iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Odido (T-Mobile) (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/)
-   -   T-Mobile, iPhone weer stuk (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f109/providers-nederland/f68/odido-t-mobile/35304-t-mobile-iphone-weer-stuk.html)

Marco Iphone 3G 13-07-09 14:54

Wat is het nummer van Solid Vision?
Ik had/heb mijn Iphone 3g 8gb opgestuurd ivm Wi-Fi en gps problemen.
Belt er een dame van de t-mobile shop 10 dagen later op dat het toestel terug is maar dat hij niet gerepareerd is?!?!?!
Of ik hem wil ophalen?!?!? Nou ik dacht het niet.
Ik kon wel even langs komen en dan konden we hem samen testen.
Ik vertelde dat hij als hij niet gerpareeerd was nog steeds stuk is.
En heb samen met haar overlegd om het toestel nog een keer op te sturen en dan met hoofdletters de klacht te omschrijven.
Ik wil wel bellen met SV om met hun te overleggen.

ReliGht 13-07-09 15:47

Wat was er kapot dan?

Marco Iphone 3G 13-07-09 16:00

Hallo ReliGht,

Mijn Wi-Fi was heel instabiel, soms op de bank thuis vol bereik en een moment later weer helemaal niets, dan moest ik via instellingen Wi-Fi netwerk zoeken en opnieuw verbinden, vage klacht vindt ik dat, je hebt verbinding of niet niet denk ik dan...
Het andere probleem is dat ik geen gps fix meer krijg het blijft een cirkel en wordt geen blauwe stip. Hij bepaalt mijn positie alleen via de gsm masten denk ik. Ik heb 3.0 erop gezet, een harde DFU restore uitgevoerd, niets hielp. Dus ik dacht opsturen even laten repareren en klaar ermee. Jammer hoor, deze klachten zijn mijn inziens toch eenvoudig op te lossen als je goede uitlees apparatuur hebt.

pebbie 13-07-09 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door splatz (Bericht 323213)
Daarnaast vind ik het ook raar dat je om een slotje gaat vragen want deze discussie is duidelijk nog niet voorbij.


Wat valt er nu te be-discussieren vraag ik me af, jij hebt een nieuwe telefoon dus het probleem is opgelost. De manier waarop het is gegaan zint je mogelijk niet, en mogelijk zijn er fouten gemaakt aan weerskanten, maar wil je dit topic daarvoor echt open houden , in de hoop dat Caroline Tensen ook nog een berichtje voor je achterlaat dat het T-Mobile heel erg spijt met een bossie rode rozen ;) . En als je idd een paar keer je zoon naar de Shop hebt gestuurd, zou het misschien niet zo kunnen zijn dat hij een toon heeft aangeslagen die de winkel niet beviel? Weet van mezelf dat ik vroeger ook nogal heetgebakkerd kon zijn, zeker als ik vond dat ik in mijn recht stond. Het stomme is, dat ik dat nu nog steeds kan vinden, maar met stroop smeren en tact tegenwoordig een stuk verder kom. Hoe dan ook een fijne vakantie toegewenst.

alvani 13-07-09 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marco Iphone 3G (Bericht 323299)
Wat is het nummer van Solid Vision?

Google en gewoon de site van Solid Vision zijn je allerbeste vriend...;)

Scoes 14-07-09 16:54

Kijk pebbie, jij begrijpt het.
Ik geloof dat mijn punt eindelijk is overgekomen.

De verhalen die in dit topic staan staan vaak kaarsrecht tegenover wat ik over
aan informatie heb kunnen inwinnen over deze case. Ik ga hier verder niet op in, omdat ik geen
bedrijfsgegevens naar voren ga brengen en ook niet persoonlijk wil beledigen.
Jij vind dat je slecht behandeld bent, ik vind dat jij mijn collega's slecht hebt behandeld.
Het is jouw woord tegen het mijne in deze situatie, maar ik geloof je gewoon niet en neem het
daarom op oa de afdeling after sales. Dat mag toch?

Dit topic ging over de perikelen van splatz, deze zijn nu opgelost.
Dan is het heel normaal dat er een slotje op een topic komt en deze wordt
verplaatst naar het archief. Zo werkt het op fora.

iScorpio 14-07-09 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scoes (Bericht 324003)
Kijk pebbie, jij begrijpt het.
Ik geloof dat mijn punt eindelijk is overgekomen.

Dit topic ging over de perikelen van splatz, deze zijn nu opgelost.
Dan is het heel normaal dat er een slotje op een topic komt en deze wordt
verplaatst naar het archief. Zo werkt het op fora.

