iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Welke compensatie deal hebben jullie ? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/21571-welke-compensatie-deal-hebben-jullie.html)

unox 14-09-08 21:00

Welke compensatie deal hebben jullie ?
 
Hi,

Ik hoor nog al verschillende berichten over de compensatie deals die mensen krijgen. Ik mocht kiezen uit de volgende

2 x 50% korting = 100 % van een maand
6 x 20% korting = 120% van een maand

Geen beste deal aangezien het meer dan twee weken duurde voor dat alles überhaupt werkte, mijn I-Phone een week op reparatie is geweest en ik al van af dag 1 amper ontvangst heb?

O , Ja opzeggen was ook geen probleem. Maar dat was niet mijn bedoeling.

Zijn jullie deals ook zo mager, of zijn er betere, de mensen bij radar kregen tot een toezegging tot 2009 50% hoorde ik.

Wat zijn jullie deals?

Mzzl
:confused:

Vassili 14-09-08 22:29

ik heb helemaal geen deal gekregen :(

iScorpio 14-09-08 22:53

Ze belden mij eind augustus zelf terug met de aanbieding dat ik t/m december 20% korting zou krijgen. Ben hier niet mee akkoord gegaan en mocht mijn contract ontbinden, wat ik ondertussen heb gedaan.

iGregor 14-09-08 23:10

2 maand 50% en als ik dan nog steeds niet tevreden ben mag ik alles weer opsturen...

forum.bericht 15-09-08 00:20

Kortingen vergelijken heeft m.i. weinig zin als je niet 100% zeker weet of de uitgangspunten/problemen exact gelijk zijn.

Ik (inderdaad, ondanks dat ik tevreden ben had ik ook klachten) heb van zowel de verkoper alsook TM een compensatie gekregen. Maar tenzij iemand exact hetzelfde probleem had is het niet vergelijkbaar en ook als je eenmaal iets hebt geaccepteerd dan heb je echt geen poot meer om op te staan om daarna nog meer of anders te willen.

UtregCity 15-09-08 08:10

Ik heb ook nog niets gekregen...

Maarre, is nu ook niet meer nodig sinds firmware 2.1, tenminste heb 100% 3G bereik thuis en daar ging ut mij om! Maar ja, was wel ff netjes geweest als ze op m'n brief hadden gereageerd. Denk zelf dat ze expres hebben gewacht op FW2.1. Denk dat ze zelf ook nog iets hebben gewijzigd, want kreeg daags voor FW2.1 een update voor "carrier ... nog wat". Zag ut aan bv het logo van TM wat toen heen en weer bewoog.

PSlomp 15-09-08 11:25

Ik heb ook 2 maanden 50% gekregen, met de toezegging dat als het over 2 maanden (nog) niet goed is we nader overleggen over hoe nu verder.

Moet wel zeggen dat na 2.1 er veel verbetering is in de 3G ontvangst in mijn woonplaats.

scarface32sa 15-09-08 19:45

ik heb ook vandaag 2x50% korting gekregen!

sjoran 16-09-08 12:51

Na mijn e-mail werd ik netjes teruggebeld.....ik had 3 klachten:
-Slecht tot geen 3G bereik
-Haarscheurtjes in de behuizing
-Crashende mailaplicatie

Eerst wouden ze het af doen met 2 maand 50% korting op mijn abbo kosten maar daar ben ik natuurlijk niet akkoord mee gegaan omdat ik dan nog steeds haarschreurtjes in mijn behuizing heb. Mijn iphone kon ik wel op laten sturen in de hoop dat het gerepareerd werd, maja dan ben je hem weer een maand kwijt en moet je maar afwachten of ze het kosteloos repareren, voor hetzelfde geldt krijg je een rekening. Uiteindelijk heb ik mijn contract laten ontbinden, op deze manier ben ik van al het gelul af en kan ik (als ik wil) gewoon weer een nieuw abbonement afsluiten zodat ik een nieuwe iphone heb en dus van de haarschreurtjes af ben. De kosten die ik vergoed krijg:
- 2x 50% van abbokosten, dit is 50% van €45
- €79,95 wat ik betaald heb voor het toestel
- €26,25 activeringskosten
- Vergoeding voor het aangetekend versturen van de iphone

Al met al ben ik wel blij met de oplossing, alleen ben ik nu aan het twijfelen of ik weer een nieuw abbonnement afsluit of dat ik een iphone uit Belgie ga halen, ook twijfel ik mischien (met vette bijbetaling) een 1-jarig abbo moet nemen bij de Belcompany.

joblamie 16-09-08 20:15

ik denk dat sjoran hierboven het het beste voor elkaar heeft van ons allemaal...

iScorpio 16-09-08 20:20

Ik heb dezelfde deal als sjoran gekregen met het ontbinden ;)

unox 16-09-08 22:35

soms lijkt het wel of ze liever ontbinden en dan van de lastige klant af zijn.

