Headset gevonden, laden zonder doc? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, bedoel natuurlijk laden zonder een dock Ik heb een iphone headset gevonden op de parkeerplaats bij mijn werk. Nadat niemand zich gemeld heeft wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Headset gevonden, laden zonder doc?
Hallo,
bedoel natuurlijk laden zonder een dock Ik heb een iphone headset gevonden op de parkeerplaats bij mijn werk. Nadat niemand zich gemeld heeft wil ik eens kijken of ik er zelf nog wat aan heb. Ben alleen bang dat er een auto overheen gereden heeft aangezien er een klein deukje in de set zit. Wil dus voor ik een orginele kabel koop (in nederland 35!euro) en in hongkong is ie uitverkocht, eerst even testen of ie nog wel werkt. Mijn opties? Langs de apple store en vragen of ze hem daar even willen testen? Kan ik niet zelf 5 volt op die headset aansluiten dmv een niet helemaal orginele laad interface? Alleen op welke van de vier mogelijke pooltjes aan de onderkant moet ik ik plus en min zetten of werkt dat niet zo? Hier een schematje voor het idee van de headset: http://mybusinessvoip.com/wp-content...othheadset.jpg Hij is nu nl helemaal leeg of kapot waardoor ie geen sjoege geeft. Laatst gewijzigd door Loekieloek; 10-09-09 om 19:20. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Sync zonder op te laden | dthiemann | iTunes | 5 | 10-04-10 10:27 |
iPhone AppStore via Wi-Fi blijft laden zonder resultaat | toontje | Wi-Fi | 0 | 05-04-10 16:26 |
Word doc opslaan en in doc zoeken naar woorden | Keizer1 | iPhone Apps | 4 | 20-02-10 20:33 |
BT headset Noki BH 102 wordt niet gevonden | Breuf | iPhone algemeen | 0 | 06-09-09 17:54 |
|
|