief die ik nog vóór de laatste update had gestuurd i.v.m. geen 3G bereik bij mij thuis. Werd gebeld door aardige gast die zich excuseerde voor de late reactie, m.i. beter laat dan nooit, en ik ben echt netjes geholpen. Krijg 2 maanden 50% korting op abo-prijs. Ik had misschien er nog wel meer uit kunnen halen, maar ik ben nu tevreden en ach, ze (TM) doen toch hun best. Wat natuurlijk ook mee speelt is, dat ik 100% tevreden ben over m'n eerste Apple product! Ben zo tevreden dat ik meteen een MacBook, TimeCapsule, Universal doc en iPod (voor m'n lief) heb aangeschaft. :cool:

iScorpio 29-10-08 19:51

Eindelijk heb ik mijn geld vandaag terug gekregen van T-Mobile. Nu is alles geregeld nadat ik het contract mocht ontbinden. Het heeft allemaal even geduurt maar uiteindelijk heeft T-Mobile het bij mij allemaal netjes opgelost.

Jakiie 29-10-08 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 211267)
Eindelijk heb ik mijn geld vandaag terug gekregen van T-Mobile. Nu is alles geregeld nadat ik het contract mocht ontbinden. Het heeft allemaal even geduurt maar uiteindelijk heeft T-Mobile het bij mij allemaal netjes opgelost.

Gelukkig maar hoor! ;) Goed om te weten.

Robert M. 11-11-08 12:27

Ik had mijn brief 2 weken ongeveer geleden verstuurd. Met daarin mijn klacht naar T-Mobile over mijn bereik en 3G bereik problemen.

Hierover ben ik afgelopen vrijdag gebeld. De jongedame aan de andere kant van de lijn vertelde me:

Ik bel u naar aanleiding van uw klacht die we onlangs ontvingen. Mijn vraag is of u deze problemen nog steeds ervaart. Ik vertelde deze mevrouw dat ik nog steeds slecht bereik had. Ze vertelde me dat dit eigenlijk moest zijn opgelost. Dit bekeek ze via de dekkingskaart. Daarna vertelde ik haar dat ik geen bereik had thuis. Waarop ze zei dat ze dit ook niet garanderen. Waarop ik zei dat ik in mijn woon omgeving ook geen bereik had. Ze zei dat ze me dan alleen 6 maanden korting kon aanbieden. Toen ik vroeg of het niet mogeljik was om het abonnement te ontbinden vroeg ze of ik dan een ander abonnement wilde. Dus ik zei dat ik dat misschien ook wel zou doen maar niet direct na de ontbinding. Maar dat ik het wel graag wil ontbinden. Toen zei ze dat mijn woon omgeving grenst aan het storings gebied, dus dat het een lastig verhaal was. En dat ik ook mijn bel minuten wel gebruik. Waarop ik antwoorde dat ik in Zwolle stage loop en dat ik daar wel bereik heb. Toen zei ze dat ze het dan wel wilde ontbinden en kreeg ik de benodigde informatie om het toestel terug te sturen.

Ik vondt het apart dat ik eerst niks kon krijgen, daarna 6 maanden korting en daarna het abonnement mocht ontbinden. Mijn advies is dus om door te zeuren ;)

Kaaslan 12-11-08 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kaaslan (Bericht 207574)
Ben pas verhuisd en op mijn nieuwe adres helemaal geen 3G bereik. Zowel binnen als buiten niets

Heb gebeld en mij werd het volgende verteld:
- Wordt binnen 5 werkdagen terug gebeld
- Case is aangemaakt

Compensatie regelingen:
- De rest van mijn contractsperiode 50% korting op de bubdel
- Ontbinding van mijn contract

Vind het enigszins schappelijk, moet daarbij wel nog maar gaan zien of ze terug gaan bellen en of ik het daadwerkelijk zal gaan krijgen...

We wachten af, hou jullie op de hoogte.

Ben inmiddels akkoord gegaan met een compensatie regeling en wel de volgende:
- contractperiode wordt verkort van 24 naar 12 maanden
- 2 maanden 50% korting op mijn bundel

Vindt dit redelijk omdat ik nu na een jaar de simlock eraf kan laten halen (gratis) en kan dan met gebruik making van het toestel over stappen naar een andere provider dan dat £$#*>¥•^+#{ T-mobile. Was het nog maar Orange... De betere tijden.

Heeft er iemand eennog beter deal? Ben benieuwd.

Grtz Kaas

Robert M. 12-11-08 15:40

Even een vraag voor de mensen die hun abonnement hebben ontbonden.
Wat hebben jullie allemaal terug gestuurd?

Alleen de iPhone, of ook de toebehoren? Aangezien ik ook nog mijn oude iPhone heb zijn de toebehoren best handig :p

Tevens hoorde ik dat het ongeveer 3 maanden duurt, en dat je dus 3 maanden je rekening moet blijven betalen :confused:
Wat is hier van waar?

sonnyh 12-11-08 19:15

Ik toch maar besloten te gaan ontbinden, gad de keus 3 maanden 20% of ontbinden, wel doorgezeurt maar kreeg geen andere keuze. wordt bij Tmobile dus ook nog met willekeur gewerkt, waarom verbaast dit me eigenlijk niet. Ik stelde dat ik nu twee maanden 100% had betaald en compensatie wil, heb immers een berg minuten en smsjes over...... kreeg dit niet mocht immers ook mijn nummer al houden, volgens mij een sigaar uit eigen doos..... gevraagd wat het termijn vanterugbetalen eigen bijdrage tostel is..... wist ze niet...... volgende stap is nu dat after sales mij gata bellen, dan krijg ik een retour envelop om iphone terug te zen, wanneer zij hem daar ontvangen stoppen ze contract en dan kan ik mijn nummer door een andere provider laten overnemen.

ik houd jullie op de hoogte, De never ending story.......

iScorpio 12-11-08 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robert M. (Bericht 215973)
Even een vraag voor de mensen die hun abonnement hebben ontbonden.
Wat hebben jullie allemaal terug gestuurd?

Alleen de iPhone, of ook de toebehoren? Aangezien ik ook nog mijn oude iPhone heb zijn de toebehoren best handig :p

Tevens hoorde ik dat het ongeveer 3 maanden duurt, en dat je dus 3 maanden je rekening moet blijven betalen :confused:
Wat is hier van waar?

Ik heb heel netjes alles (doos + complete inhoud) terug gestuurd. Lijkt mij ook wel zo eerlijk!

Het kan inderdaad even duren voordat je je geld terug krijgt, maar uiteindelijk regelt T-Mobile alles wel netjes (is mijn ervaring).

Robert M. 12-11-08 20:32

Ik bedoelde eigenlijk.. of je die periode totdat het abonnement daadwerkelijk is ontbonden nog moet betalen.

Als het bijv. 3 maanden duurt dat je dus ook 3 maanden je abonnement kosten betaald. Als dit zo is, is dit in mijn ogen niet echt netjes, aangezien je alles terug stuurt kan je ook niet gebruik maken waarvoor je uiteindelijk betaald.

Vandaar dat ik mij afvroeg of je dat moet betalen maar terug krijgt, of dat je het niet hoeft te betalen, of dat je gewoon de sjaak bent en het moet betalen en nooit meer terug ziet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:06.