Toon bij draaien nummer uitzettten mogelijk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey vroeg me af het mogelijk was om de toon die je krijgt als je een nummer intoetst uit kan. Vind het echt een soort ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Toon bij draaien nummer uitzettten mogelijk?
Hey vroeg me af het mogelijk was om de toon die je krijgt als je een nummer intoetst uit kan. Vind het echt een soort van irritant!
Thnx in advance |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vanuit de telefoon zelf is dit alleen mogelijk door de silent ringer switch te gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Thnx. Jammer kon het ok al niet vinden bij de sound settings.......
|
|
|||
|
|||
je kan toch het toetsenbord volume uitschakelen
|
|
||||
|
||||
Settings > Sounds > Keyboard Clicks > Off
Dat werkt helaas niet voor het Phone-dialpad |
|
||||
|
||||
vreemd.. bij mij staat het wel uit op die manier..
correctie.. toch niet dit werkte in 1.02 overigens wel.. |
|
||||
|
||||
Ook niet, want ik draai nog steeds 1.0.2
|
|
||||
|
||||
VREEMD ik heb het gehad op mijn iphone ik weet alleen neit meer hoe:S
|
|
||||
|
||||
Ik weet het niet zeker en kan het nu niet controleren, maar volgens mij kun je met Customize (via Installer) een Soundpack installeren en het hiermee aanpassen/uitschakelen.
|
|
|||
|
|||
Ik zie de optie niet staan in Customize
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone geluid uit bij draaien | copyfile | iPhone algemeen | 9 | 13-03-11 21:29 |
Toon NIETS bij een inkomend SMS bericht | JEPEDEWE | iPhone algemeen | 1 | 11-07-10 16:25 |
Muziek: Muziek apps door laten draaien bij terugkeer hoofdscherm | Digiben | Muziek, foto & video | 11 | 01-04-10 14:54 |
Tijdelijk nummer, registreren mogelijk? | Mikaa | Odido (T-Mobile) | 1 | 29-09-09 13:24 |
Muziek op/af iPhone per nummer/album niet mogelijk | Thunderburt | iTunes | 6 | 11-08-08 13:32 |
|
|