Screenprotector iPhone4 discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, voor het eerst een iPhone. Deze wil ik beschermen met een Screenprotector Nu zijn er een aantal. Wat zou het beste zijn voor zowel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Screenprotector iPhone4
Hallo, voor het eerst een iPhone. Deze wil ik beschermen met een Screenprotector Nu zijn er een aantal. Wat zou het beste zijn voor zowel de voor als achterkant?
Oa Brando, case-mate, Zagg. Er zit nogal wat prijsverschil in. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Gr. Jeroen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik maak al 3 maanden gebruik van de SwitchEasy Pure+. Hij zit er nog perfect op zonder luchtbellen en krast niet. Te bestellen op ipodhoes.nl, krijg je 3 setjes voor voor en achter, 18 euro geloof ik.
|
|||
|
|||
Over Brando hoor ik niet zo'n goede geluiden. Zagg schijnt beter te zijn.
Zelf gebruik ik een full body protector van Clear Protector. Deze is vergelijkbaar met ZAGG en beschermt voor en achterkant. Er zit zelfs bescherming voor de zijkant bij die het antenne-probleem tegen zou gaan, maar die heb ik niet gebruikt. Het leek me lastig de smalle stroken aan te brengen en ik heb geen problemen met ontvangst. De voor en achterkant heb ik makkelijk aan kunnen brengen zonder luchtbellen of iets. Mijn iPhone ziet er dus nog super strak uit, zoals het hoort! Ik heb de Clear Protector in USA gekocht, maar zag dat hij nu ook in Nederland te koop is: Displaybescherming.nl | Screenprotector iPhone 4 - Full body |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenprotector | Ghostje | iPad algemeen | 10 | 24-07-10 19:40 |
Screenprotector verwijderen | applepie | iPhone accessoires en onderdelen | 9 | 08-04-10 21:39 |
Screenprotector | ugene | iPhone accessoires en onderdelen | 69 | 28-12-08 12:36 |
Screenprotector afwassen | iPhone911 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 08-09-08 21:02 |
|
|