Jakiie 16-09-08 22:44

Jaa.. je hebt gelijk daarin. Inderdaad, goeie oplossing hoor! ;) Ikzelf had met Firmware 2.0.2 ook wegvallend bereik. maar sinds Firmware 2.1 is dat voor mij opgelost, dus heb daar geen klachten meer over.

Verder, heb ik mijn iPhone sinds 3 September, dus ik neem aan dat dat die nieuwe versie iPhone is waarvan ze zeggen dat die geen haarscheurtjes zal krijgen.. (Achja, ik moet het nog afwachten hoor.. haha!) Dus ik ben nu sinds Firmware 2.1 tevreden. :)

Groetjes! En succes iedereen hier ermee ;)

Tijn1 16-09-08 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 190901)
Ze belden mij eind augustus zelf terug met de aanbieding dat ik t/m december 20% korting zou krijgen. Ben hier niet mee akkoord gegaan en mocht mijn contract ontbinden, wat ik ondertussen heb gedaan.

ik heb die aanbieding ook gehad,
en uiteindelijk geaccepteerd met een voorwaarde dat als het in december nog steeds niet verholpen is dat we dan een volgend traject in gaan, of ontbinden of zoeken naar een andere oplossing!

joblamie 16-09-08 22:56

natuurlijk ontbinden ze lastige klanten het liefst, klanten met alleen maar gezeik en gezeur daar heb je helemaal niks aan.. Ik geef ze groot gelijk. Kost allemaal veel teveel tijd en moeite, de zeurpieten geruststellen. Zo gaat dat in heeel veel bedrijven

verhagena 16-09-08 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joblamie (Bericht 192666)
natuurlijk ontbinden ze lastige klanten het liefst, klanten met alleen maar gezeik en gezeur daar heb je helemaal niks aan.. Ik geef ze groot gelijk. Kost allemaal veel teveel tijd en moeite, de zeurpieten geruststellen. Zo gaat dat in heeel veel bedrijven

Wel is van Service gehoord??:Dje betaald voor een dienst van T-mobile dus kan je ook kwaliteit verwachtten,zo werkt het toch echt......

Celf 16-09-08 23:17

Joblamie, "gezeik en gezeur", met deze opmerking doe je heel veel mensen tekort. Als jij het te allen tijde normaal vindt en ook accepteert dat je voor iets moet betalen wat je vervolgens niet krijgt heb je recht van spreken.

terug OT

Zelf heb ik 2 x 50% korting aangeboden gekregen. Echter, na twee dagen toch gekozen voor ontbinding van het contract. Toestel is inmiddels terug.

Eendje 16-09-08 23:44

wat ik niet begrijp is waarom mensen kiezen voor ontbinden. (ervan uitgaande dat iphone verder perfect werkt behalve 3g) zelf heb ik 3g permanent uitstaan omdat ik thuis in zeeland totaal geen 3g kan ontvangen. (ook al ben ik het grootste gedeelte van de dag in rotterdam/den haag) voor de allerdaagse dingen zoals surfen/bellen/smsen/mailen/fotos sturen en eigenlijk alles wat ik doe heeft niet eens echt 3g verbinding nodig, het werkt alleen sneller. En wanneer ik op mn werk zit of thuis, dan heb ik toch wel een Wi-Fi verbinding dus echt een heel groot probleem zie ik niet. Geef t-mobile een paar maandjes om het te verbeteren en zet 3g gewoon uit ofzo. bespaart een hele hoop ellende en het werkt tenminste.

zelf heb ik 2x 50% korting trouwens. had net zogoed niet kunnen aannemen eigenlijk, voor die 30 eurotjes heb ik ong bijelkaar een uur in de wacht gezeten. had ik dat uurtje effectief besteed, had ik het al terug verdiend :p

joblamie 17-09-08 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Celf (Bericht 192701)
Joblamie, "gezeik en gezeur", met deze opmerking doe je heel veel mensen tekort. Als jij het te allen tijde normaal vindt en ook accepteert dat je voor iets moet betalen wat je vervolgens niet krijgt heb je recht van spreken.

