Welke hoes gebruiken voor te gaan skiën? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga binnekort gaan skiën en zou dit jaar graag mijn iPhone meenemen (vorige jaren heb ik die altijd thuisgelaten). Ik weet dat het vochtigheidsgehalte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke hoes gebruiken voor te gaan skiën?
Ik ga binnekort gaan skiën en zou dit jaar graag mijn iPhone meenemen (vorige jaren heb ik die altijd thuisgelaten).
Ik weet dat het vochtigheidsgehalte en de schokken in de jas wel hevig kunnen zijn. Heeft iemand tips ofzo? Thaaanks! (voor iPhone 4) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou precies gewoon een oude gsm meepakken op de piste.. En een gpstracker in de vest.. Als ik ga snowboarden zal het niet met mijn iphone zijn maar met de oude nokia n-gage Geen enkele hoes die genoeg bescherming geeft als het echt fout gaat man. Wil je dan echt nog je peperdure iPhone ook omzeep?
|
|
||||
|
||||
Wat denk je van deze witte hier, past precies nog goed bij skimateriaal... (klik op de 2de foto)
Of anders deze witte hier lijkt me ook wel tegen stootje te kunnen. Deze hier zou binnenkort ook voor de iPhone 4 beschikbaar moeten zijn. Nu los van deze cases zit je natuurlijk nog met de redelijk extreme temperatuur schommelingen die je iPhone zal ondervinden, en das eigenlijk het enige waar ik me zorgen zou om maken. Veel suc6 bij je zoektocht en laat weten als je iets gevonden of gekocht hebt.
|
|||
|
|||
ik gebruik zelf de otterbox defender serie voor werk en snowboarden.
enige nadeel van deze case zijn de zogenoemde "watermarks" op het scherm maar dit is simpel op te lossen met een anti-glare screen protector of wat talk / baby poeder. zelf ben ik erg tevreden over deze case, let wel op dat je iphone er een stuk dikker van word. |
|
|||
|
|||
Ik denk dat je hier eens moet kijken!
Sport - Apple Store (Nederland) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke hoes geeft geen witte waas op flash fotos? | Mozzie | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 29-07-11 21:32 |
Welke case/hoes geeft de beste bescherming? | McShaker | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 18-02-11 00:30 |
Welke cover/hoes?? | Maddog | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 11-08-10 15:52 |
Welke tutorial voor een jailbreak moet ik gebruiken? | tho123 | Jailbreak | 5 | 13-05-10 12:08 |
Welke methode moet ik gebruiken voor upgrade 2.0.2 | cort | Archief | 1 | 29-08-08 12:52 |
|
|