Ineens geen service discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb momenteel alleen GSM in Drenthe. GPRS of 3G werkt niet, ook niet na een herstart. Meer mensen hier last van?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb momenteel alleen GSM in Drenthe. GPRS of 3G werkt niet, ook niet na een herstart. Meer mensen hier last van?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dit lijkt op een landelijke storing net als de broer KPN
maar goed ik ga naar bed ik zie de schade morgen wel slaap lekker iedereen. |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde in Twente, sinds ongeveer 21:30 alleen GSM, geen 3G of GPRS verbinding. Lijkt idd op een storing..
|
|||
|
|||
Hier werkt alles weer. Prettige dag iedereen.
|
|
|||
|
|||
Ikke heb ook weer een 3G icoon staan in mijn display en het werkt. Fijne dag iedereen.
|
|
||||
|
||||
Vreemd....gister lag alleen mijn adsl eruit. GPRS en 3 G werkte wel op de Iphone. Gelukkig is het weer opgelost.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ja klopt. Kpn. Had ze gebelt en idd landelijke storing. Kon later wel weer op internet, maar heel trage verbinding. Nu weer normaal.
|
|
||||
|
||||
ik heb nu ook geen service.
raar magoed. |
|
|||
|
|||
geen 3g /gprs
hoi had ook het probleem
eerst 3gverbinding uitgezet toen iphone opnieuw opgestart en dan 3g weer aanzetten en bij mij werkte het succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ineens geen KPN 3G meer | dewalt | KPN | 5 | 14-04-11 19:40 |
Hollandsnieuwe - Ineens geen service/ ongeldige simkaart | iJob | Overige providers Nederland | 1 | 12-02-11 13:06 |
Ineens geen Wi-Fi meer. | lucysprenkels | Archief | 1 | 14-11-09 15:25 |
Muziek: Geen geluid.... zo ineens! | Tenvox | Muziek, foto & video | 6 | 29-06-08 16:43 |
t-mobile (geen service/no service) | ebbe | Odido (T-Mobile) | 17 | 19-12-07 14:36 |
|
|