Laat ik voorop stellen dat ik niemand tekort wil doen. Ikzelf ben ook zo'n zeikerd en zeurpiet. Ik noem het gewoon zoals het is, want zo ziet T-Mobile ons, daar ben ik van overtuigd. En zeikende, zeurende klanten moet je niet hebben. Ik zeg niet dat ik er zo over denk, ik zeg dat ik denk dat T-Mobile er zo over denkt.

Ik hoop hiermee mijn post ietwat genuanceerd en nader toegelicht te hebben :D

MeneerDuck 17-09-08 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joblamie (Bericht 192873)
Laat ik voorop stellen dat ik niemand tekort wil doen. Ikzelf ben ook zo'n zeikerd en zeurpiet. Ik noem het gewoon zoals het is, want zo ziet T-Mobile ons, daar ben ik van overtuigd. En zeikende, zeurende klanten moet je niet hebben. Ik zeg niet dat ik er zo over denk, ik zeg dat ik denk dat T-Mobile er zo over denkt.

Ik hoop hiermee mijn post ietwat genuanceerd en nader toegelicht te hebben :D

Jah dat is wel waar inderdaad. Klagende mensen schaden de naam van T-Mobile. Ik zelf tenminste wel. Als ik met iemand over de iPhone heb komt T-Mobile regelmatig ter sprake, en daar heb ik echt geen positief woord voor over. Daarbuiten het gezeik op forums :P Niet dat het mijn doel is op T-Mobile zwart te maken, maar als het zo ter sprake komt ga ik er echt niet over liegen.
Als provider kun je dat ook weten. Apple klanten zijn mensen die goed spul zijn gewend (en dit ook verwachten!), als je dan met dat gedoe met slechte service en slecht bereik aan komt zetten kun je als bedrijf weten dat je nat gaat.

Mijn 3G is net opgehaald ter reparatie, hij is kapot. Ik heb door m'n verzekering een HTC S910 als vervanging gekregen, een heel vervelend apparaat. Iets over een vergoeding heb ik nog niet gehoord :S

unox 17-09-08 22:27

Ik geloof het graag dat de tech problemen ook niet leuk zijn voor t-mobile,
Ze hebben daar “ beperkt” invloed op.

Waar ik zelf echt helemaal gestoord van word is idd de behandeling.
Je moet welke keer bellen klacht in dienen 20 dagen wachten, weer bellen “sorry meneer er staat geen klacht open” weer nieuwe klacht, weer 20 dagen wachten.

Elke keer 10 minuten in de wacht, en als ze mij niet kunnen bereiken (op mijn iphone dus) verontwaardigd zijn “ Helaas meneer als we u niet kunnen bereiken dan stopen we de klacht” (vul hier alle scheld woorden in die je kunt bedenken).

Hun procedures zijn zo in en in slecht, dat moet voor die medewerkers ook vervelend zijn. (denk ik, hoop ik, ....... dat zal toch wel)

Dat ze b.v. geen escalatie mogelijk heid hebben krankzinnig.

De tech problemen zijn nog overwinbaar door de goede andere ervaringen (niet bellen maar de pda/ipod functies met de iphone, t-mobile en hun service doet me waarschijnlijk kiezen voor ontbinding.

Ik wordt zo moe van ze, wellicht moeten we collectief via een jurist een procedure starten. Wellicht dat dat wel helpt.

Celf 17-09-08 22:45

@Joblamie...akkoord, duidelijk ;)

@Eendje...ik gebruik onderweg veel grotere documenten die ik via de mail toegezonden krijg. Ik heb het dan over bestanden (vooral pdf) van een half tot anderhalf Mb per stuk. Wel 'ns een poging gedaan deze via GPRS binnen te halen. Daarnaast wilde ik, vanwege de minimale backup mogelijkheden onderweg (ik moet er niet aan denken onderweg mijn agenda of contacts gegevens door een crash kwijt te raken), via MobileMe gaan werken. Lijkt me niet prettig als dit via GPRS gaat...in combinatie met het backuppen van eerder genoemde bestanden.