Zullen we deze beslissing overlaten aan de moderators! Misschien dat andere gebruikers hier nog wat aan hebben ;)

pebbie 14-07-09 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 324004)
Zullen we deze beslissing overlaten aan de moderators! Misschien dat andere gebruikers hier nog wat aan hebben ;)

Hij hoeft van mij ok niet perse op slot, maar ik vind het persoonlijk onzin om het topic open te houden als er alleen maar strijd wordt gestreden of iemand wel of niet onjuist door een winkel/telecomaanbieder is bejegend.
Punt is, telefoon was stuk (meerdere malen, en is nu uiteindelijk (met veel moeite) vervangen, en daarbij bedoel ik dan het item van splatz. Aktie = reaktie lijkt me.

Daarbij nog is het over het algemeen bekend dat je op forums meestal negatieve punten tegen komt over iets, want dat is meldbaar voor ons. Maar ik kom maar weinig mensen tegen die een berichtje plaatsen dat ze superieur en snel geholpen zijn met een mega service van heb ik jou daar. En uiteraard zijn er meer positieve berichten dan negatieve over het algemeen.

Scoes 14-07-09 20:51

Dit topic is net zo behulpzaam als deze in het archief wordt geplaatst?

King1987 14-07-09 21:59

Gaan we nu weer on-topic? Bedankt!

splatz 27-07-09 00:57

Hallo allemaal,
Net teruggekomen van vakantie. Heb nu gelukkig en werkende iPhone (erg tevreden mee).
ReLight, nog bedankt voor je tips.

Nog een bericht @Scoes:
Even jouw laatste posts samengevat. Als ik jou goed begrijp vind jij dat T-Mobile deze zaak goed heeft opgelost. Ik de After-Sales medewerkers slecht heb behandeld en hier op dit forum posts plaats die niet op de waarheid berusten. Je wilt verder geen toelichting geven want dan breng je bedrijfsgegevens naar voren of ga je mij persoonlijk beledigen. Er heeft een medewerker van after-sales 45 minuten in zijn vrije tijd aan mijn probleem gewerkt maar mij niet teruggebeld (moet ik me hiervoor schuldig voelen, het is niet mijn probleem dat er werknemers overuren maken). Jij vindt dat ik hier op dit forum een onsamenhangend en verdraaid verhaal post. Vervolgens ga je vragen om een slotje, naar mijn idee omdat je niet wilt dat t-mobile langer in een slecht daglicht staat en niet wilt argumenteren waarom mijn posts verdraaid zijn.

Waar T-mobile tekort is geschoten
  • T-mobile heeft mij 8x belooft om terug te bellen, ze hebben nooit teruggebeld.
  • Ik heb aan het begin een klacht ingediend bij Complaints, ik zou binnen een teruggebeld worden want ze ging het uitzoeken. Nooit teruggebeld. Net voor mijn vakantie nog gebeld, case was overgedragen maar was onbekend naar wie en ze verwachtten niet meer dat die terug zal gaan bellen.
  • Mijn iPhone is 3x stuk teruggekomen van Solid Vision. Dit betrof refurbished modellen die kapot aankwamen, deze toestellen zijn blijkbaar niet goed genoeg getest. Ik vind dat ik na 3x het recht heb om refurbished/tweedehands toestellen te weigeren. Het was absoluut niet mogelijk een nieuwe iPhone te ontvangen
  • Ik heb uiteindelijk van een medewerker van Back-Office te horen gekregen dat ik een nieuwe 3G kon krijgen (was volgens iemand anders van dezelfde afdeling niet mogelijk) en een 3G S was ook geen probleem maar ik zou wel het verschil van de inkoopprijzen moeten betalen. De inkoopprijs was helaas nog niet bekend, zou de dag van de lancering gebeld worden. Nooit gebeld.
  • 2 weken later werd ik gebeld door een andere medewerker. Voor een 3G S zou ik 385 euro bij moeten betalen. Geen enkele medewerker wist waar deze prijs vandaan kwam.
  • Ik heb Apple opgebeld en deze medewerkster heeft mij bevestigd dat de inkoopprijs van de 3G S lager ligt dan die van de 3G.
  • Opnieuw CS gebeld. Heeft bijna een week geduurd om de juiste medewerker aan de lijn te krijgen. Hij wist niets van de 385 euro. Hij wist de inkoopprijs niet en zou die aan het eind van de week weten. Nooit teruggebeld.
  • Toen maar 3G opgehaald omdat ik er geen zin meer in had.
  • Vervolgens word ik ervan beschuldigd dat mijn posts verdraaid zijn, ik after-sales slecht behandeld heb. Ook vind deze medewerker dat T-mobile dit probleem goed heeft opgelost.
    Kleine opmerking bij het laatste puntje:T-Mobile heeft dit probleem uiteindelijk goed opgelost (nieuwe iPhone). Maar de manier waarop dit gegaan is en hoe lang dit geduurd heeft kan gewoon niet.
@Scoes:
Ik hoop dat je zo "volwassen" (oh ja ik ben 47; dus niet minderjarig) bent om in ieder geval uit te leggen hoe je er bij komt dat mijn post verdraaid zijn.

