3.0 Tethering aanzetten discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) hi to all... ik heb een iphone 3g simlockvrij.....is hier een forum link waar alle uitleg en bestanden voor alle providers instaan..... ik heb een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hi to all... ik heb een iphone 3g simlockvrij.....is hier een forum link waar alle uitleg en bestanden voor alle providers instaan..... ik heb een macbook pro 17".. wil kunnen internetten.... ik heb een vodafone abbo voor mijn computerklusje.. en prive een t-mobile abbo voor prive.....kan iemand mij helpen, aub??? later
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als jouw iPhone fabriek af simlockvrij is (b.v. uit Belgie of Italie) dan moet je als volgt handelen.
Instellingen -> Algemeen -> Netwerk -> Mobiele Data -> en vul het onderstaande in.. Internet: APN: live.vodafone.com (voor zakelijke abonnees: office.vodafone.nl) Gebruikersnaam: vodafone Wachtwoord: vodafone MMS: APN: live.vodafone.com (voor zakelijke abonnees: office.vodafone.nl) Gebruikersnaam: vodafone Wachtwoord: vodafone MMSC: mmsc.mms.vodafone.nl:80 Mms-Proxy: 192.168.251.150:8799 Maximale mms-grootte: 300000 MMS UA Prof URL: leeg laten Tethering: APN: live.vodafone.com (voor zakelijke abonnees: office.vodafone.nl) Gebruikersnaam: vodafone Wachtwoord: vodafone Herstart je iPhone en nu moet er onder Instellingen -> Algemeen -> Netwerk een optie Tethering aanwezig zijn. Ik heb de instellingen voor KPN ingevuld zoals hier boven en dat werkt. Mocht het niet werken hoor ik het wel, veel succes.
|
|||
|
|||
Bij herstart, verdween alle ingevoerde waarde's.. hoe kan dit nou?? kan je het mij uitleggen?.. ik hoor het wel.. later
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Of zie ik iets over het hoofd?
|
||||
|
||||
Wat wel werkt bij mij voor VODAFONE is simpelweg de juiste dingen invullen. Er hoeft niets geïnstalleerd te worden!
Ik kwam het volgende ergens tegen, maar kan dat niet meer vinden dus doe ik het even zo: |
|
||||
|
||||
Oeps, DUH het staat 3 berichtjes terug. Solly.
|
|
|||
|
|||
Is dit alleen als je je iPhone gejailbreaked hebt?
Ik kan het bijgevoegde bestand in itunes namelijk niet toevoegen? |
|
||||
|
||||
Is dit als je een gejailbreakte hebt? Nee, de mijne is niet gejailbreakt. Ik kon dat bestand ook niet toevoegen vanuit iTunes. (denk dat dat met de versie van itunes te maken heeft) Ik kon de (vodafone bij mij) instellingen zo invullen. Je moet alleen het juiste invullen. Dan worden ineens alle tethering knoppen zichtbaar.
|
|
|||
|
|||
Bluetooth
Hallo
Ik heb sinds deze week een Iphone 3 gs Nu wil ik op mijn laptop met Vista bluetooth met mijn Iphone gebruiken maar dat gaat niet. Weet er iemand een oplossing. Alvast bedankt, José |
|
|||
|
|||
Het bijgeleverde kabeltje bied de oplossing
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wil je internet delen (tethering), synchroniseren (met iTunes), bij bestanden/foto's kunnen, ... |
|
||||
|
||||
Ik had de optie om te kunnen tetheren inmiddels wel opgegeven (of ik zou moeten JB en MyWi installeren) omdat het niet kan als je bij T-Mobile zit. Maar nu lees ik steeds meer dat het wel gewoon werkt op een fabriek-af simlock vrije iPhone. Mijn iPhone 3G is inmiddels fabriek-af simlock vrij (door T-Mobile simlock-vrij gemaakt, legaal, dus) dus zou tethering dan alsnog kunnen gaan werken?
En waar kun je een IPCC file downloaden (voor t-mob), voor op mijn mac? |
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone 3g met 3.0 en had tot eergisteren gewoon goed internet via tethering. Ik kreeg ook gewoon et blauwe balkje te zien. OOK gisteren gaf mijn laptop aan dat ie gewoon verbinding had(LAN), en zag op mijn iPhone het blauwe balkje, maar bij het openen van een internetpagina kreeg ik een foutmelding (hij blijft hangen bij het zoeken naar een pagina). Dit heb ik mop verschillende locaties. Iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
Mensen ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
Ik heb een 3GS t-mobile unlockt officieel. Tevens heb ik een Ipad. De tethering instellingen staan goed en ik kan het ook daad werkelijk aanzetten. Echter vind mijn Iphone de Ipad niet via bluetooth en andersom ook niet. Een LG mobiel vind zowel de ipad als de iphone. Iemand een idee hoe dit kan, en wat ik kan doen om het op te lossen zodat ik tethering kan geberuiken? Iphone heeft OS 3.1.3 en zowel de ipad als Iphone zijn voorzien van een jailbreak. kan er niet veel over vinden op internet Dus uhm. HELP |
|
|||
|
|||
Het is nu 29 juni 2010.Hoe krijg ik Tetheren aan het werk met Vodafone en Iphone??
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
tetheren
Hallo bluevoice.Bedankt voo het snelle advies maar dat zal wel niet gaan met een gejailbreakte Iphone???
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@Bluevoice, ik heb geen tether optie op mijn OS4.0 (zonder JB)..
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Makkelijk tethering aanzetten (KPN & T-Mobile) (zonder IPCC files) | Kaspers | KPN | 138 | 09-05-10 21:57 |
Help..Tethering aanzetten T-Mobile | Teunke | Odido (T-Mobile) | 1 | 09-03-10 10:09 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.x | rover87 | iPhone algemeen | 307 | 19-01-10 09:26 |
Tethering T-mobile aanzetten? | Jezpur | Archief | 1 | 19-11-09 21:07 |
Tethering aanzetten in OS 3.1.2 | jamy015 | Archief | 9 | 20-10-09 23:30 |
|
|