De keuze voor de iPhone had natuurlijk met de iPhone zelf te maken maar ook met het aanbod van TMO als het gaat om 3G (met een fair prijskaartje), in combinatie met hun toezegging dat 3G in mijn woon- en werkgebied geen probleem zou zijn. Niets bleek minder waar. 3G bleek nagenoeg afwezig. Op mijn werk heb ik geen Wi-Fi en de TMO hotspots moet je hier met een lampje zoeken. Daarom heb ik tot ontbinding van het contract besloten.

Overigens heb ik het contact met\service van TMO de afgelopen weken als prettig en correct ervaren. De eerste 14 dagen was het echt bagger (standaard antwoorden, lang wachten, niet terugbellen) maar de afgelopen 14 dagen waren precies het tegenovergestelde.

Stefaanxd 17-09-08 23:13

Ik heb ook een Deal
Wel is waar een slechte, erg slecht..

1 maand niks betalen.
Overigens ben ik nu me telefoon al 2,5 weken kwijt.
Niet normaal, is dit altijd zo lang? mij werd verteld maximaal 2 weken
En dan nog iets, waarom heb ik geen vervangend toestel gehad? ( ook gevraagt aan TM medewerker)
Komt tie met het simpele antwoord, '' Daar heeft u niet om gevraagt '' en dan vraag je erom, krijg je er GEEN mee,Wat ik niet snap, want in de verzekerings papieren staat dat ik een vervangend toestel mee zou krijgen, Ook werd met vriendelijke hand de uitgang gewezen werd omdat ze ons niet konden helpen.

Ik heb die hele iPhone net 2 weken in huis gehad en ben hem nu al 2.5 weken kwijt.
Klachten zijn de deur al uit, Maarja geen reactie natuurlijk.

Ik word een beetje schijt ziek van T-Mobile, en dat mag best iedereen weten.

unox 18-09-08 00:06

Citaat:

"Overigens heb ik het contact met\service van TMO de afgelopen weken als prettig en correct ervaren. De eerste 14 dagen was het echt bagger (standaard antwoorden, lang wachten, niet terugbellen) maar de afgelopen 14 dagen waren precies het tegenovergestelde.
Wow welk nummer bel jij ? Dan moet ik dat ook eens proberen

john1305 18-09-08 00:54

nou ben ook al 2 maanden bezig ,slecht tot geen ontvangst met 3g.

heb gisteren telefoontje gehad van tmobile

mocht mijn contract ontbinden zonder extra kosten

maar wilde niet af van mijn telefoon :(

heb nu mijn abbo van i300 terug mogen zetten naar i150 :o

dus ben er nu wel over tevreden , destemeer omdat mijn bereik met versie 2.1 toch een stuk is verbeterd.:D

verhagena 18-09-08 17:31

Ik heb zelf vandaag te horen gekregen dat ik 6 maanden 50% korting krijg en over 6 maanden moet ik weer contact opnemen of de situatie verbeterd is ja of nee en dan zien we verder........

Stefaanxd 20-09-08 12:31

Ik ben net weer naar de T-Mobile shop geweest, ze wisten mij te vertellen dat Apple de onderdelen niet had voor de reparatie van mijn iPhone, ( Versnellingsmeter defect ) en dat ik nog maar even 2 weken moest wachten,
LOL ik haalde dat toestel uit de doos en het was al defect... dus na 2 weken heb ik hem naar T-Mobile gebracht, en kreeg dat te horen.
Ik hoef nu 2 maanden niks te betalen, en als ik me iPhone binnen 2 weken niet had, zou ik mijn contract mogen ontbinden.

Zeer slechte service van T-Mobile.

Owja, en om en leentoestel te krijgen moest ik nog eens 50 euro borg betalen, terwijl je die telefoon voor 25 in de winkel koopt... JAA DAAAAGG

Celf 20-09-08 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door unox (Bericht 193616)
Wow welk nummer bel jij ? Dan moet ik dat ook eens proberen


Hou met en goede, ook ik heb de eerste twee weken alleen maar slechte ervaringen met de service van T-Mobile gehad, bellen en mailen maar geen reactie.

