iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Welke compensatie deal hebben jullie ? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/21571-welke-compensatie-deal-hebben-jullie.html)

iScorpio 12-11-08 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Robert M. (Bericht 216083)
Ik bedoelde eigenlijk.. of je die periode totdat het abonnement daadwerkelijk is ontbonden nog moet betalen.

Als het bijv. 3 maanden duurt dat je dus ook 3 maanden je abonnement kosten betaald. Als dit zo is, is dit in mijn ogen niet echt netjes, aangezien je alles terug stuurt kan je ook niet gebruik maken waarvoor je uiteindelijk betaald.

Vandaar dat ik mij afvroeg of je dat moet betalen maar terug krijgt, of dat je het niet hoeft te betalen, of dat je gewoon de sjaak bent en het moet betalen en nooit meer terug ziet.

Nee, je hoeft niet meer te betalen. Ik kreeg zelfs het teveel betaalde netjes terug.

Robert M. 12-11-08 20:56

oke top :D

Ik ga hem morgen verzenden! En mijn goude oude iPhone blijft bij me!

Celf 12-11-08 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 211267)
Eindelijk heb ik mijn geld vandaag terug gekregen van T-Mobile. Nu is alles geregeld nadat ik het contract mocht ontbinden. Het heeft allemaal even geduurt maar uiteindelijk heeft T-Mobile het bij mij allemaal netjes opgelost.

Hoe lang heb jij moeten wachten tussen het inleveren van de spullen en het ontvangen van het geld?

Zelf heb ik mijn spullen 15 september opgestuurd en heb ik tot op de dag van vandaag alleen een creditnota (dus geen geld!!!) ontvangen voor een halve maand abonnement en de verzendkosten en nog helemaal niets voor de iPhone en de activatiekosten. Ik heb te horen gekregen dat dit nog wel tot na de jaarwisseling kan duren.

midego 13-11-08 00:43

Geloof het of niet maar ik heb 4 maanden 100% korting op abbo kosten!

Robert M. 13-11-08 09:45

Ik wordt niet zo warm van die kortingen. Maar 4 maanden 100% is opzich wel leuk ;)

Vanmiddag ga ik naar het postkantoor om de meuk op te sturen. Als ik het zo hoor krijg ik in 2009 het geld voor de iPhone + aansluitkosten terug?

thachosen 13-11-08 10:34

Ik had zelf ook veel problemen met en iPhone 3G en ik heb een deal gekregen dat ik een jaar lang 100% korting krijgt:D

midego 13-11-08 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thachosen (Bericht 216282)
Ik had zelf ook veel problemen met en iPhone 3G en ik heb een deal gekregen dat ik een jaar lang 100% korting krijgt:D

Een jaar lang lijkt me iets wat veel ? nietwaar...

thachosen 13-11-08 14:26

yah i know maar tog kunnen regelen, ik had meer problemen dan bereik

sonnyh 13-11-08 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door midego (Bericht 216347)
Een jaar lang lijkt me iets wat veel ? nietwaar...

dat is idd weg een hele goede deal, maakt mij eerdere opmerking over willekeur met regeling nog duidelijker. Ben zelf niet onnozel, kan aardig onderhandelen en voor mij is het bijna ongeloofwaardig dat de compensatie regelingen zo ver uit elkaar liggen

Celf 13-11-08 19:07

een jaar lang 100% korting komt op mij toch een tikkie ongeloofwaardig over...sorry.

iScorpio 13-11-08 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Celf (Bericht 216181)
Hoe lang heb jij moeten wachten tussen het inleveren van de spullen en het ontvangen van het geld?

Dat heeft in totaal een kleine drie maanden geduurd. Ik heb wel veel met ze gebeld om ze maar achter de vodden aan te zitten en dat heeft waarschijnlijk uiteindelijk geholpen.

thachosen 13-11-08 19:17

Nou ik werkte zelf bij de "een telecom winkel" en ik had een vertegenwoordiger van t-mobile, hem alles uitgelegd enz en daarna nog veel contact opgenomen met after-sales (niet de klantenservice) en heb ik het voor mekaar gekregen. Jullie hoeven het niet te geloven want dat ligt aan jullie maar ik vertel gewoon wat voor compensatie ik het ontvangen (want daar gaat deze topic tog over?)

sonnyh 13-11-08 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thachosen (Bericht 216451)
Nou ik werkte zelf bij de "een telecom winkel" en ik had een vertegenwoordiger van t-mobile, hem alles uitgelegd enz en daarna nog veel contact opgenomen met after-sales (niet de klantenservice) en heb ik het voor mekaar gekregen. Jullie hoeven het niet te geloven want dat ligt aan jullie maar ik vertel gewoon wat voor compensatie ik het ontvangen (want daar gaat deze topic tog over?)

geweldig dat het jou gelukt is. Ik zou al tevreden zijn als zij mij enige compensatie geven naast het ontbinden, zit te wachten op after sales...... klantenservice zei dat zij mij gingen bellen.

