Geen nieuwe belminuten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Ik heb een i300 abbo bij Tmobile sinds 16 januari. Ik kreeg vorige maand op 16 februari mijn nieuwe belminuten én smsjes, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen nieuwe belminuten
Hallo allemaal
Ik heb een i300 abbo bij Tmobile sinds 16 januari. Ik kreeg vorige maand op 16 februari mijn nieuwe belminuten én smsjes, maar het is de 17e en ik heb ze nog niet! Mijn overige kosten hopen op... 1202 gebelt en die geeft door dat ik 11 belminuten heb...
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
beste is denk ik nog even afwachten
|
|
||||
|
||||
Heb je wel betaalt?
|
|
||||
|
||||
Hallo,
Ik heb de rekeningen betaald, en sinds vanmorgen mijn nieuwe belminuten. Als ik weer te laat nieuwe belminuten en SMSjes krijg, dan ga ik erover bellen. Thanks voor jullie reacties! Groetjes, TheStijg |
|
||||
|
||||
nu ik er even over nadenk
Ik heb er laatst ook last van gehad 2 dagen te laat mn bundel erbij gekregen... Het blijven rare mensen T-Mob Vassili |
|
|||
|
|||
Ik had ook deze maand dat ik mijn belminuten een dag of twee te laat binnen kreeg. Erg irritant als ze dan op zijn...
Hopelijk was het even een tijdelijk probleem bij T-Mobile, want ik heb geen zin om steeds zonder tegoed te zitten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile: Geen belminuten meer meenemen naar volgende maand?? | koekjedebij | Odido (T-Mobile) | 8 | 21-07-12 20:42 |
Belminuten | iRolf | Odido (T-Mobile) | 4 | 14-07-10 08:32 |
Belminuten | Guppyfriend | Odido (T-Mobile) | 2 | 22-12-09 17:22 |
Wanneer nieuwe belminuten? | fillem | Odido (T-Mobile) | 3 | 21-07-08 12:15 |
|
|