Screenprotector discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil heel graag een screenprotector kopen voor mijn iphone maar ik vraag me af welke ik het beste kan nemen. Die van de apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Screenprotector
Ik wil heel graag een screenprotector kopen voor mijn iphone maar ik vraag me af welke ik het beste kan nemen. Die van de apple store was op dat moment helaas uitverkocht maar weet iemand welke dat is die ze daar verkopen??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Is de screenprotector echt nodig?
Ik zag op een youtube filmpje dat ze de krasbestendigheid van het scherm getest hadden en dat er zelfs na het krassen op de iphone met sleutels het scherm nog steeds niet beschadigd was. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Groet, Bosi |
|
||||
|
||||
Ziet er wel goed uit, als ik er eentje zou bestellen dan zou het denk ik die complete omhulsel zijn
|
||||
|
||||
Bij isupplies.nl hadden ze vandaag een screenprotector van 15.95 voor 11.95, is iemand bekend met deze protector??
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Shieldzone Full Body invisibleSHIELD >> iPhone Body Skins >> iPhone Cases >> Everything Store Als ik hem binnen heb, zal ik vertellen of ie bevalt of niet. Naar mijn mening is dit wel de beste, omdat ie onzichtbaar is, en allebei de kanten beschermt . Groetjes |
|
||||
|
||||
Hey Niekie, is dat ook een soort sticker dan? En wordt de iphone daar niet een stuk dikker van?
|
|
|||
|
|||
De shieldzone screenprotector is een hoogwaardig plastic laagje. Als je het goed aanbrengt zie je de protector niet eens meer zitten. Werkt echt super, heb verschillende apparaten voorzien van een screenprotector van shieldzone en absoluut de moeite waard.
|
|
||||
|
||||
Oke en die is goed te bstellen via de site die niekie opgeeft of is er een ander site die verstandiger is?
|
|
||||
|
||||
Als ik de link van niekie pak dan komen er 33.95 verzendkosten bij waardoor het totaal op 58.95 dollar komt, lijkt me dat dat goedkoper moet kunnen?
|
|
|||
|
|||
Ik heb het gewoon op de site van shieldzone besteld en gekozen voor goedkoopste verzending. kwam iets van 3,50 dollar bij voor verzendkosten.
|
|
||||
|
||||
is dat zo??
Nou, in elk geval is ie van mij bijna in Keulen en dan gaat ie naar R'dam. Vandaar nog naar hier. Dus zal wel overmorgen binnen zijn. Hopelijk lukt het plakken van dat spul op me Iphone een beetje, want het is me een gepriegel als ik het zo bekijk. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ja daar heb je eigenlijk helemaal gelijk in, maar als ik iets HEEL GRAAG wil hebben, zie ik de logica van dingen niet meer zo helder
Waarom duurt het zo lang voordat je je Iphone hebt? |
|
|||
|
|||
Nederlandse douane..... als je iets snel wilt hebben niet met usps versturen
|
|
||||
|
||||
Waarmee dan?
Niet dat het nog iets uitmaakt, maar voor de volgende keer =) |
|
|||
|
|||
wil je iets snel hebben dan beter kiezen voor UPS, FEDEX. Wat ik lees op het forum is dat met UPS het pakketje gemiddeld met 5 dagen op de plaats van bestemming is.
|
|
||||
|
||||
Klopt jah, en als je pecht hebt, wordt je pakketje opengebroken..
Heb juist van FEDEX gehoord, dat ze vaak dingen kwijtraken of beschadigen. In elk geval bedankt voor de tip en hopelijk is je iphone er snel! |
|
||||
|
||||
Nou! De screenprotector is gister binnengekomen. En na 2 uur gek*t te hebben, zat hij er eindelijk op. Het lijkt veel makkelijker dan het eigenlijk is, en het is bijna niet mogelijk alle bubbels eruit te krijgen. Wel is het erg sterk spul, en denk niet dat me telefoon nog krasjes op kan lopen. Je ziet het overigens bijna niet zitten (behalve als je er op let)
Dus voor mensen die van priegelen houden en geduld hebben, is dit een ideale oplossing ! |
|
||||
|
||||
Scrrenprotector
Hey Niekie, heb jij de complete sticker van shieldzone, ook voor de 8terkant? Wordt hij er veel dikker door en zit er een soort van schoonmaakdoekje bijgeleverd of is er een beter doekje om hem schoon te maken?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenprotector iPhone 4 | RalphJ | iPhone accessoires en onderdelen | 19 | 04-04-11 13:27 |
Screenprotector iPhone4 | VeluweParts | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 29-12-10 01:06 |
Screenprotector | Ghostje | iPad algemeen | 10 | 24-07-10 19:40 |
Screenprotector afwassen | iPhone911 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 08-09-08 21:02 |
|
|