iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   Welke compensatie deal hebben jullie ? (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/21571-welke-compensatie-deal-hebben-jullie.html)

unox 14-09-08 21:00

Welke compensatie deal hebben jullie ?
 
Hi,

Ik hoor nog al verschillende berichten over de compensatie deals die mensen krijgen. Ik mocht kiezen uit de volgende

2 x 50% korting = 100 % van een maand
6 x 20% korting = 120% van een maand

Geen beste deal aangezien het meer dan twee weken duurde voor dat alles überhaupt werkte, mijn I-Phone een week op reparatie is geweest en ik al van af dag 1 amper ontvangst heb?

O , Ja opzeggen was ook geen probleem. Maar dat was niet mijn bedoeling.

Zijn jullie deals ook zo mager, of zijn er betere, de mensen bij radar kregen tot een toezegging tot 2009 50% hoorde ik.

Wat zijn jullie deals?

Mzzl
:confused:

Vassili 14-09-08 22:29

ik heb helemaal geen deal gekregen :(

iScorpio 14-09-08 22:53

Ze belden mij eind augustus zelf terug met de aanbieding dat ik t/m december 20% korting zou krijgen. Ben hier niet mee akkoord gegaan en mocht mijn contract ontbinden, wat ik ondertussen heb gedaan.

iGregor 14-09-08 23:10

2 maand 50% en als ik dan nog steeds niet tevreden ben mag ik alles weer opsturen...

forum.bericht 15-09-08 00:20

Kortingen vergelijken heeft m.i. weinig zin als je niet 100% zeker weet of de uitgangspunten/problemen exact gelijk zijn.

Ik (inderdaad, ondanks dat ik tevreden ben had ik ook klachten) heb van zowel de verkoper alsook TM een compensatie gekregen. Maar tenzij iemand exact hetzelfde probleem had is het niet vergelijkbaar en ook als je eenmaal iets hebt geaccepteerd dan heb je echt geen poot meer om op te staan om daarna nog meer of anders te willen.

UtregCity 15-09-08 08:10

Ik heb ook nog niets gekregen...

Maarre, is nu ook niet meer nodig sinds firmware 2.1, tenminste heb 100% 3G bereik thuis en daar ging ut mij om! Maar ja, was wel ff netjes geweest als ze op m'n brief hadden gereageerd. Denk zelf dat ze expres hebben gewacht op FW2.1. Denk dat ze zelf ook nog iets hebben gewijzigd, want kreeg daags voor FW2.1 een update voor "carrier ... nog wat". Zag ut aan bv het logo van TM wat toen heen en weer bewoog.

PSlomp 15-09-08 11:25

Ik heb ook 2 maanden 50% gekregen, met de toezegging dat als het over 2 maanden (nog) niet goed is we nader overleggen over hoe nu verder.

Moet wel zeggen dat na 2.1 er veel verbetering is in de 3G ontvangst in mijn woonplaats.

scarface32sa 15-09-08 19:45

ik heb ook vandaag 2x50% korting gekregen!

sjoran 16-09-08 12:51

Na mijn e-mail werd ik netjes teruggebeld.....ik had 3 klachten:
-Slecht tot geen 3G bereik
-Haarscheurtjes in de behuizing
-Crashende mailaplicatie

Eerst wouden ze het af doen met 2 maand 50% korting op mijn abbo kosten maar daar ben ik natuurlijk niet akkoord mee gegaan omdat ik dan nog steeds haarschreurtjes in mijn behuizing heb. Mijn iphone kon ik wel op laten sturen in de hoop dat het gerepareerd werd, maja dan ben je hem weer een maand kwijt en moet je maar afwachten of ze het kosteloos repareren, voor hetzelfde geldt krijg je een rekening. Uiteindelijk heb ik mijn contract laten ontbinden, op deze manier ben ik van al het gelul af en kan ik (als ik wil) gewoon weer een nieuw abbonement afsluiten zodat ik een nieuwe iphone heb en dus van de haarschreurtjes af ben. De kosten die ik vergoed krijg:
- 2x 50% van abbokosten, dit is 50% van €45
- €79,95 wat ik betaald heb voor het toestel
- €26,25 activeringskosten
- Vergoeding voor het aangetekend versturen van de iphone

Al met al ben ik wel blij met de oplossing, alleen ben ik nu aan het twijfelen of ik weer een nieuw abbonnement afsluit of dat ik een iphone uit Belgie ga halen, ook twijfel ik mischien (met vette bijbetaling) een 1-jarig abbo moet nemen bij de Belcompany.

joblamie 16-09-08 20:15

ik denk dat sjoran hierboven het het beste voor elkaar heeft van ons allemaal...

iScorpio 16-09-08 20:20

Ik heb dezelfde deal als sjoran gekregen met het ontbinden ;)

unox 16-09-08 22:35

soms lijkt het wel of ze liever ontbinden en dan van de lastige klant af zijn.

Jakiie 16-09-08 22:44

Jaa.. je hebt gelijk daarin. Inderdaad, goeie oplossing hoor! ;) Ikzelf had met Firmware 2.0.2 ook wegvallend bereik. maar sinds Firmware 2.1 is dat voor mij opgelost, dus heb daar geen klachten meer over.