Na de opening van het nieuwe TMO mail adres waar je met je iPhone klachten terecht kon (na Radar) was de service heel anders. Ik ben telkens de volgende dag al terug gebeld en kreeg keurig antwoord op de vragen. Ik kreeg de korting aangeboden en het uitdrukkelijke verzoek als 2.1 geen verbetering zou brengen toch vooral contact op te nemen. Dat heb ik gedaan en al vrij snel weer terug gebeld waarbij op een zeer correcte manier de ontbinding van het contract geregeld werd. Geen speciaal nummer dus.

r21 20-09-08 14:38

Ik ben ook erg teleurgesteld in de service van t-mobile. Ok, er kunnen dingen fout gaan, maar een contract met:

- foute voorletters
- fout mobiel nr
- foute ingangsdatum (daardoor 2 mnd dubbele maandlasten!)

en vervolgens bij nummerbehoud het 2x fout doen, de 3e keer was alles wel goed met mijn eigen nr...en ik zit nu sinds 10 september zonder eigen nr! Ben dus voor veel mensen niet bereikbaar.

Nu zal dat 20 september voor 12:00 opgelost zijn. Met 2x 50% korting ga ik iig niet akkoord. Mijn 3g problemen en bereik zijn op werk opgelost door versie 2.1 te installeren.

Frappante aan t-mobile is dat ze geen service verlenen! Je moet continu zelf bellen en boos worden om iets voor elkaar te krijgen. Na een belletje met Vodafone vernam ik dat mijn nr 10 september over ging, van Tmobile geen enkel bericht gehad! En nu in 10 dagen dat ik zonder nr zit ze me niet 1x gebeld hebben ook niet na 2-3 klachten! En ik gisteren via Vodafone er achter kwam dat het nummer opnieuw vrijgegeven was of zo en die vrouw van Vodafone niet snapte waarom ik mijn eigen nummer via T-mobile nog altijd niet had. Gisteren dan eindelijk iemand gehad die overleg ging plegen met haar supervisor en nu zou het dan maandag geregeld zijn....

Wat is een realistische compensatie vergoeding? Ben al 80 voor het toestel kwijt, 26,50 aansluitkosten, 2 maandbedragen en dat alles zonder ook maar een seconde te kunnen genieten van mijn telefoon.

Zit er aan te denken om mijn abonnement in te leveren, alleen hoe zit het dan met nummerbehoud? Dan halen we wel ergens een andere smartfone zoals de N96...

r21 23-09-08 18:48

Nog meer mensen met compensatiedeals?

Ik heb niets meer vernomen... Wel eindelijk mn nr terug!

@iMen 23-09-08 19:40

Ik heb binnen geen 3G ontvangst. Dus heb ik geklaagd, want dat zou ik wel moeten hebben.
En zo werd ik gebeld wat er aan gedaan kon worden. Contract ontbinden, anderen telefoon uitzoeken.
Maar korting zei ze niet. Dus ik vroeg of er niet nog een anderen oplossing was. 2 maanden 50% korting, dus heb ik dat maar gedaan.

Voor de rest overigens te spreken over de dienst van T-Mobile, wordt netjes geholpen als ik een probleem heb.

Stefaanxd 27-09-08 16:46

Ik heb nu 2 maanden niks hoeven te betalen, zeiden ze
maar nu komt het beste deel.
Ik heb me telefoon net 1 maand ( daarvan issie al 3 weken weg) en ik krijg een rekening van T-Mobile, VAN 2 HELE MAANDEN, of ik dat even wouw betalen.
IPV die compensatie deal moet ik gewoon het dubbele betalen, en terwijl ik me iPhone nog maar 1 week heb kunnen gebruiken, en nu al 27 dagen + Waarschijnlijk nog 2 weken kwijt ben.

Zeer slechte service, alles gaat mis wat er mis kan gaan.!!
Ik ga me contract ontbiden en me geld terug halen, ik heb het gezien bij T-Mobile !!.

( snel ff op een rijtje wat er allemaal al mis ging)
1, iPhone al kapot in toen ik uit doos heb gehaald
2, toen kwam ik erachterdat ze me simkaart waren vergeten te activeren en nog maar ff 48 uur moest wachten,
3, geen 3G
4, iPhone teurg brengen voor die reparatie bij punt 1
5, Apple heeft onderdelen iPhone niet op voorraad,
6, dus ik ben me iPhone nu al 27 dagen an reparatie kwijt. ( waarschijnlijk dus nog 2 weken extra)
7, heb 1 maand me telefoon, en moet voor 2 maanden rekening betalen, en die 2 maanden zouden gecompenseerd worden door niks te hoeven betalen.
8, Duurt al langer als 2 weken dat ik nog geen reactie terug heb van T-Mobile over Vraag en Klacht E-Mail

