Iphone4 laad niet via lichtnet wel via usb discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi alle, Sinds vandaag het ik het volgende probleem. Via het lichtnet laadt de iphone niet meer op terwijl via dezelfde kabel via USB het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone4 laad niet via lichtnet wel via usb
Hi alle,
Sinds vandaag het ik het volgende probleem. Via het lichtnet laadt de iphone niet meer op terwijl via dezelfde kabel via USB het toestel wel oplaad en door iTunes wordt herkend. Enig idee waardoor hij niet meer via het lichtnet kan worden opgeladen ?? Hardware probleem ???? Heb het toestel via T-Mobile gekregen. Waar kan ik dan beste heen gaan voor reparatie als het een hardware probleem is. T-mobile of via een icentre??? Alvast bedankt voor een reactie. Gr., Andre |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
waarschijnlijk is dan de adoptor waar je usb in doet kapot koop een universele usb adoptor kost 9,95 stop daar je usb in en je iphone op de lader en werkt
zelfde probleem gehad namelijk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone4 laadt niet op in auto, wel stopcontact | dicbro | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 27-01-11 01:03 |
[iPhone4] USB reset om de 2 seconde | Bloodmonk | iPhone algemeen | 3 | 11-01-11 22:15 |
iphone laad niet op maar maakt wel contact | Merlin | iPhone algemeen | 0 | 16-11-10 16:06 |
Geen verbinding computer laad wel op | Alain2 | iPhone algemeen | 15 | 08-04-10 19:45 |
Iphone gaat niet aan, maar word wel als usb apparaat ontdekt | Drinkyoghurt | Unlock [archief] | 39 | 25-06-08 13:31 |
|
|