Lichtnet (stopcontact) lader discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wordt nu een beetje gek van die USB-lader van Apple. Ik wil mijn iPod Touch soms gewoon opladen via een stopcontact. Heeft iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lichtnet (stopcontact) lader
Hallo,
Ik wordt nu een beetje gek van die USB-lader van Apple. Ik wil mijn iPod Touch soms gewoon opladen via een stopcontact. Heeft iemand een tip voor mij, welke ik dan kan gebruiken? Ik kan er namelijk geen vinden voor 4e generatie. Alvast bedankt! Marijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
gewoon zo'n universele van de Handyman!
€ 10,00 |
|
|||
|
|||
Ik kan er geen vinden op hun site?!
|
|
|||
|
|||
In de winkel hebben ze die wel! Heb hem zelf ook.
|
|
|||
|
|||
Bedoel je de winkels van Appel?
|
|
|||
|
|||
Nee de winkel van handyman.. Zitten in best veel steden.
|
|
|||
|
|||
Oke, bedankt! Ik ga wel eens kijken ;-)
|
Labels |
oplader, stopcontact |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apple logo op iphone alleen via stopcontact | libertycity | iPhone algemeen | 8 | 05-05-12 09:08 |
Iphone4 laad niet via lichtnet wel via usb | xd67 | iPhone algemeen | 1 | 09-10-10 23:34 |
NIET KOPEN: lader voor stopcontact (CLT-760A) | Joske123 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 07-09-09 16:18 |
IPhone valt constant uit na gebruik lader via stopcontact | Joske123 | iPhone algemeen | 0 | 03-09-09 12:09 |
stopcontact | pimst | Archief | 7 | 17-08-09 16:22 |
|
|