unox 27-09-08 18:06

Ik ga denk ik ook maar ontbinden en een wachten op de unlock of naar belgie en dan een voda of kpn abbo

mattmcmike 01-10-08 10:15

Ik heb m'n iPhone nu sinds 25 augustus. Na deze één week gebruikt te hebben verscheen er een dode pixel op het scherm. Heb hem opgestuurd en 3 weken later is ie eindelijk terug. Blijkt dus dat de "nieuwe" iPhone die ik heb gekregen niet zo nieuw is als ze hebben gezegd. Het silence knopje was letterlijk gewoon ge-superglued. Had zowel buiten als binnen geen bereik. Geen 3G en geen gprs bereik.

Na heel veel gebeld met de helpdesk gebeld te hebben, hebben ze me een vergoeding gegeven op de eerste maandbedrag. Die wordt dus niet in rekening gebracht, maar gezien de extra kosten die ik heb gemaakt (helpdesk 0900 nr 0.45 cent per min) zit ik toch weer op de 30 euro.....

Hoop dat het voor jullie beter gaat jongens,

Matt

Stefaanxd 02-10-08 07:29

net toen ik mijn contrect wilde gaan ontbinden belde tmobile. Dat me iPhone al 3dagen lag te wachten en dat ze bergetej waren te bellen. Dus nu ben ik weer de trotse eigenaar van een iPhone 3g (gejaikbreaked)

Robert M. 02-10-08 20:02

Ik heb zojuist contact gehad met T-Mobile over het feit dat ik geen dekking noch bereik heb in mijn eigen huis, op werk geen 3G en bij mijn vriendin thuis geen dekking of bereik.

Ze gaan er een case van maken, deze mevrouw vertelde mij dat ik waarschijnlijk 2 weken moet wachten tot dat ik gebeld wordt om een deal te sluiten. Ik zelf wil graag dit abonnement ontbinden, mocht ik de iPhone missen koop ik wel een simlock vrije.. Ik heb altijd nog men trouwe 1e Generatie iPhone op zak :D

Ik ben benieuwd of ik nog terug gebeld wordt :D

Ik houd jullie wel op de hoogte

CurlyBarbie 04-10-08 14:49

Kreeg net een bos bloemen van T-Mobile met een kaartje "sorrie voor het ongemak" :-). Ik had gisteren T-Mobile gebeld omdat ik nog steeds geen bereik en 3G heb. Ze gaan er werk van maken. Word binnen 7 werkdagen door de dekkingsspecialisten teruggebeld. Ben benieuwd.

Celf 04-10-08 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CurlyBarbie (Bericht 201956)
Kreeg net een bos bloemen van T-Mobile met een kaartje "sorrie voor het ongemak" :-). Ik had gisteren T-Mobile gebeld omdat ik nog steeds geen bereik en 3G heb. Ze gaan er werk van maken. Word binnen 7 werkdagen door de dekkingsspecialisten teruggebeld. Ben benieuwd.

Ik zou er maar niet te veel op rekenen. Ik heb ook diverse personen aan de lijn gehad en uiteindelijk kwam het er op neer dat ze toegaven dat er in het door mij aangehaalde gebied inderdaad geen 3G bereik was, einde contract dus voor mij.

@Robert M. Ik zou zelf de regie in handen houden en niet afwachten of je een telefoontje krijgt. Blijven bellen.

klaverentwee 05-10-08 02:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CurlyBarbie (Bericht 201956)
Kreeg net een bos bloemen van T-Mobile met een kaartje "sorrie voor het ongemak" :-). Ik had gisteren T-Mobile gebeld omdat ik nog steeds geen bereik en 3G heb. Ze gaan er werk van maken. Word binnen 7 werkdagen door de dekkingsspecialisten teruggebeld. Ben benieuwd.

Deze behandeling heb ik nooit gehad. ;)

Xizm 05-10-08 02:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CurlyBarbie (Bericht 201956)
Kreeg net een bos bloemen van T-Mobile met een kaartje "sorrie voor het ongemak" :-). Ik had gisteren T-Mobile gebeld omdat ik nog steeds geen bereik en 3G heb. Ze gaan er werk van maken. Word binnen 7 werkdagen door de dekkingsspecialisten teruggebeld. Ben benieuwd.

Geloof er geen zak van.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:23.