Tijdelijk nummer, registreren mogelijk? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb een tijdje geleden overstap gemaakt van Hi 20 naar T-mobile i-150 met een iPhone. Wilde nummerbehoud, maar de opzegtermijn was een maand. Op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tijdelijk nummer, registreren mogelijk?
Hallo,
Heb een tijdje geleden overstap gemaakt van Hi 20 naar T-mobile i-150 met een iPhone. Wilde nummerbehoud, maar de opzegtermijn was een maand. Op 19 oktober heb ik mijn oude nummer weer terug. Tegen die tijd moet ik het met een tijdelijk nummer doen. Het nummer wat ik nu heb telt gewoon als abonnement als ik het goed heb (i-150). Ik wil graag die belstatus-app installeren, maar daarvoor heb je een account op t-mobile nodig. Met welk nummer moet ik mij registreren? Het tijdelijke nummer, en na de overzetting weer opnieuw registreren? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb onlangs hetzelfde aan de hand gehad. Ik heb me geregistreerd met het tijdelijke nummer. Heb daarmee ingelogd bij T-mobile. Onlangs is mijn nummer overgezet. En sinds gisteren werkt de belstatus weer, met de 'oude' gegevens. Geen probleem dus. Gr, Sjebo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile tijdelijk nummer vragen | solar | Odido (T-Mobile) | 1 | 17-08-09 21:54 |
Windows: Activeren met tijdelijk nummer of juist niet? | Arnoldho | iTunes | 2 | 06-05-09 03:03 |
iphone nummer bij registreren iphone | rik28 | iPhone algemeen | 3 | 03-04-09 21:16 |
Tijdelijk nummer T-Mobile, Gratis uur bellen?? | Franzzz | Odido (T-Mobile) | 14 | 05-08-08 14:55 |
Toon bij draaien nummer uitzettten mogelijk? | lakes | iPhone algemeen | 9 | 30-10-07 23:01 |
|
|