iPhone4 herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik zit hier met een iPhone4 op FW4.1 die niks meer doet. Het probleem is vrijdag begonnen met een héééél zware mail die verzonden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone4 herstellen
Hey,
ik zit hier met een iPhone4 op FW4.1 die niks meer doet. Het probleem is vrijdag begonnen met een héééél zware mail die verzonden is, de mail-app crashte constant en ik kreeg die langs geen kanten meer opgestart. Sinds gisteren doet de phone echt niks meer. Nu wil ik hem volledig hestellen met een FW die bij de wiki te vinden is, maar daar staat bij Firmware voor 4e generatie iPhone 4: Firmware 4.1 iPhone3,1_4.1_8B117_Restore.ipsw Dus voor de iPhone3,1????? Is dit dan de juiste voor de iPhone4???? Graag snel antwoord aub. Bedankt Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Correct, iPhone3,1 is de iPhone 4. Je hebt SHSHs voor 4.1? Dan kun je mbv TinyUmbrella wel FW4.1 installeren.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Iphone4 - 3.10.01 | markvs | Unlock | 5 | 02-02-11 22:15 |
Screenprotector iPhone4 | VeluweParts | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 29-12-10 01:06 |
iPhone 3GS: IPHONE4 | xxdenxx | Unlock | 14 | 10-07-10 16:32 |
Iphone gecrasht en zou graag willen herstellen. Hoe te herstellen zonder update? | glenn_lauw | iPhone algemeen | 21 | 29-03-10 18:29 |
herstellen, Herstellen en nog een HERSTELLEN! | koolenboer | iPhone algemeen | 6 | 09-08-08 15:12 |
|
|