Screenprotector discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Duurde 5 dagen voor alle bubbels weggetrokken waren. Maar het ziet er nu wel ok uit. Wel fijn dat ik niet meer bang hoef te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Duurde 5 dagen voor alle bubbels weggetrokken waren. Maar het ziet er nu wel ok uit. Wel fijn dat ik niet meer bang hoef te zijn dat er heel snel krasjes op komen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Hierbij wil ik mijn ervaring delen over de screenprotector van Brando. In het verleden heb ik zenuwslopende ervaringen gehad met het aanbrengen van screenprotectors, altijd de goedkope setjes van Ebay, en ik zag er alweer tegenop om er een op mijn Iphone te gaan aanbrengen.
De keuze voor een Brando is puur omdat ik er al vaak goede dingen over heb gehoord. Uiteindelijk heb ik hem gekocht bij een verkoper op marktplaats voor het zeer acceptabele bedrag van 7,99 euro. De service was verbazingwekkend goed, 10 minuten nadat ik het bedrag had overgemaakt kreeg ik al een mailtje dat de verkoper het gelijk op de post ging doen en een dag later had ik hem binnen. Beter kan eigenlijk niet. Nu over de screenprotector: Deze is echt 10 keer beter dan de meuk op Ebay. Je brengt hem gewoon in 1 keer aan zonder enige luchtbelletjes. Het probleem met stof tussen het scherm en de protector blijf je altijd houden, hier kan de fabrikant natuurlijk niets aan doen. Als je hem scheef plakt of er stof tussen zit is de Brando heel gemakkelijk er weer af te trekken. Stofjes kan je van de protector afhalen met een stukje plakband. De Brando werkt met statische druk, dus je kan het ding gewoon schoonmaken en afwassen aan beide zijden zo vaak je wilt. De goedkope Ebay protectors zaten vaak ook al vol met dunne krasjes vanuit de verpakking, dit is bij de Brando gelukkig niet het geval. Kortom, waar ik normaal 3 kwartier zat te klooien om een middelmatig resultaat te halen, was ik nu binnen 5 minuten klaar en ziet het er echt top uit, vrijwel niet zichtbaar. Highly Recommended! Laatst gewijzigd door Ransom; 31-10-08 om 21:25. |
|
||||
|
||||
Even erop inhakend....zet je douche aan op heet en laat je douche vol stoom....ga er dan vliegensvlug in en plak je brando screenie erop. Eh voila...geen stofjes
|
|
||||
|
||||
Ik heb bij de Machouse zo'n screen protector gehaald. Het was €16 en er zitten er 2 in. Hierover heb ik een hoesje van het merk contour. Het materiaal is Carbon(waar laptops van gemaakt worden) Het hoesje heeft ook lossen knopjes die je over je knopjes heenplaatst... Die zijn alleen hieronder niet zichtbaar! Maar het hoesje is echt heel stevig, je kunt het ook alleen open maken met een muntje aan de zijkant... het kost €30 maar dan heb je ook wel wat!
|
|||
|
|||
Invisible shield vraagjes
Even een paar vraagjes over het invisibleshield voor de iphone.
1. is het gewoon een screenprotector? 2. Geen vervelende iritante bubbels enzo onder dit ding? 3. echt stevig? |
|
||||
|
||||
samengevoegd
Lees even dit topic aub. je bent nu toch al lang genoeg lid om te weten hoe je de zoekfunctie moet gebruiken. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
als je hem hebt, kun je dan vertellen wat je ervan vind?
als je hem van de engelse website hebt. kun je 1 tot 3 weken verwachten voor verzendtijd. |
|
|||
|
|||
Ik heb via marktplaats 3 screenprotectors gekocht voor 6€ inclusief verzendkosten. Koopje dus! En bij mij is de screenprotector helemaal niet zichtbaar. Heb hem er perfect opgeplaatst. Als iemand ook van deze verkoper wil kopen, hij heet Marco.
Gr. |
|
|||
|
|||
Ik heb vorig week een super screen protector gekocht
prijs: 7,95 euro en 95 cent verzendkosten. Het is geen dun folie-tje of zo, maar vrij dik plastic. Beschermt dus ook tegen stoten en zo. Het opbrengen van de screen protector was een peuleschil. Je kunt 'm eenvoudig weer loshalen en opnieuw aanbrengen als hij scheef zit. Was bij mij ook het geval de eerste keer. Nu zit ie erop en is het net alsof ie er niet zit. Helder zicht, geen bubbeltjes of dofheid of zo. Mijn tip: http://www.iretail.nl |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenprotector iPhone 4 | RalphJ | iPhone accessoires en onderdelen | 19 | 04-04-11 13:27 |
Screenprotector iPhone4 | VeluweParts | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 29-12-10 01:06 |
Screenprotector | Ghostje | iPad algemeen | 10 | 24-07-10 19:40 |
Screenprotector afwassen | iPhone911 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 08-09-08 21:02 |
|
|