iphone geluid uit bij draaien discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de tv zie je nu reclame's van HTC waarin je de telefoon kan omdraaien als je gebeld wordt en dat het geluid dan uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone geluid uit bij draaien
Op de tv zie je nu reclame's van HTC waarin je de telefoon kan omdraaien als je gebeld wordt en dat het geluid dan uit gaat. Is er ook iets soortgelijks voor de iphone beschikbaar ?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat wil ik ook wel weten en anders ontwikkel ik het wel. ;-)
|
|
|||
|
|||
@Robberto,
Plz als je dat kan maken, doe het dan!! |
|
|||
|
|||
daar heb ik serieus wel geld voor over! top functie lijkt me dat
|
|
||||
|
||||
Waarom is dat dan makkelijker dan de silent switch aan de zijkant? Persoonlijk leg ik ook liever niet de voorkant op tafel, aangezien de kans op krassen dan toeneemt. En als je ergens geen krassen wilt......
|
|
||||
|
||||
In Cydia is er een app genaamd: Polite Silencer
Als je telefoon afgaat, kan je hem stil krijgen door te schudden. |
|
|||
|
|||
Een van de volumeknoppen indrukken is makkelijker dan schudden. En minstens zo effectief
|
|
||||
|
||||
Helemaal mee eens. Het wordt gebracht als een prachtige feature terwijl er eenvoudiger oplossingen zijn.
|
|||
|
|||
knopje bovenop je iphone indrukken > push naar Voicemail
geluid switch aanclicken = instant kill van het geluid en de homebutton mute bij mij ook geluid (JB) Ik hoef geen HTC sense, ook al zit er retina glass op mijn iPhone ik leg NOOIT mijn telefoon facedown op de tafel. Overigens leuk weetje, Nokia kon dit al sinds de n97 mini dus HTC was niet de eerste met dit leuke concept, al vind ik het niet echt fijn omdat de iPhone genoeg opties heeft om geluid te killen. |
|
||||
|
||||
Als je Activator hebt, kan je gewoon op één van de volumeknoppen drukken en het geluid stopt met afgaan.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bij Instellingen staat geluid op 'uit' | omejoop38 | iPhone algemeen | 3 | 02-03-11 09:48 |
Geen geluid uit speaker (bij het oor) | Pizza Luigi | iPhone algemeen | 0 | 23-08-10 20:20 |
Bij Landscape Apps zou het geluid uit rechter speaker moeten komen. | jwtd | iPhone Apps | 4 | 29-04-10 12:22 |
Toon bij draaien nummer uitzettten mogelijk? | lakes | iPhone algemeen | 9 | 30-10-07 23:01 |
|
|