Crash tijden update 4.3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Via itunes kreeg ik de melding om mijn iphone te updaten naar de 4.3 versie. Ik deed dit en tijden het updaten kreeg ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Crash tijden update 4.3
Via itunes kreeg ik de melding om mijn iphone te updaten naar de 4.3 versie.
Ik deed dit en tijden het updaten kreeg ik een foutmelding dat die niet verder geupdate kon worden. Nu herkent mijn pc m'n iphone nog wel maar itunes zelf niet en op m'n iphone krijg ik de hele tijd het logo van itunes en daaronder een afbeelding van m'n usb stekker. Hij start 'm niet meer op en als ik 'm dus aansluit behoud ik dit beeld. Iemand enig idee wat ik kan doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Thnx! gelukkig doet die het weer!
Is het nou verstandig om 'm nog een keer proberen te updaten naar 4.3? |
|
||||
|
||||
iOS 4.3 staat er nu toch op? Dan is een update niet meer nodig lijkt mij.
Dit probleem kan terug komen, ik heb het ook zo vaak met mijn iPhone 4. Gewoon RecBoot of tiny umbrella downloaden en hem hier mee uit de recovery mode schoppen
|
|||
|
|||
Nee helaas, ik draai nog 4.2.1 maar goed ik zal 'm gewoon proberen te updaten en mocht ik weer een fout melding krijgen gebruik ik gewoon umbrella nog een keer.
|
|
||||
|
||||
Is inderdaad mogelijk. Gewoon de update uitvoeren. En als je weer een foutmelding krijgt en je iPhone in de recovery mode blijft hangen gewoon tiny umbrella gebruiken om hem er uit te halen. Als het goed is start je iPhone dan gewoon op.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook enorme gezeik gehad met deze update, mijn probleem is het volgende: eerst paar keer crash na de update, niet meer op willen starten en nu hij het weer lijkt te doen heb ik het volgende probleem: ik kan in geen enkel gedownloade app, hij start de app op om direct weer af te sluiten :S ook loopt mijn iphone verschillende keren vast.
ik heb zooooo'n spijt van die update, hiervoor nooit niks mee aan de hand geweest... Nu mijn vraag, telt het voor mij die tiny umbrella? ik werk met een MacBook Pro daaraan hangt een iPhone 3Gs 32gb deze is niet gejailbraked. of is er een andere manier om terug te keren naar 4.2.1? |
|
||||
|
||||
Ik denk dat het voortaan verstandiger is je vraag in een eigen topic te stellen. Nu krijgen we verschillende vragen door elkaar heen in de topic van de topic starter
Als je wil downgreden dan heb je de shsh blobs nodig. Heb je die via Cydia of tiny umbrella opgeslagen? Zoek even verder via de zoekoptie van het forum. Er is veel over te vinden op het forum. Mocht er er niet uitkomen dan kunnen we je vast wel verder helpen in een eigen topic. Laatst gewijzigd door john1979; 13-03-11 om 23:02. |
|
|||
|
|||
oke bedankt maar mijn iphone is dus NIET gejailbraked (had ik dat maar wel gedaan) dus heb ook die shsh blobs niet waarschijnlijk heb het hele weekend lopen ***** met die iphone dus ben er wel klaar mee nu ik snap er niks van allemaal ik gebruik hem wel om te bellen en gebeld te worden
Thanks voor de moeite en sorry dat ik die niet in een eigen topic zette maar was ten einde raad. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vwallpaper crash springboard na update 4.2.1 | tapijtkever | Jailbreak apps en thema's | 2 | 06-02-11 17:05 |
Crash tijden Update naar 4.1 Restore onmogelijk | DJustin1989 | iPhone algemeen | 1 | 09-10-10 17:57 |
crash apps na update 2.1 | dennis9920 | iPhone Apps | 7 | 14-09-08 02:32 |
HELP: Iphone crash na 1.1.3 installer update | eus | Jailbreak apps en thema's | 3 | 02-02-08 14:18 |
Update naar 1.1.1 na crash? | RRed | Unlock [archief] | 3 | 26-10-07 18:28 |
|
|