Iedereen nog bedankt voor zijn/haar hulp, tips en begrip!

SilenceR 28-07-09 00:13

@ Scoes, Ik ben ook zeer, zeer slecht geholpen bij jullie zogenoemde After-Sales. De verhalen van splatz komen mij zeer bekend voor dus ik heb meer vertrouwen in zijn verhaal dan de jouwe.

De service bij T-Mobile is echt onwijs slecht en ik ben zelfs beledigd in de T-Mobile winkel in Zoetermeer. Ik ga hier ook werk van maken bij de desbetreffende manager want dit kan echt niet door de beugel. Maar gelukkig hoef ik het merendeel van de mensen hier op dit forum niet uit te leggen hoe slecht de service van T-Mobile is.

Marco Iphone 3G 30-07-09 12:20

Hallo,

Ik heb een nieuwe iphone gekregen :) in dit forum schreef ik dat ik probelemen had met mijn Wi-Fi ontvangst en mijn gps ( deden het niet ).
Mijn toestel kwam eerst ongerepareerd retour? Weer laten opsturen want ongerepareerd is nog steeds stuk!
Nu dus een nieuwe gekregen, maar binnen een week deed hier de Wi-Fi ook niet meer van. Hopeloos dit. Ik heb ook op het forum gelezen dat meer mensen na de upgrade naar 3.0 last van hebben. Dus ik zal geduld moeten hebben of ik moet hem weer laten opsturen....

splatz 30-07-09 12:22

Tja, mijn tip brief sturen. Telefonisch (heb ik gedaan) werkt gewoon niet.
Ben nu bezig met een e-mail t.a.v. dhr. Hamel (directeur klantenservice).

SilenceR 30-07-09 12:26

Ik ook, mijn retour "gerepareerde" iPhone is ookal na 2 dagen weer stuk. Ik heb nu ook een email gestuurd naar Dhr. Hamel. Dus ik ben benieuwd wat er geregeld kan worden want ik begin er een beetje schijtziek van te worden.

splatz 30-07-09 19:23

Ben benieuwd. E-mail verstuurd. Krijg een bericht dat dhr. Hamel pas 25 augustus weer beschikbaar is. Nu e-mail verstuurd naar zijn assistente.

morpheus_at_work 30-07-09 20:30

van de week nog mot gehad aan de telefoon, medewerker bleef hoog en bij laag beweren dat er op de iphone abo's geen onbeperkt internet zat _O-

SilenceR 30-07-09 23:18

Lol, ze zijn wel echt heel erg dom bij T-Mobile. Ach het zijn maar ingehuurde studentjes.

Ik werd trouwens wel gebeld vandaag aan de hand van mijn klacht richting Dhr. Hamel. Ik moest maar mijn telefoon restoren en mocht dat niet werken kon ik em opnieuw opsturen. Er werd nog wel excuses geboden voor de gang van zaken maar dat was het verder.

En opsturen zal geen zin hebben, ik wacht wel ff op FW 3.1.

splatz 31-07-09 12:15

Ik heb net een e-mail ontvangen. Ze hebben mijn e-mail doorgestuurd naar written complaints. Ik ontvang zo spoedig mogelijk per post een reactie.

Deze e-mail komt trouwens wel van zakelijk@t-mobile.nl dus de reactie van dhr. Hamel moet nog komen

DaveD30 06-08-09 17:33

ik heb net een nieuwe iphone gehaald bij de shop nadat mijn eerdere 3gs wat problemen had na 9 dagen. Ik kreeg toen geen nieuwe in de winkel en hij moest opgestuurd worden.
Nu heb ik dus een nieuwe en die is volgens mij gerefurbished. Daar ben ik wel een beetje pissig over dus die gaat morgen weer terug naar de winkel.
Vind dit erg slecht van t-mobile!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:09.