Heb jij een dirct nummer van after sales...... ook ben ik op zoek naar een emailadres van Tmobile. Ik wil toch nog is een vette klachtenmail maken

thachosen 13-11-08 20:44

nou, je moet hun op terug duwen door te zeggen, dat je gebeld zou worden door after sales en dat je al zolang wacht en dat jze zegt dat je nu doorverbonden wilt worden met after-sales en dan doen ze het wel

insanity83 16-11-08 02:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thachosen (Bericht 216451)
Nou ik werkte zelf bij de "een telecom winkel" en ik had een vertegenwoordiger van t-mobile, hem alles uitgelegd enz en daarna nog veel contact opgenomen met after-sales (niet de klantenservice) en heb ik het voor mekaar gekregen. Jullie hoeven het niet te geloven want dat ligt aan jullie maar ik vertel gewoon wat voor compensatie ik het ontvangen (want daar gaat deze topic tog over?)


Dude.. geef me je nummer eens.. dan zal ik het wel voor de rest verifieren ;)
Ik kan in het TM systeem ;)

Greetz

insanity83 16-11-08 02:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thachosen (Bericht 216482)
nou, je moet hun op terug duwen door te zeggen, dat je gebeld zou worden door after sales en dat je al zolang wacht en dat jze zegt dat je nu doorverbonden wilt worden met after-sales en dan doen ze het wel


Leuk grapjes gast...
Daar trappen ze al lang niet meer in vriend ;) Heb zelf een beetje achter de schermen gelopen zodat ik eens te weten kreeg hoe en wat.
Als er een afspraak gemaakt wordt staat het bij hun int systeem... Zo niet, houd het gewoon op... in het begin was het idd wel een eitje om het zo te doen... ;) Slimmer zijn ze zeker geworden :S

psvhoolie 19-11-08 00:25

Heb sinds 25 sept de iphone.
Vanaf dag 1 al ***.
Na klacht via telefoon een korting gekregen van 50% voor 1 maand, dus tot 25 okt. Probleem was er begin november nog, dus weer gebeld.

Nu komen ze met dit voorstel:

- Mijn iphone terugsturen en abbonoment opzeggen
- 20% korting op mijn abbo 7maand lang, maar dan mag ik niet meer voortijdig opzeggen dus moet ik de iphone 2jaar houden.

De iphone is natuurlijk een prachttoestel, maar ga niet akkoord met 20% voor 7maand. ga morgen weer bellen, komen ze niet met een beter voorstel zal ik helaas mijn contract opzeggen

sonnyh 19-11-08 18:57

vorige week vrijdag met pijn in mijn hart na 2,5 maand toestel terug gezonden. Na aandringen kreeg ik mijn laatste rekening a € 58 terug, die ik nu al via een creditnota heb ontvangen. Nu moet ik 10 na het terugzenden weer bellen om te zeggen dat ik mijn nummer wil behouden. helaas doet niemand een uitspraak wanneer ik mijn € 79 terug krijg die ik heb betaald voor het toestel.

Celf 19-11-08 21:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sonnyh (Bericht 218610)
vorige week vrijdag met pijn in mijn hart na 2,5 maand toestel terug gezonden. Na aandringen kreeg ik mijn laatste rekening a € 58 terug, die ik nu al via een creditnota heb ontvangen. Nu moet ik 10 na het terugzenden weer bellen om te zeggen dat ik mijn nummer wil behouden. helaas doet niemand een uitspraak wanneer ik mijn € 79 terug krijg die ik heb betaald voor het toestel.

Ik ben dus bijna 9 weken verder, heb wel een creditnota voor de laatste maand abonnementskosten en een creditnota voor het verzenden van de iPhone maar ik heb nog geen geld gezien :mad:

marcoryn 21-11-08 15:59

20 procent op abbo voor 7 maanden..geloof dat dat nu de standaard aanbieding is..of toestel terug. Koos maar voor de 7 maanden.
Precies in mijn straat en 3 straten op mn werk geen bereik.. voor de rest geen probleem. Dus 2 kleine grijze gebieden waarbij ik er op 1 woon en de ander werk..how is it possible??


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:01.