"lege" dock connector kopen discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ten eerste weet ik niet of ik dit goed heb geplaatst, of dat het in het tips & tweaks forum moet. Ik wil graag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"lege" dock connector kopen
Hey,
Ten eerste weet ik niet of ik dit goed heb geplaatst, of dat het in het tips & tweaks forum moet. Ik wil graag zelf proberen of ik kabels voor mn iphone kan maken, in plaats van ze bij apple te kopen. Dit is veel goedkoper . Ik heb dan dus "lege" dock connectors nodig. Ik heb al op internet gezocht, en ik kon alleen maar site's vinden die ze in Amerika bezorgden, of in europa voor $20 meer. Ik vraag me af of ik ze ook in nederland kan krijgen. Bij de elektronicawinkel om de hoek hadden ze die iig niet. Weten jullie misschien een manier om er aan te komen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Labels |
accessoire, dock connector, kopen, mod |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"u kunt niets kopen omdat uw account niet actief is" | yazzdian | Archief | 6 | 19-06-09 11:03 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|