MMS OS 3.0 T-Mobile? discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een i-150 abo. Begreep dat MMS wordt tioegevoegd in het nieuwe OS. Is er al bekend hoe dit binnen de i-abo's zal worden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MMS OS 3.0 T-Mobile?
Ik heb een i-150 abo. Begreep dat MMS wordt tioegevoegd in het nieuwe OS. Is er al bekend hoe dit binnen de i-abo's zal worden opgenomen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
TMO zal hier niets over los laten tot na de release. Zelf verwacht ik dat ze gewoon het standaard tarief gaan berekenen, namelijk; 0,50 cent per verzonden bericht.
|
|
|||
|
|||
Ik zou wel een deel van mijn sms-abo willen inleveren tegen een aantal msm-berichten.
|
|
|||
|
|||
ik hoop toch echt dat t-mobile met een goed plan gaat komen hiervoor. Juist met de iPhone wordt MMS een veelgebruikte functie. Alles wat we MMS-sen komt nu dus extra bij je abonnementskosten! En 50 cent per bericht vind ik echt duur.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
In die pdf staat ook het zinnetje: Mms is geen standaard iPhone functionaliteit. Aangezien dit in het nieuwe OS wel standaard wordt, lijkt me die €0,50 nog geen definitieve prijs.
|
|
|||
|
|||
Geloof me, het blijft 50 ct
Het is trouwens ook volledig functioneel al vanuit de normale "berichten app" van apple. |
|
|||
|
|||
vaag want krijg het echt niet werkend! Heb wel mms staan bij instellingen maar kan verder nergens wat invullen. Ook verzend en ontvangt ik niks!
|
|
|||
|
|||
Ik heb voorheen de i500 tariefplan gehad. Met swirly mms kon ik gewoon mmssen. Het werdt ook in rekening gebracht.
Het werkt weldegelijk |
|
|||
|
|||
Maar waarom zou je zoveel mms versturen terwijl heel veel mensen tegenwoordig gewoon mail kunnen ontvangen op hun tel?
Van mij hoeven ze de bundels echt niet aan te passen hoor, ik verstuur wel een mailtje.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MMS instellingen T-mobile | arnoldg | Odido (T-Mobile) | 1 | 25-12-10 09:38 |
MMS T-Mobile | SneakyChipmunk | Odido (T-Mobile) | 0 | 09-11-09 17:13 |
MMS T-Mobile, ik kan niks invoeren | Peterjh | Odido (T-Mobile) | 3 | 05-10-09 21:57 |
MMS ontvangen met T-Mobile (firmware 3.0) | w.d | Archief | 1 | 10-06-09 13:42 |
MMS T-Mobile | barts5 | Odido (T-Mobile) | 1 | 12-04-08 15:01 |
|
|