Verder, heb ik mijn iPhone sinds 3 September, dus ik neem aan dat dat die nieuwe versie iPhone is waarvan ze zeggen dat die geen haarscheurtjes zal krijgen.. (Achja, ik moet het nog afwachten hoor.. haha!) Dus ik ben nu sinds Firmware 2.1 tevreden. :)

Groetjes! En succes iedereen hier ermee ;)

Tijn1 16-09-08 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 190901)
Ze belden mij eind augustus zelf terug met de aanbieding dat ik t/m december 20% korting zou krijgen. Ben hier niet mee akkoord gegaan en mocht mijn contract ontbinden, wat ik ondertussen heb gedaan.

ik heb die aanbieding ook gehad,
en uiteindelijk geaccepteerd met een voorwaarde dat als het in december nog steeds niet verholpen is dat we dan een volgend traject in gaan, of ontbinden of zoeken naar een andere oplossing!

joblamie 16-09-08 22:56

natuurlijk ontbinden ze lastige klanten het liefst, klanten met alleen maar gezeik en gezeur daar heb je helemaal niks aan.. Ik geef ze groot gelijk. Kost allemaal veel teveel tijd en moeite, de zeurpieten geruststellen. Zo gaat dat in heeel veel bedrijven

verhagena 16-09-08 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joblamie (Bericht 192666)
natuurlijk ontbinden ze lastige klanten het liefst, klanten met alleen maar gezeik en gezeur daar heb je helemaal niks aan.. Ik geef ze groot gelijk. Kost allemaal veel teveel tijd en moeite, de zeurpieten geruststellen. Zo gaat dat in heeel veel bedrijven

Wel is van Service gehoord??:Dje betaald voor een dienst van T-mobile dus kan je ook kwaliteit verwachtten,zo werkt het toch echt......

Celf 16-09-08 23:17

Joblamie, "gezeik en gezeur", met deze opmerking doe je heel veel mensen tekort. Als jij het te allen tijde normaal vindt en ook accepteert dat je voor iets moet betalen wat je vervolgens niet krijgt heb je recht van spreken.

terug OT

Zelf heb ik 2 x 50% korting aangeboden gekregen. Echter, na twee dagen toch gekozen voor ontbinding van het contract. Toestel is inmiddels terug.

Eendje 16-09-08 23:44

wat ik niet begrijp is waarom mensen kiezen voor ontbinden. (ervan uitgaande dat iphone verder perfect werkt behalve 3g) zelf heb ik 3g permanent uitstaan omdat ik thuis in zeeland totaal geen 3g kan ontvangen. (ook al ben ik het grootste gedeelte van de dag in rotterdam/den haag) voor de allerdaagse dingen zoals surfen/bellen/smsen/mailen/fotos sturen en eigenlijk alles wat ik doe heeft niet eens echt 3g verbinding nodig, het werkt alleen sneller. En wanneer ik op mn werk zit of thuis, dan heb ik toch wel een Wi-Fi verbinding dus echt een heel groot probleem zie ik niet. Geef t-mobile een paar maandjes om het te verbeteren en zet 3g gewoon uit ofzo. bespaart een hele hoop ellende en het werkt tenminste.

zelf heb ik 2x 50% korting trouwens. had net zogoed niet kunnen aannemen eigenlijk, voor die 30 eurotjes heb ik ong bijelkaar een uur in de wacht gezeten. had ik dat uurtje effectief besteed, had ik het al terug verdiend :p

joblamie 17-09-08 09:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Celf (Bericht 192701)
Joblamie, "gezeik en gezeur", met deze opmerking doe je heel veel mensen tekort. Als jij het te allen tijde normaal vindt en ook accepteert dat je voor iets moet betalen wat je vervolgens niet krijgt heb je recht van spreken.

Laat ik voorop stellen dat ik niemand tekort wil doen. Ikzelf ben ook zo'n zeikerd en zeurpiet. Ik noem het gewoon zoals het is, want zo ziet T-Mobile ons, daar ben ik van overtuigd. En zeikende, zeurende klanten moet je niet hebben. Ik zeg niet dat ik er zo over denk, ik zeg dat ik denk dat T-Mobile er zo over denkt.

Ik hoop hiermee mijn post ietwat genuanceerd en nader toegelicht te hebben :D

MeneerDuck 17-09-08 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joblamie (Bericht 192873)
Laat ik voorop stellen dat ik niemand tekort wil doen. Ikzelf ben ook zo'n zeikerd en zeurpiet. Ik noem het gewoon zoals het is, want zo ziet T-Mobile ons, daar ben ik van overtuigd. En zeikende, zeurende klanten moet je niet hebben. Ik zeg niet dat ik er zo over denk, ik zeg dat ik denk dat T-Mobile er zo over denkt.

Ik hoop hiermee mijn post ietwat genuanceerd en nader toegelicht te hebben :D

Jah dat is wel waar inderdaad. Klagende mensen schaden de naam van T-Mobile. Ik zelf tenminste wel. Als ik met iemand over de iPhone heb komt T-Mobile regelmatig ter sprake, en daar heb ik echt geen positief woord voor over. Daarbuiten het gezeik op forums :P Niet dat het mijn doel is op T-Mobile zwart te maken, maar als het zo ter sprake komt ga ik er echt niet over liegen.
Als provider kun je dat ook weten. Apple klanten zijn mensen die goed spul zijn gewend (en dit ook verwachten!), als je dan met dat gedoe met slechte service en slecht bereik aan komt zetten kun je als bedrijf weten dat je nat gaat.

Mijn 3G is net opgehaald ter reparatie, hij is kapot. Ik heb door m'n verzekering een HTC S910 als vervanging gekregen, een heel vervelend apparaat. Iets over een vergoeding heb ik nog niet gehoord :S


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:44.