//

NIET KOPEN: lader voor stopcontact (CLT-760A)

NIET KOPEN: lader voor stopcontact (CLT-760A) discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs kocht ik op de luchthaven van Zaventem bij Leaders een lader voor de Iphone (2G/3G) via het stopcontact. Na gebruik van deze lader valt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-09-09, 10:04
Joske123 Joske123 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: België
Berichten: 7
Standaard NIET KOPEN: lader voor stopcontact (CLT-760A)

Onlangs kocht ik op de luchthaven van Zaventem bij Leaders een lader voor de Iphone (2G/3G) via het stopcontact.

Na gebruik van deze lader valt mijn Iphone constant uit, reboot hij en kan ik hem enkel gebruiken waanneer hij via een kabel aan de pc hangt.
De camera kan ik niet meer gebruiken.

Na wat surfen kwam ik erop uit dat dit product op de lijst van de "unsafe products" staat van de Europese comissie. zie item 12 volgende link (trouwens ook met foto van het desbetreffende product).

EUROPA - Consumer Affairs - Unsafe products

Heeft iemand advies hoe ik dit nu moet aanpakken? Wat mijn rechten zijn als gebruiken? Waar ik eventueel een klacht kan neerleggen indien Leaders mij niet wil vergoeden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-09-09, 10:10
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Zit die shop op Belgisch grondgebied zeg maar of waar was het precies (voor/na douane)? Kan best zijn dat je nu namelijk buiten Belgisch of Europees consumentenrecht valt.
  #3  
Oud 07-09-09, 10:21
Joske123 Joske123 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: België
Berichten: 7
Standaard

Na de douane spijtig genoeg
  #4  
Oud 07-09-09, 10:39
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Dan gaat het denk ik heel lastig worden, als ik het goed begrijp is er met de laders opzich niets mis alleen wel bij gebruik in Europa. Buiten Europa kun je er dan ook weinig mee dat je iPhone nu niet meer goed werkt denk ik zo.
  #5  
Oud 07-09-09, 15:18
Joske123 Joske123 is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: België
Berichten: 7
Standaard

Heeft eigenlijk iemand anders gelijkaardige problemen?

- Iphone werkt zolang hij aan de pc hangt of stilligt op een bureau.
- Vanaf ik hem op zak steek en hij op standby staat valt hij uit.
- ik kan enkel terug opstarten door een reset (home + powerbutton voor 10 sec) waarna hij reboot.

Is dit zeker een Hardware probleem of zijn er ev software oplossingen?

Ik heb de iphone dit weekend geupgrade naar de nieuwe 3.0.1 (tervoren was het nog 1.1.4) en heb shift herstel gedaan in itunes. De upgrade is zeker goed geslaagd maar ik blijf met dezelfde problemen geconfronteerd...

Heeft iemand aub raad? tips? zaken die ik nog kan testen om zeker te zijn dat dit geen softwareprobleem betreft?
Reageren

Labels
crash, lader, reboot, stopcontact, unsafe product



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hama iphone lader werkt niet meer 70torino iPhone accessoires en onderdelen 1 08-05-11 14:01
iPhone4 laadt niet op in auto, wel stopcontact dicbro iPhone accessoires en onderdelen 11 27-01-11 00:03
Lichtnet (stopcontact) lader BlazingAngel iPhone accessoires en onderdelen 6 02-01-11 00:15
IPhone valt constant uit na gebruik lader via stopcontact Joske123 iPhone algemeen 0 03-09-09 11:09
Probleem met 12v lader niet origineel jjmbvink iPhone algemeen 0 21-09-08 15:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:35.